Nέο χωματουργικό φορτηγό Mercedes-Benz Αrocs – Παγκόσμια Πρεμιέρα στο Μόναχο

banner-google-news

Παγκόσμια πρεμιέρα του νέου φορτηγού Arocs για τον κατασκευαστικό τομέα…

Arocs – ένα κύριο μέλος της στρατηγικής της Mercedes-Benz

To Αrocs μειώνει του συνολικό κόστος χρήσης στον κατασκευαστικό τομέα

Μόναχο – Το 2013 η Mercedes-Benz Trucks συνεχίζει την επιθετική της πολιτική για προϊόντα με κινητήρες προδιαγραφών Euro VI. Η εκστρατεία ξεκίνησε το 2011 με το λανσάρισμα του νέου Actros διεθνών μεταφορών. Ακολούθησαν το Antos για βαριές διανομές και το Arocs, «η νέα δύναμη στις κατασκευές», το οποίο πραγματοποίησε στις 28 Ιανουαρίου την παγκόσμια πρεμιέρα του.

«Τα τρία νέα φορτηγά Mercedes-Benz αξίζουν σαφώς μια άριστη αξιολόγηση», δήλωσε ο Ανδρέας Renschler, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler και υπεύθυνος για τα φορτηγά και τα λεωφορεία, στην παγκόσμια πρεμιέρα του Arocs στο Μόναχο. «Οι πρώτοι τρεις εκπρόσωποι της πλατφόρμας των βαρέων φορτηγών μας, δίνουν στην παγκόσμια στρατηγική μας μια μεγάλη ώθηση. Ταυτόχρονα, το ολοκαίνουργιο Arocs μας δίνει τη δυνατότητα να πληρούμε από τώρα προδιαγραφές ρύπων που θα τεθούν σε ισχύ σε εννέα μήνες». Παράλληλα, παρά το γεγονός ότι τα οχήματα είναι εξοπλισμένα με πολύπλοκη τεχνολογία Euro VI, το Actros, το Antos καθώς επίσης και το νέο Arocs είναι πιο αποδοτικά από τους προκατόχους τους. Πιο συγκεκριμένα, η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί έως πέντε τοις εκατό.

Η επένδυση στην ανάπτυξη των νέων οχημάτων αποδίδει καρπούς. Το 2012 η Daimler Trucks παρήγαγε μέσα σε 11 μήνες, τόσα οχήματα όσα παρήχθησαν το 2011, όταν οι έξι μάρκες των φορτηγών (Mercedes-Benz, Fuso, Freightliner, Western Star, Thomas Built Buses & BharatBenz) συγκέντρωναν περίπου 426.000 οχήματα. 

Σημαντική αύξηση στις πωλήσεις της το 2012, παρά τις δυσκολίες», δήλωσε ο Renschler. «Θέλουμε να αναπτυχθούμε και μέσα στο 2013, ιδιαίτερα στο 2ο μισό του έτους. Επωφελούμαστε από το παγκόσμιο επιχειρηματικό μας μοντέλο. Παρά το γεγονός ότι η κρίση χρέους δυσκολεύει τις αγορές της Ευρώπης, η Mercedes-Benz ήταν σε θέση να αντιστρέψει τη γενική τάση, χάρη, εν μέρει, στην επιθετική προϊοντική πολιτική με αιχμή του δόρατος το νέο Actros. Στη Γερμανία, τρία από τα τέσσερα νέα φορτηγά Mercedes-Benz Actros έχουν ήδη παραγγελθεί με τεχνολογία Euro VI».

Από το Μάιο του 2013, το νέο Mercedes-Benz Arocs θα εισαχθεί σταδιακά στην Ευρώπη. Εκτός του ότι είναι εξαιρετικά φιλικό προς το περιβάλλον, ως αποτέλεσμα της τεχνολογίας Euro VI, τα ειδικά χωματουργικά οχήματα διαθέτουν τρία χαρακτηριστικά: δύναμη, αποδοτικότητα και στιβαρότητα.

Ποτέ πριν στην ιστορία της, η Mercedes-Benz δεν είχε τέτοιο εύρος βαρέων χωματουργικών οχημάτων. Το φορτηγό εδραιώθηκε πριν από 110 χρόνια, όταν τα αυτοκίνητα άρχισαν να αντικαθιστούν ιππήλατα οχήματα. «Οι ρίζες μας είναι εδώ στην οικοδομική βιομηχανία», δήλωσε ο Stefan Buchner, επικεφαλής της Mercedes-Benz Trucks από το Δεκέμβριο του 2012, κατά την παρουσίαση του νέου Arocs. «Η Mercedes-Benz έχει διαμορφώσει το τοπίο στον κατασκευαστικό κλάδο περισσότερο από κάθε άλλο κατασκευαστή φορτηγών. Έχουμε άνω του μέσου όρου μερίδιο αγοράς σε όλους σχεδόν τους τομείς του κατασκευαστικού κλάδου. Σχεδόν τα μισά εργοτάξια στη Γερμανία έχουν στην ιδιοκτησία τους το αστέρι. Περισσότερα από δύο στα πέντε φορτηγά Mercedes-Benz που πωλούνται σε όλον τον κόσμο είναι κατασκευαστικά οχήματα».

Το ολοκαίνουργιο Arocs αποτελεί το τρίτο όχημα στην γκάμα των βαρέων οχημάτων Mercedes-Benz. Το πρώτο ήταν το Actros για μεγάλες αποστάσεις, που ακολουθείται από το Antos για βαριές διανομές. Ο Stefan Buchner είναι πεπεισμένος ότι αυτή η στρατηγική ταιριάζει ακριβώς με τα συμφέροντα των πελατών του σήμερα. «Τα οχήματα για πολλαπλές εφαρμογές ανήκουν πλέον στο παρελθόν» σχολίασε, «και αυτός είναι ο λόγος που χρησιμοποιήσαμε μια κοινή πλατφόρμα για την ανάπτυξη εξατομικευμένων σειρών οχημάτων ανάλογα με τη χρήση».

Η στρατηγική του προϊόντος έχει ήδη αρχίσει να αποδίδει καρπούς για το Actros. «Μέχρι σήμερα, έχουμε πουλήσει πάνω από 16.000 οχήματα στην Ευρώπη», δήλωσε ο Buchner. «Το ένα τρίτο από αυτά τα φορτηγά διαθέτουν τεχνολογία Euro VI. Ήταν κυρίως λόγω του Actros που κανένας άλλος κατασκευαστής δεν πούλησε περισσότερους τράκτορες στην Ευρώπη από τη Mercedes-Benz».

Ο Andreas Renschler, επικεφαλής της Daimler Trucks, προβλέπει ότι το νέο Arocs θα έχει ένα λαμπρό μέλλον. «Η αγορά των επαγγελματικών οχημάτων θα συνεχίσει να αυξάνεται σε παγκόσμιο επίπεδο», είπε. «Αυτό οφείλεται, εν μέρει, στην οικοδομική βιομηχανία, η οποία εκτιμά ότι μόνο στη Γερμανία υπάρχει ζήτηση για 250.000 νέα διαμερίσματα ανά έτος. Οι νέες οικοδομές ήταν περίπου 40.000 μονάδες κάτω από αυτό το νούμερο το 2012. Με λίγα λόγια, ο κατασκευαστικός τομέας έχει να διανύσει μία ανοδική πορεία».