Ρεαλιστική εμπειρία οδήγησης: Νέα συστήματα ασφάλειας και οδήγησης από την Daimler Buses

banner-google-news

Στο Circuito del Jarama κοντά στην ισπανική πρωτεύουσα Μαδρίτη, η Daimler Buses προσφέρει τώρα για πρώτη φορά την ευκαιρία να γνωρίσετε τα νέα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης καθώς και τα νέα συστήματα κίνησης σε διάφορες ζωντανές επιδείξεις και μονάδες οδήγησης. Οι λειτουργίες των συστημάτων υποβοήθησης και κάμερας, καθώς και η απόδοση των καινοτόμων συστημάτων κίνησης για αστικά και υπεραστικά λεωφορεία, μπορούν να δοκιμαστούν σε καθορισμένες διαδρομές, τόσο στην πίστα όσο και σε δημόσιους δρόμους, καθώς και σε κλειστό στίβο επιδείξεων. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, οι δυνατότητες αξιολόγησης και ανάλυσης δεδομένων των οχημάτων σε πραγματικό χρόνο θα αποδειχθούν χρησιμοποιώντας το σύστημα διαχείρισης στόλου Omniplus On.

Τα λεωφορεία Mercedes-Benz και οι μάρκες Setra της Daimler Buses είναι παραδοσιακά πρωτοπόροι σε νέες τεχνολογίες ασφάλειας, συστήματα υποβοήθησης και αποδοτικές τεχνολογίες οδήγησης. Ο κατασκευαστής παρουσίασε πρόσφατα μια σειρά από νέα συστήματα υποβοήθησης, που κυμαίνονται από το Active Brake Assist 6 έως το Active Drive Assist 2, το Sideguard Assist 2 και το Frontguard Assist, για να μην αναφέρουμε την MirrorCam και το σύστημα κάμερας 360°. Επιπλέον, υπήρχαν νέες γενιές ηλεκτρικών και υβριδικών μηχανισμών κίνησης, καθώς και ένα ηλεκτρικό λεωφορείο με κυψέλη καυσίμου ως επέκταση αυτονομίας.

cms (2)

ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑΣ

Δεν είναι τυχαίο ότι τα νέα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης βρίσκονται στο επίκεντρο της επίδειξης οδήγησης των λεωφορείων της Daimler. Από τον Ιούλιο του 2024, ο ενημερωμένος «Γενικός Κανονισμός Ασφάλειας» (GSR) της Ε.Ε. θα απαιτεί μια πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού σε λεωφορεία που έχουν ταξινομηθεί πρόσφατα, για περαιτέρω βελτίωση της οδικής ασφάλειας για όλους. Αυτό περιλαμβάνει, αλλά δεν περιορίζεται σε: Υποβοήθηση τυφλού σημείου στην πλευρά του συνοδηγού και μπροστά από το όχημα για ανίχνευση κοντινής απόστασης, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας για έλεγχο ταχύτητας, υποστήριξη προσοχής, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, παρακολούθηση οπισθοπορείας, προειδοποιητικό φως-παλμός σε περίπτωση πέδησης έκτακτης ανάγκης και μια διεπαφή για προαιρετικό αλκοτέστ.

Ειδικότερα, τα συστήματα ηλεκτρονικής υποβοήθησης μπορούν να λειτουργήσουν επιβοηθητικά στις στιγμές απροσεξίας λόγω κούρασης, άγχους ή απόσπασης της προσοχής, ώστε να αποφευχθούν σοβαρές συνέπειες. Αυτό ωφελεί όχι μόνο τους οδηγούς και τους επιβάτες φορτηγών ή λεωφορείων/τουριστικών πούλμαν, αλλά και όλους τους άλλους χρήστες του δρόμου που ταξιδεύουν με αυτοκίνητο, ποδήλατο ή με τα πόδια.

cms (1)

Με συστήματα υποβοήθησης όπως Active Brake Assist 6, Sideguard Assist 2, Frontguard Assist, Active Drive Assist 2 ή Traffic Sign Assist, τα λεωφορεία Daimler πληρούν αυτές τις απαιτήσεις και σε ορισμένες περιπτώσεις επεκτείνουν τις λειτουργίες ασφαλείας πολύ πέρα από το επίπεδο που απαιτείται από το GSR από το 2024. Τα συστήματα αποτελούν το νέο πρότυπο σε όλες τις εκδόσεις οχημάτων και αντιπροσωπεύουν περαιτέρω προστιθέμενη αξία για τα αστικά λεωφορεία Mercedes-Benz και Setra, τα υπεραστικά λεωφορεία και τα τουριστικά λεωφορεία. Με το προαιρετικό σύστημα κάμερας 360° (αρθρωτά λεωφορεία: σύστημα κάμερας 270°) και τη νέα, επίσης προαιρετική, MirrorCam για όλα τα λεωφορεία, η Daimler Buses συμβάλλει περαιτέρω στην ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια.

Οι επιδείξεις οδήγησης χωρίζονται σε τέσσερις ομάδες: Το σύστημα υποβοήθησης οδηγού Active Drive Assist με έλεγχο απόστασης και λειτουργία διατήρησης λωρίδας. Ηλεκτρική κίνηση για αστικά λεωφορεία και υβριδική κίνηση με λειτουργία ανάκτησης για υπεραστικά λεωφορεία. MirrorCam και σύστημα κάμερας 360°. Active Brake Assist 6 με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών.