Από το 1974, όταν ιδρύθηκε, μέχρι σήμερα ο Όμιλος Παπαδάκη παρουσιάζει σταθερά ανοδική πορεία. Σήμερα αποτελεί μια πλήρως κάθετη μονάδα, που ξεκινά από τη συμφωνία πώλησης ενός οχήματος (καινούργιου ή μεταχειρισμένου) και συνεχίζεται με την πλήρη υποστήριξη των αυτοκινητιστών σε θέματα service, ανταλλακτικών, αμαξοποιίας. Ορόσημα στην ιστορία του η συνεργασία με τη ΜΑΝ και τη MERCEDES, μια πρόκληση στην οποία ο Όμιλος ανταποκρίνεται με συνέπεια και επιτυχία.

Όμιλος Παπαδάκη (8)

 

Κώστας Η. Παπαδάκης, Διευθυντής Πωλήσεων του Ομίλου Παπαδάκη: «Συνεχίζουμε να επενδύουμε με επιτυχία στην Ελλάδα και να στηρίζουμε τον επαγγελματία αυτοκινητιστή»

Όμιλος Παπαδάκη (7)

 Κύριε Παπαδάκη, ως Διευθυντής Πωλήσεων θα μας αποκαλύψετε το μυστικό της επιτυχίας του Ομίλου Παπαδάκη; Οι επιδόσεις σας είναι συνεχόμενα ανοδικές και τα κεντρικά σας στην Ελευσίνα σφύζουν από κίνηση και ζωή: Αποκλειστική αντιπροσώπευση λεωφορείων Man και Neoplan στην Ελλάδα. Υπογραφή συμφωνίας με την Daimler για το AfterSales λεωφορείων MercedesBenz και Setra και Van MercedesBenz. Διάθεση πολύ μεγάλης γκάμας μεταχειρισμένων λεωφορείων όλων των κατασκευαστών. Συνεργασία με τουριστικές επιχειρήσεις, ΚΤΕΛ, ΟΑΣΑ, πιθανόν και ΟΑΣΘ, είναι μερικές μόνο από τις δραστηριότητές σας…

«Από την πρώτη στιγμή η εταιρεία μας, μια αμιγώς οικογενειακή εταιρεία, βασίστηκε και συνεχίζει να βασίζεται στην αρμονική συνεργασία μεταξύ όχι μόνο των μελών της οικογένειας που συνεχίζουν την παράδοση, αλλά και με τους υπαλλήλους που αποτελούν μια επέκταση, αν θέλετε, αυτής της οικογένειας και είναι αυτοί που φέρουν εις πέρας το όραμα των ιδρυτών της: πάντα δίπλα στον επαγγελματία αυτοκινητιστή με ειλικρίνεια, σοβαρότητα και επαγγελματισμό.

Έχουμε την τύχη να συνεργαζόμαστε με όλους τους μεταφορείς, είτε αυτοί είναι ΚΤΕΛ, είτε τουριστικά γραφεία, είτε αστικές συγκοινωνίες, γιατί γνώμονάς μας είναι η προμήθεια οχημάτων που εξυπηρετούν τις ανάγκες των ενδιαφερομένων, οχημάτων που βγάζουν την δουλειά, αν θέλετε.»

«Οι γονείς μας ξεκίνησαν με 3 λεωφορεία, κάνοντας τουριστικά ταξίδια. Εκείνες τις ημέρες τα λεωφορεία λειτουργούσαν συνεχώς, απλά άλλαζαν οδηγούς. Ήταν μια απίστευτη, με τη θετική έννοια του όρου, περιπέτεια!»

 Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1974. Από τους ιδρυτές ο πατέρας σας Ηλίας Παπαδάκης και ο Γεώργιος Παπαδάκης, πατέρας του Γενικού Διευθυντή After Sales του Ομίλου κ. Κώστα Παπαδάκη, με τον οποίο θα έχουμε τη χαρά να μιλήσουμε στη συνέχεια. Να κάνουμε μια μικρή αναδρομή στην ιστορία σας…  

«Ο πατέρας μου ο Ηλίας Παπαδάκης με τα αδέλφια του Γιώργο Παπαδάκη και Άγγελο Παπαδάκη και τη μητέρα μου Ειρήνη ξεκίνησαν με μόλις 3 λεωφορεία, κάνοντας τουριστικά ταξίδια. Εκείνες τις ημέρες τα λεωφορεία λειτουργούσαν συνεχώς. Κυριολεκτικά. Απλά άλλαζαν οδηγούς. Ήταν μια απίστευτη, με τη θετική έννοια του όρου, περιπέτεια. Πάντα ήμασταν της άποψης να υπάρχει συνεχής κίνηση προς τα εμπρός, πρόοδος και προσαρμογή στις περιστάσεις. Το 1991 αναλάβαμε την αντιπροσώπευση της Neoplan στην Ελλάδα, το 1999 υπογράψαμε συμφωνία με την Daimler AG για τη μετασκευή Mini Bus Mercedes-Benz (αρχικά Vario και μετέπειτα Sprinter), το 2006 αναλάβαμε το After- Sales (Service-Ανταλλακτικά) και την αποκλειστική διάθεση στην Ελλάδα των λεωφορείων MAN και το 2019, όπως αναφέρατε και εσείς παραπάνω, ήρθε η εξουσιοδότησή μας από την Mercedes-Benz Hellas για το After-Sales (Service/Ανταλλακτικά) λεωφορείων Mercedes-Benz και Setra και Van Mercedes-Benz.»

Όμιλος Παπαδάκη (11)

 Διαβάστε ακόμα: Τα 9θέσια βαν της ελληνικής αγοράς για VIP μεταφορές

 Λένε ότι δεν υπάρχει επιτυχημένη εταιρεία χωρίς ικανοποιημένους εργαζόμενους. Πόσους εργαζόμενους συνολικά απασχολεί σήμερα ο Όμιλος και ποιο πιστεύετε ότι είναι το ποσοστό της συνεισφοράς τους στην επιτυχημένη πορεία του;

 «Ο Όμιλος απασχολεί περίπου 130 άτομα και η συνεισφορά τους στην πορεία μας είναι ανυπολόγιστη. Οι περισσότεροι εξ αυτών είναι μαζί μας εδώ και πολλά χρόνια, πολλοί δεκαετίες ολόκληρες.

Αυτό επιτυγχάνει όχι μόνο μια βαθιά γνώση του αντικειμένου και των διαδικασιών μας, αλλά ταυτόχρονα τους κάνει μέλη της οικογένειας Παπαδάκη. Το αγαθό αυτού που ονομάζουμε “institutional memory”, δηλαδή της γνώσης – κερδισμένης μέσω πολλών ετών εργασίας στον ίδιο εργοδότη και η μεταλαμπάδευση αυτής στην επόμενη γενιά – είναι βασικό συστατικό της επιτυχίας.

Πρέπει να σημειωθεί πως ο Όμιλος Παπαδάκη αποτελεί μια πλήρως κάθετη μονάδα, ξεκινώντας από τη συμφωνία για πώληση ενός οχήματος (είτε καινούργιου, είτε μεταχειρισμένου χωρίς δαιδαλώδεις διαδικασίες) μέχρι την πλήρη στήριξη των αυτοκινητιστών σε θέματα service, ανταλλακτικών, αμαξοποιίας. Με άλλα λόγια, οτιδήποτε χρειαστεί ο πελάτης καθ’ όλη τη διάρκεια της ιδιοκτησίας του οχήματος, το βρίσκει εδώ και το προσωπικό μας παίζει σημαντικό ρόλο σε όλο αυτό το σύστημα. Τους ευχαριστώ προσωπικά για την επίπονη και σκληρή δουλειά τους. Εξάλλου καθημερινά φροντίζω να επισκέπτομαι όλα τα τμήματα και να ακούω τις προτάσεις και τις ανησυχίες τους.»

 

 Ως επιχείρηση, παρά την οικονομική κρίση από την οποία μαστίζεται η χώρα τα τελευταία χρόνια, δηλώνετε υπερήφανοι που επιλέξατε να παραμείνετε στην Ελλάδα. Την οποία μάλιστα τιμήσατε, όταν   βραβευτήκατε από την MAN, το 2018 για τον όγκο των πωλήσεών σας στη χώρα. Μιλήστε μας γι’ αυτή σας την απόφαση.

 «Η βάση μας είναι στην Ελλάδα, το πελατολόγιό μας είναι ελληνικό. Έχουμε επενδύσει στη χώρα –και συνεχίζουμε να επενδύουμε– μέσω των επιχειρηματικών κινήσεων που κάνουμε. Δεν υπάρχει ούτε υπήρξε ποτέ οποιαδήποτε άλλη σκέψη. Αναφορικά με τη συνεργασία μας με την ΜΑΝ, αυτή έχει υπάρξει άψογη, τα προϊόντα που προσφέρει μέσω της εταιρείας μας (MAN Lion’s Coach –Λεωφορείο της Χρονιάς 2020–και Neoplan Tourliner) αποτελούν κορυφαία προϊόντα στην κατηγορία τους και αυτό το δείχνουν οι δείκτες πωλήσεων τα τελευταία χρόνια.»

Όμιλος Παπαδάκη (9)

 Διαβάστε ακόμα: Αφιέρωμα Τουριστικά Λεωφορεία:Τα «όπλα» του τουρισμού 

 Ο τουρισμός είναι ένας τομέας που επλήγη ιδιαίτερα φέτος εξαιτίας και της πανδημίας covid-19. Πώς επηρέασε αυτό την αγορά τουριστικών λεωφορείων;

«Η αγορά των τουριστικών λεωφορείων είναι σε πολύ δύσκολη θέση, δυστυχώς, καθότι είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επισκεψιμότητα ξένων τουριστών αλλά και εσωτερικών μετακινήσεων (π.χ. συνέδρια, τουρισμός αναψυχής κ.τ.λ.). Υπάρχει μια πολύ μικρή δραστηριότητα σε προμήθεια οχημάτων, αλλά είναι ένα ελάχιστο ποσοστό σε σχέση με πέρυσι και σε σχέση με αυτό που περιμέναμε φέτος. Θα τολμήσω να πω πως διαφαίνεται, πολύ αχνά, μια βελτίωση της κατάστασης.

Εμείς, ως Όμιλος Παπαδάκη, προσπαθούμε να διευκολύνουμε και να δείξουμε ευελιξία στους πελάτες μας (παλιούς ή νέους), ώστε όταν έρθει η ώρα να επανέλθουμε σε φυσιολογικούς ρυθμούς, αυτοί να είναι σε θέση να ξεκινήσουν άμεσα τη δραστηριοποίησή τους. Πέραν κάποιων προγραμματισμένων παραδόσεων αυτό τον καιρό, οι παραδόσεις των νέων λεωφορείων, είτε αυτά είναι τουριστικά, είτε υπεραστικά, έχουν μετατεθεί, με δική μας πρωτοβουλία, για το 2021 με διατήρηση των συμφωνιών με τους πελάτες μας.»

 Όμιλος Παπαδάκη (2)

«Επιδιώκουμε να δίνουμε τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε επιθυμεί να αποκτήσει λεωφορείο, να το κάνει, γνωρίζοντας πως είμαστε δίπλα του είτε αναφορικά με τον τρόπο απόκτησης είτε για οτιδήποτε χρειαστεί σε επίπεδο υποστήριξης»

 

 Η οικονομική κρίση στη χώρα μας διαρκεί πάνω από δεκαετία. Το 2020 με την πανδημία που ενέσκηψε, η κατάσταση χειροτέρεψε. Μικρές επιχειρήσεις τουριστικών λεωφορείων δυσκολεύονται να αντεπεξέλθουν στις προκλήσεις και ζητούν παράταση του χρόνου απόσυρσης των οχημάτων τους. Τι  θα προτείνατε σ’ αυτούς τους επαγγελματίες;

«Φαντάζομαι αναφέρεστε στο πρόσφατα ψηφισθέν νομοσχέδιο που εξισώνει τον χρόνο απόσυρσης των τουριστικών λεωφορείων με αυτόν που ισχύει στα ΚΤΕΛ, τα 27 έτη. Η παράταση απόσυρσης από τα 27 στα 30 έτη βοηθάει μεν, πολύ βραχυπρόθεσμα, κάποια τουριστικά γραφεία να διατηρήσουν τα οχήματά τους, λόγω του ότι δεν δούλεψαν φέτος. Από την άλλη, η κυκλοφορία οχημάτων τριακονταετίας στους ελληνικούς δρόμους δεν συνάδει με την εικόνα που, συλλογικά ως τουριστικός κλάδος, θέλουμε να στείλουμε προς τους επισκέπτες της χώρας μας.

Παρ’ όλ’ αυτά, χρειάζεται να δοθούν κίνητρα από την πολιτεία, ώστε τα μικρά, ιδίως, τουριστικά γραφεία να μπορέσουν να αποκτήσουν νεότερα οχήματα μέσω κάποιου είδους διευκόλυνσης. Διότι μακροπρόθεσμα η χρήση και συντήρηση οχημάτων μεγάλης ηλικίας είναι πολύ κοστοβόρα τόσο για τους ιδιοκτήτες τους όσο και για τη χώρα.

Εμείς επιδιώκουμε να μπορούμε να δίνουμε τη δυνατότητα στον οποιονδήποτε επιθυμεί να αποκτήσει λεωφορείο, να το κάνει, γνωρίζοντας πως είμαστε δίπλα του είτε αναφορικά με τον τρόπο απόκτησης είτε για οτιδήποτε χρειαστεί σε επίπεδο υποστήριξης.»

Όμιλος Παπαδάκη (4)
Διαβάστε ακόμα: NEOPLAN Skyliner vs Setra S 531 DT για 5άστερο τουρισμό!

 Το 1999 υπογράψατε συμφωνία με την Daimler, μια μεγάλη και αξιόπιστη παρουσία στην αγορά αυτοκινήτου,  για την μετασκευή Mini Bus Mercedes Benz. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά αυτής της κατηγορίας επαγγελματικού οχήματος, που συνεχώς αναβαθμίζεται;

«Η συνεργασία μας με την Daimler AG και τη θυγατρική της στην Ελλάδα Mercedes-Benz Hellas είναι εξαιρετική σε όλα τα επίπεδα και τον τελευταίο χρόνο έχει επεκταθεί και σε άλλους τομείς. Είναι χαρά μας που συνεργαζόμαστε μαζί τους. Εμείς παραμένουμε μια εταιρεία που μετασκευάζει οχήματα στην Ελλάδα, πρώτα με το Mercedes-Benz Vario και μέχρι σήμερα με το Mercedes-Benz Sprinter.

Το Sprinter έχει, πράγματι, αναβαθμιστεί πολύ και η γκάμα που προσφέρουμε στον υποψήφιο πελάτη, είτε αυτός είναι τουριστικό γραφείο, είτε υπεραστικό ΚΤΕΛ, είτε σχολικό ίδρυμα, είναι μεγάλη: Ξεκινά από οχήματα 10 θέσεων έως οχήματα 24 θέσεων, αν μιλάμε για οχήματα τουριστικά, υπεραστικά ή μεταφοράς προσωπικού και φτάνουν μέχρι και τις 30 θέσεις, αν αυτά είναι σχολικά λεωφορεία.» 

Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον;

«Μετά την εκδήλωση της πανδημίας θέλουμε να παραμείνουμε εμείς, το προσωπικό μας, οι πελάτες και οι συνεργάτες μας υγιείς. Στόχος αυτή τη στιγμή δεν είναι η ανάπτυξη, αλλά η διατήρηση της δομής της επιχείρησης μέχρι να επανέλθει η κανονικότητα.»


 

Κώστας Γ. Παπαδάκης, Γενικός Διευθυντής After Sales του Ομίλου Παπαδάκη:
«Εξυπηρετούμε 5.500 οχήματα ετησίως και το 80% ολοκληρώνουν τις εργασίες τους αυθημερόν»

Όμιλος Παπαδάκη (10) Κύριε Παπαδάκη, μαζί με τον εξάδελφό σας Διευθυντή Πωλήσεων κ. Κώστα Η. Παπαδάκη αποδεικνύετε εμπράκτως ότι είστε ένα επιτυχημένο δίδυμο. Ο καθένας από τον τομέα ευθύνης του, οδηγείτε και συμβάλλετε στην πρόοδο και ανάπτυξη του Ομίλου. Έχετε την ευθύνη μιας από τις μεγαλύτερες κάθετες μονάδες στα Βαλκάνια όσον αφορά τη συντήρηση του επαγγελματικού οχήματος, και έχετε κερδίσει την εμπιστοσύνη των αυτοκινητιστών. Πώς καταφέρνετε να παραμένετε σταθερά στην κορυφή, σε μια περίοδο μακροχρόνιας οικονομικής κρίσης;

«Όντως αυτή την στιγμή διατηρούμε μια από τις μεγαλύτερες κάθετες μονάδες συντήρησης-επισκευής επαγγελματικών οχημάτων για μια ευρεία γκάμα που συμπεριλαμβάνει: Mini Bus και Vans (Mercedes Benz Citan, Viano, Vito, V Class, Sprinter), όλη την γκάμα των Φορτηγών ΜΑΝ, Λεωφορεία Evobus (MercedesBenz, Setra), λεωφορεία Neoplan και MAN και τέλος τρέιλερ Schmitz Cargobull.

Δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε και τις υπηρεσίες μας ως One Stop Service. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος: Τα τελευταία 3 έτη έχουμε εξουσιοδοτηθεί από την Michelin ως Tyre Service Partner, μια υπηρεσία η οποία συνηθίζεται σε μεγάλα Service Centers στην Ευρώπη και η οποία βασίζεται στη λογική της κάλυψης του κενού χρόνου. Δηλαδή, το όχημα βρίσκεται στις εγκαταστάσεις του επισκευαστή για προγραμματισμένη συντήρηση και σε αυτό το σημείο μπορούμε να αναλάβουμε την αλλαγή των ελαστικών του φορτηγού ή του λεωφορείου, χωρίς να χρειάζεται το όχημα να μετακινηθεί ή να κλείσει κάποιο άλλο ραντεβού. Έτσι ο επαγγελματίας κερδίζει σημαντικό χρόνο.

Στις εγκαταστάσεις μας επίσης λειτουργεί το πιο σύγχρονο βαφείο με 4 φούρνους βαφής, χώρος προετοιμασίας και αυτοματοποιημένος χώρος παραγωγής χρωμάτων σε συνεργασία με την PPG Coatings. Διαθέτουμε τελευταίας τεχνολογίας εφαρμοστήριο με υπερσύγχρονα ειδικά εργαλεία για επισκευές κινητήρων, κιβωτίων ταχυτήτων, διαφορικών κ.ά., σύγχρονο ηλεκτρολογείο, που περιλαμβάνει επισκευές και αναβαθμίσεις διαφόρων τύπων εγκεφάλων, υπερσύγχρονη Αποθήκη Ανταλλακτικών με πάνω από 20.000 ετοιμοπαράδοτους κωδικούς ανταλλακτικών που καλύπτουν όλη την γκάμα των οχημάτων που εξυπηρετούμε. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι εξυπηρετούμε 5.500 οχήματα ετησίως με το 80% να ολοκληρώνουν τις εργασίες τους αυθημερόν.

«Επενδύουμε στην αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, των εγκαταστάσεων, των συνεργασιών μας, των υλικών μας καθώς και στη συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού μας στις νέες τεχνολογίες»

Νομίζω ότι όλα τα παραπάνω απαντούν στο αρχικό σας ερώτημα ως προς την εμπιστοσύνη των επαγγελματιών αυτοκινητιστών, αφού επενδύουμε συνέχεια στην αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, των εγκαταστάσεων, των συνεργασιών μας, των υλικών μας καθώς και στην συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού μας στις νέες τεχνολογίες.

Ένα ακόμα πιστεύω συστατικό της επιτυχίας μας είναι να αφουγκραζόμαστε τις ανησυχίες των επαγγελματιών που εξυπηρετούμε, και να επικοινωνούμε καθημερινά μαζί τους. Δεν κλεινόμαστε σε ένα γραφείο. Θα μας δείτε καθημερινά να περπατάμε σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης και να συναλλασσόμαστε με τους ανθρώπους που είναι στην πρώτη γραμμή και γνωρίζουν πολύ καλύτερα τα προβλήματα της καθημερινότητας ώστε κι εμείς να προσαρμοστούμε κατάλληλα στις ανάγκες τους.»

 Όμιλος Παπαδάκη (1)

 Μια χρονιά-σταθμός για τον Όμιλο Παπαδάκη ήταν το 2019, όταν η MercedesBenz εξουσιοδότησε την MED Truck & Bus Center, θυγατρική του Ομίλου Παπαδάκη, να παρέχει ανταλλακτικά και service στα οχήματά της. Θα μας μιλήσετε για τη φύση και τις προκλήσεις αυτής της συνεργασίας;  

«Θα συμφωνήσω απόλυτα ότι ήταν μια χρονιά σταθμός για την εταιρεία μας η εξουσιοδότηση από την Mercedes Benz Hellas. Όπως γνωρίζετε, για σχεδόν 20 έτη συνεργαζόμαστε με την Mercedes Benz Hellas ως Approved Van Converter, συγκεκριμένα στις μετασκευές Van και πλαισίων Van σε παντός τύπου mini bus όπως, Σχολικά, Μεταφοράς Προσωπικού, Ξενοδοχειακά, Πολυτελή Τουριστικά. Όλο αυτό το διάστημα έχουν παραδοθεί εκατοντάδες οχήματα και οι ίδιοι οι πελάτες μας με τον τρόπο τους μας πίεσαν, με την καλή έννοια, να κάνουμε το επόμενο βήμα για την εξουσιοδότηση, ώστε 100% να τους καλύπτουμε και μετά την πώληση του οχήματος.

Αναμφίβολα η Mercedes Benz έχει πελατοκεντρική κουλτούρα, που ταιριάζει απόλυτα με το προφίλ μας. Έχει απίστευτα εργαλεία για τη συνεχή υποστήριξη ως προς τους πελάτες της παγκοσμίως και έχει επιτύχει να απολαμβάνουν της ιδίας ποιότητας εξυπηρέτηση σε οποίο μέρος του κόσμου βρεθούν. Για αυτό το λόγο καλούμαστε να συμμετέχουμε σε συνεχείς εκπαιδεύσεις και να ενημερωνόμαστε γύρω από τις νέες τεχνολογίες και να επενδύουμε με τη βοήθεια της Mercedes Benz Hellas στην προμήθεια συστημάτων που εξυπηρετούν αυτό το σκοπό. Καλούμαστε να διατηρούμε ένα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης στους πελάτες του σήματος Mercedes και περνάμε από συνεχόμενα Audits.

Το να συνεργάζεσαι με έναν παγκόσμιο όμιλο γενικότερα είναι μια συνεχής πρόκληση και σίγουρα σε τοποθετεί σε μια άλλη φιλοσοφία και διευρύνει τους ορίζοντες σκέψης και δράσης.»

Όμιλος Παπαδάκη (6)

 

 Επαγγελματικό όχημα minibus. Γιατί θα το συστήνατε σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες αυτοκινητιστές;

«Εννοείται ότι το mini bus είναι ένα όχημα που θα συστήναμε ανεπιφύλακτα σε κάθε εταιρεία μεταφοράς προσώπων. Ιδιαίτερα στη νησιωτική Ελλάδα, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στους δρόμους, είναι απαραίτητο για τις μετακινήσεις επιβατών. Από την άλλη μεριά στην ηπειρωτική χώρα υπάρχει μεγάλο target group όπως Αθλητικά Σωματεία, Διάφοροι Πολιτιστικοί Σύλλογοι, μικρά γκρουπ τουριστών αλλά και παρέες φίλων που θέλουν να μετακινηθούν, το δε κόστος χρήσης και συντήρησης είναι ιδιαίτερα χαμηλό καθιστώντας την επένδυση απολύτως ασφαλή.»

 Φορτηγά, λεωφορεία και minibuses περνούν κάθε μέρα τις πύλες του συνεργείου σας στην Ελευσίνα. Πείτε μας, ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα αυτοκινητιστή, γενικότερα, αλλά και όσον αφορά τη συντήρηση του οχήματός του;

 «Παραδοσιακά οι Έλληνες αυτοκινητιστές έχουν άμεση σύνδεση με το όχημά τους. Εξάλλου το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων αυτοκινητιστών αποτελείται από μεμονωμένους ιδιοκτήτες, που είναι και οι ίδιοι οι οδηγοί των οχημάτων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δένονται συναισθηματικά με το όχημά τους, διότι είναι το βιοποριστικό τους εργαλείο.

Οφείλω να ομολογήσω ότι στο μεγαλύτερο ποσοστό τα οχήματα των Ελλήνων Αυτοκινητιστών βρίσκονται σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και υπάρχει, πιστέψτε με, μέτρο σύγκρισης με αντίστοιχα ευρωπαϊκά οχήματα που τυγχάνει να επισκέπτονται το συνεργείο μας.»

«Τα οχήματα των Ελλήνων Αυτοκινητιστών βρίσκονται σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και υπάρχει, πιστέψτε με, μέτρο σύγκρισης με αντίστοιχα ευρωπαϊκά οχήματα που επισκέπτονται το συνεργείο μας»

 

 Νέες τεχνολογίες, υβριδικά αυτοκίνητα, ηλεκτροκίνηση. Απ’ ότι φαίνεται επιταχύνεται και επεκτείνεται η εφαρμογή τους και στη χώρα μας. Η μονάδα σας είναι έτοιμη για νέες προκλήσεις;

«Η μονάδα μας οφείλει να είναι έτοιμη για το μέλλον της αυτοκίνησης. Ήδη παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις, συμμετέχουμε ως επισκέπτες σε Διεθνείς Εκθέσεις Επαγγελματικών Οχημάτων και παρακολουθούμε τα νέα τεχνολογικά συστήματα. Είμαστε τυχεροί που έχουμε συνεργασία με 2 κολοσσούς όπως η ΜΑΝ και η MERCEDES, οι οποίες έχουν επενδύσει σε αυτές τις τεχνολογίες και σίγουρα θα μας μεταφέρουν την κατάλληλη τεχνογνωσία.»

Όμιλος Παπαδάκη (3)

 

 Κύριε Παπαδάκη, βρίσκετε χρόνο να ασχοληθείτε και με τον αθλητισμό. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός δρομέα μεγάλων αποστάσεων;

«Τα χαρακτηριστικά των δρομέων μεγάλων αποστάσεων είναι ακριβώς τα ίδια με τους επιχειρηματίες που επιχειρούν κάτω από τις ιδιαίτερες συνθήκες που διανύουμε. Η επίτευξη των στόχων που θέτουμε προϋποθέτει σκληρή προπόνηση όπως ένας Μαραθώνιος, αλλά και διαχείριση δυνάμεων, συγκέντρωση, υπομονή μέχρι να κόψεις το νήμα του τερματισμού. Βέβαια αυτός ο αγώνας δεν τελειώνει ποτέ. Μόλις ολοκληρώσεις τον αγώνα σου, δηλαδή τον στόχο σου, προετοιμάζεσαι για τον επόμενο.»

Δωρεές σε κοινωφελείς σκοπούς, δυο κουβέντες γι’ αυτή την πολιτική του Ομίλου.

«Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) του Ομίλου αποτελεί κομμάτι μιας μακροχρόνιας στρατηγικής, που προκύπτει από το χρέος της να στηρίζει την κοινωνία, κοιτώντας όχι μόνο μπροστά αλλά και τριγύρω, προσπαθώντας να προσφέρει χαμόγελα, και κυρίως αναγνωρίζοντας ότι οι άνθρωποι αποτελούν τη δύναμή της. Αυτό το χρέος είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από όλες τις δράσεις της εταιρείας.»

Προοπτικές, σχέδια για το μέλλον.

«Στόχος μας είναι η συνεχής βελτίωση του συνόλου των υπηρεσιών μας γύρω από το επαγγελματικό όχημα μέσω της σύγχρονης κάθετης μονάδας που διαθέτουμε. Επενδύουμε και παρακολουθούμε στενά τις νέες τεχνολογίες αλλά και τις γεωπολιτικές εξελίξεις. Θέλουμε για τους συνεργάτες μας να προσφέρουμε ασφαλείς λύσεις σε προϊόντα και τεχνολογίες και να είμαστε δίπλα τους υποστηρικτικά σε κάθε τους επιλογή. Η διατήρηση και ανάπτυξη των θέσεων εργασίας είναι το κύριο μέλημά μας μέσω στρατηγικών επενδύσεων τα επόμενα έτη».


Διαβάστε το περιοδικό online ή κατεβάστε το στη συσκευή σας!

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ