Νέα Ford Transit & Transit Custom 2,0 EcoBlue

banner-google-news

Αποδοτικό downsizing!

Πως μειώνεις το κόστος χρήσης, τους ρύπους και τον θόρυβο βελτιώνοντας ταυτόχρονα τις επιδόσεις σε ένα επαγγελματικό όχημα; Η Ford στην περίπτωση των Transit και Transit Custom απαντά πειστικά με έναν εντελώς νέο 2λιτρο κινητήρα.

Το Transit 2 τόνων και το Transit Custom 1 τόνου είναι βασικά μοντέλα της ανανεωμένης οικογένειας Ford Transit, που περιλαμβάνει επίσης τα μικρότερα Transit Connect και Transit Courier van. Η πλήρης γκάμα επαγγελματικών οχημάτων ανέδειξε τη Ford σε Νο1 μάρκα επαγγελματικών στην Ευρώπη το 2015 – για πρώτη φορά μέσα σε 19 χρόνια – με συνολικές πωλήσεις 280.000 οχημάτων, αύξηση 23% μέσα σε ένα χρόνο.

Η ανάπτυξη συνεχίστηκε τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2016, με συνδυασμένες πωλήσεις 66.700 οχημάτων Transit και Transit Custom στην Ευρώπη, αύξηση 15% από την προηγούμενη χρονιά.

Τώρα τα δύο βαν έρχονται αναβαθμισμένα όχι μόνο στη γραμμή κίνησης με τους νέους κινητήρες αλλά και σε επίπεδο τεχνολογίας, με νέα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγούς όπως το Σύστημα Προστασίας από Πλευρικούς Ανέμους (Side Wind Stabilisation) και το Σύστημα Υποβοήθησης Αποφυγής Σύγκρουσης με Αναγνώριση Πεζών (Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection).

ΝΕΟΣ 2ΛΙΤΡΟΣ ECOBLUE

Ο νέος 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας Ford EcoBlue χρησιμοποιεί νέα αρχιτεκτονική στην οποία θα βασιστεί η επόμενη γενιά καθαρών, αποδοτικών και πολιτισμένων κινητήρων που προορίζονται για τα μελλοντικά επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα Ford.
Ο κινητήρας έχει εξελιχθεί σύμφωνα με τις τελευταίες τεχνολογίες υπερσυμπίεσης, ψεκασμού καυσίμου, συστήματος καύσης, δομικής σχεδίασης και χαμηλών τριβών. Σαν αποτέλεσμα, πετυχαίνει σημαντικές βελτιώσεις στην απόδοση καυσίμου, τις επιδόσεις και την πολιτισμένη λειτουργία, σε συνδυασμό με την εξαιρετική αντοχή και το χαμηλό κόστος χρήσης που απαιτούνται για τον κινητήρα ενός Transit.
Για τα Transit και Transit Custom, ο κινητήρας 2,0 λίτρων Ford EcoBlue διατίθεται σε εκδόσεις 105, 130 και 170 ίππων, κάθε μία από τις οποίες προσφέρει αυξημένη ισχύ και ροπή συγκριτικά με τον απερχόμενο κινητήρα 2,2 λίτρων. Η βελτιωμένη ροπή (20% επιπλέον στις 1.250 σ.α.λ.) στις χαμηλές στροφές μεταφράζεται σε καλύτερη ελαστικότητα και απόκριση στην καθημερινή οδήγηση.
Το μειωμένο λειτουργικό κόστος υποστηρίζεται από μία αισθητά βελτιωμένη απόδοση καυσίμου. Τα μοντέλα Transit που είναι εφοδιασμένα με το Auto-Start-Stop πετυχαίνουν εκπομπές CO2 από 174 g/km και μέση κατανάλωση από 6,6 λίτρα/100 χλμ., δηλαδή κατά 10% μειωμένη από το αντίστοιχο απερχόμενο μοντέλο. Αντίστοιχα τα Transit Custom με Auto-Start-Stop πετυχαίνουν εκπομπές CO2 από 157 γραμ. / χλμ. με μέση κατανάλωση από 6,1 λίτρα/100 χλμ., δηλαδή 13% λιγότερο από το αντίστοιχο απερχόμενο μοντέλο.
Η Ford εκτιμά οικονομία καυσίμου έως 1.600 ευρώ για κάθε 130.000 χλμ. για το χρήστη του νέου Transit Custom van 105 ίππων συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο 100 ίππων. Το κόστος προγραμματισμένων σέρβις μειώνεται, με τα εκτεταμένα μεταβλητά διαστήματα σέρβις που φτάνουν τα δύο έτη /60.00 χλμ. να προσφέρουν επιπλέον έως και 10.000 χλμ. μεταξύ των σέρβις τόσο για το Transit όσο και για το Transit Custom.
Για να πληροί τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro Stage 6, ο 2λιτρος Ford EcoBlue έχει βελτιστοποιημένο σύστημα καύσης με Σύστημα Μετεπεξεργασίας Καυσαερίων (SCR) χρησιμοποιώντας AdBlue® (διάλυμα ουρίας).
Για βελτιωμένη άνεση και ευκολία στην πόλη, οι πελάτες των προσθιοκίνητων εκδόσεων Transit και Transit Custom θα μπορούν να παραγγέλνουν ένα εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο SelectShift από τα τέλη του 2016. Το κιβώτιο προσφέρει ομαλές, άμεσες και αποδοτικές αλλαγές σχέσεων σε συνεργασία με τον Ford EcoBlue diesel, συμβατότητα με το Auto-Start-Stop, αλλά και δυνατότητα μηχανικών αλλαγών σχέσεων μέσω μπουτόν στον επιλογέα.

ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

Παράλληλα με το νέο κινητήρα, τα νέα μοντέλα Transit και Transit Custom ωφελούνται από τις προηγμένες τεχνολογίες που αυξάνουν την αυτοπεποίθηση και την άνεση του οδηγού πίσω από το τιμόνι. Χρησιμοποιώντας κάμερα και τεχνολογία ραντάρ ίδια με τα επιβατικά μοντέλα Ford, όπως τα Mondeo και S-MAX, οι πελάτες των Transit και Transit Custom μπορούν να παραγγείλουν:
* Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection: μειώνει τη σφοδρότητα εμπρόσθιων συγκρούσεων όπου εμπλέκονται οχήματα και πεζοί, ή βοηθά τους οδηγούς να τις αποφύγουν τελείως.
* Adaptive Cruise Control: χρησιμοποιεί ραντάρ για να διατηρεί μία προκαθορισμένη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.
* Traffic Sign Recognition: ενημερώνει στους οδηγούς για το πιο πρόσφατο όριο ταχύτητας που έχει ανιχνευτεί, για τις πινακίδες ακύρωσης ορίων και τα απαγορευτικά προσπέρασης μέσα από οπτικές ενδείξεις στην οθόνη του πίνακα οργάνων.
Το αναβαθμισμένο σύστημα δυναμικού ελέγχου (ESC), είναι στάνταρ και στα δύο νέα μοντέλα και προσφέρει νέες λειτουργίες που βελτιώνουν την ευστάθεια σε ακραίες οδηγικές συνθήκες, μεταξύ των οποίων τρεις πατέντες Ford:
* Side Wind Stabilisation: Αυτή η νέα λειτουργία χρησιμοποιεί τα φρένα στη μια πλευρά του οχήματος ώστε να αντισταθμίσει μια ξαφνική πλευρική ριπή αέρα.
* Curve Control: Πρόκειται για το μοναδικό πρόγραμμα που σχεδίασε η Ford για την επιβράδυνση του οχήματος μέσα σε μία στροφή με σταθερό και ελεγχόμενο τρόπο (π.χ. κατά την έξοδο από αυτοκινητόδρομο με μεγάλη ταχύτητα).
* Roll Stability Control: Ο έλεγχος κλίσεων του αμαξώματος εμποδίζει την ανατροπή του οχήματος επεμβαίνοντας στη ροπή του κινητήρα και φρενάροντας επιλεκτικά τους τροχούς.

Μέσα στην καμπίνα, οι πελάτες του Transit μπορούν τώρα να παραγγείλουν το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 2 της Ford που διαθέτει φωνητικές εντολές και νέα έγχρωμη οθόνη αφής 6 ιντσών υψηλής ανάλυσης. Οι φωνητικές εντολές του συστήματος SYNC2, προσφέρουν τη δυνατότητα ελέγχου του ηχοσυστήματος, του συστήματος πλοήγησης και των συνδεδεμένων κινητών τηλεφώνων μέσα από απλές φωνητικές εντολές. Στα Transit Custom, μία νέα έγχρωμη οθόνη 4 ιντσών προσφέρεται στάνταρ με σύστημα συνδεσιμότητας SYNC αντί της οθόνης 3,5 ιντσών των προηγούμενων μοντέλων. Τα νέα Transit και Transit Custom με το νέο κινητήρα Ford 2.0L EcoBlue αναγνωρίζονται εξωτερικά από μία νέα χρωμιωμένη λωρίδα στον εμπρός κάτω αεραγωγό.

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Ο νέος κινητήρας βελτιώνει επίσης την άνεση του οδηγού όταν βρίσκεται πολλές ώρες πίσω από το τιμόνι διαθέτοντας χαμηλά επίπεδα θορύβου και πολιτισμένη λειτουργία επιπέδου επιβατικού αυτοκινήτου. Η κορυφαία δυναμική συμπεριφορά των Transit και Transit Custom έχει αναβαθμιστεί χάρη στον ανασχεδιασμό του συστήματος διεύθυνσης με σκοπό την καλύτερη πληροφόρηση (feedback), και τα νέα αμορτισέρ που βελτιώνουν την άνεση και τον έλεγχο του οχήματος.
Το μοναδικό στην κατηγορία σύστημα πίσω αερανάρτησης έχει εξελιχθεί ειδικά για το Transit Custom και πληροί τα πρότυπα αντοχής επαγγελματικών οχημάτων Ford. Αυτό προσφέρει βέλτιστο έλεγχο των κλίσεων του αμαξώματος και της απόστασης από το έδαφος σε μία ευρεία ποικιλία συνθηκών φορτίου, σε συνδυασμό με βελτιωμένη άνεση επιβατών και δυναμική συμπεριφορά στα μοντέλα Kombi M1.
Τα ανανεωμένα Transit και Transit Custom προσφέρουν στους επαγγελματίες την ίδια ολοκληρωμένη γκάμα εκδόσεων με πολλαπλές επιλογές ύψους οροφής και μεταξονίων, ποικίλες δυνατότητες επιλογής μικτού βάρους οχήματος (GVW), και αμαξώματα όπως van, kombi για μεταφορά ατόμων και φορτίου και διπλοκάμπινα (double-cab-in-van). Οι πελάτες Transit μπορούν να επιλέξουν μοντέλα με κίνηση στους εμπρός τροχούς (FWD), στους πίσω τροχούς (RWD) ή με Σύστημα Έξυπνης Τετρακίνησης (Intelligent All Wheel Drive) και αμαξώματα Chassis Cab και Minibus.

Τεχνικές προδιαγραφές

Κινητήρας: Ford EcoBlue 2,0 TDCi
Τύπος: Εν σειρά 4κύλινδρος turbodiesel, εγκάρσια τοποθετημένος
Κυλινδροκεφαλή: Χυτό αλουμίνιο
Μπλοκ κυλίνδρων: Χυτοσίδηρος
Στρόφαλος: Ατσάλινος, 4 αντίβαρα, 5 κύρια ρουλεμάν
Υπερσυμπιεστής: μεταβλητής γεωμετρίας με ηλεκτρική ενεργοποίηση
Μηχανισμός Βαλβίδων: DOHC με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διάμετρος x Διαδρομή (χιλ.): 84 x 90
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.996
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 105/3.500
130/3.500
170/3.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 360/1.375
385/1.500
405/1.750
Διαχείριση κινητήρα: Ford Common Rail Diesel Engine Management System
Ψεκασμός καυσίμου: Άμεσος ψεκασμός common rail, πίεση 2000 bar πιεζοηλεκτρικά μπεκ 8 οπών
Έλεγχος εκπομπών ρύπων: σύστημα μετεπεξεργασίας καυσερίων (SCR) με ψεκασμό ουρίας. Οξειδωτικός καταλύτης και στάνταρ cDPF
Προδιαγραφές ρύπων: Euro 6