Όμιλος Φουρλή : Επένδυση 12 εκατ. για νέο κέντρο logistics

banner-google-news

Στη δημιουργία νέου logistics center, το οποίο θα εξυπηρετεί αποκλειστικά τις ανάγκες της αλυσίδας Intersport, προχωρεί ο όμιλος Φουρλή. Το νέο logistics center αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως τις αρχές του 2023 και πρόκειται για επένδυση ύψους 12 εκατ. ευρώ. Αυτό αποκάλυψε χθες ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Απόστολος Πεταλάς, κατά τη διάρκεια του σχολιασμού με τους αναλυτές των οικονομικών αποτελεσμάτων 9μήνου.

Υπενθυμίζεται ότι ήδη εντός του τρίτου τριμήνου του 2020 ολοκληρώθηκε η επέκταση του υφιστάμενου logistics center του ομίλου, το οποίο εξυπηρετεί τις ανάγκες και του ΙΚΕΑ. Αμφότερες οι επενδύσεις μπορούν να υποστηρίξουν τις πολύ μεγάλες ανάγκες που έχει δημιουργήσει η αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Εξάλλου, η διοίκηση του ομίλου εξέφρασε την πεποίθηση ότι εντός του πρώτου τριμήνου θα μπορέσει τελικά να λειτουργήσει η εταιρεία διαχείρισης ακινήτων που έχει συστήσει ο όμιλος, η Trade Estates ΑΕΕΑΠ. Τα ακίνητα σε Βουλγαρία και Κύπρο έχουν ήδη ενταχθεί στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας από τις αρχές του 2020, ενώ επίσης έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία για τα 4 από τα 5 ακίνητα που βρίσκονται στην Ελλάδα. Εκκρεμότητα υπάρχει μόνο για ένα ακίνητο στη Θεσσαλονίκη, αλλά εκτιμάται ότι αυτή θα λυθεί το προσεχές διάστημα.

Για το 2021 ο όμιλος προγραμματίζει επίσης τη δημιουργία μικρών ΙΚΕΑ σε Ελλάδα και Βουλγαρία, με τα καταστήματα στην Ελλάδα να προγραμματίζονται για Κρήτη και Πάτρα, ενώ όταν λήξει το lockdown θα ανοίξει και το πρώτο μικρό ΙΚΕΑ του ομίλου στην Ελλάδα. Το κατάστημα, το οποίο βρίσκεται στον Πειραιά, έχει ετοιμαστεί, αλλά το δεύτερο κύμα της πανδημίας εμπόδισε τα σχέδια του ομίλου. Τα σχέδια επέκτασης της δραστηριότητας λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών παραμένουν ως έχουν, με εξαίρεση την Τουρκία, όπου τα σχέδια επέκτασης «παγώνουν» λόγω της οικονομικής κατάστασης που επικρατεί στη χώρα. Υπενθυμίζεται ότι ήδη από πέρυσι ο όμιλος είχε ξεκινήσει να επανεξετάζει την παρουσία του στην Τουρκία, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο συνεργασίας με τοπικό παίκτη.

Αναφερόμενη στις επιδόσεις του γ΄ τριμήνου, η διοίκηση του ομίλου υποστήριξε ότι ήταν μεν καλύτερη από αυτήν του δεύτερου τριμήνου, αλλά κάτω από τις προσδοκίες. Καθοριστικά επέδρασε η μειωμένη τουριστική κίνηση που «εξαφάνισε» τις πωλήσεις προς ενοικιαζόμενα και Airbnb, η καθυστέρηση έναρξης της σχολικής χρονιάς, αλλά και το γεγονός ότι δεν υπάρχουν αποθέματα για πολλά προϊόντα ΙΚΕΑ λόγω των ελλείψεων που αντιμετωπίζει ο προμηθευτής.