Η Mercedes-Benz παρέδωσε το Mercedes-Benz eEconic για ανεφοδιασμό αεροσκαφών

banner-google-news

Η Mercedes-Benz Special Trucks παρέδωσε στο αεροδρόμιο της Στουτγάρδης ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα ανεφοδιασμού με βάση το Mercedes-Benz eEconic. Το όχημα θα χρησιμοποιηθεί από τον πάροχο υπηρεσιών ανεφοδιασμού Skytanking. Η εταιρεία Esterer το έχει εξοπλίσει με ηλεκτρική τεχνολογία ανεφοδιασμού 40.000 λίτρων, η οποία αντλεί την ενέργεια απευθείας από τις μπαταρίες του οχήματος.

Είναι το πρώτο όχημα ανεφοδιασμού που βασίζεται σε ένα ηλεκτρικό όχημα παραγωγής σειράς της Daimler Truck, και επίσης το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα ανεφοδιασμού σε αυτή την κατηγορία στο αεροδρόμιο της Στουτγάρδης. Η πλήρως ηλεκτρική κίνηση μειώνει τον θόρυβο και την παραγωγή θερμότητας και δεν εκπέμπει CO2 ούτε σωματίδια. Αυτό ωφελεί τους εργαζόμενους που βρίσκονται σε άμεση γειτνίαση με τα οχήματα και αποτελεί σημαντικό βήμα για την Skytanking προς την εξηλεκτρισμό του στόλου της επίγειας εξυπηρέτησης.

cms (1)

Το πλήρως ηλεκτρικό Mercedes-Benz eEconic, ως ένα φορτηγό χαμηλού δαπέδου με συνολικό ύψος μικρότερο από 2,80 μέτρα, μπορεί εύκολα να περάσει κάτω από τα φτερά ενός αεροσκάφους. Αυτό επιτρέπει στο πλήρωμα να παραμένει ακριβώς κάτω από τη δεξαμενή του αεροσκάφους, η οποία βρίσκεται μέσα στο σώμα της πτέρυγας, όταν ανεφοδιάζεται κάτω από την πτέρυγα.

Το χαμηλό πανοραμικό παράθυρο της καμπίνας «DirectVision» και η χαμηλή θέση καθίσματος δίνουν στον οδηγό ευρεία γωνία θέασης κατά την προσέγγιση, παρέχοντας εξαιρετική ορατότητα μεταξύ των διαφόρων συμμετεχόντων στην κυκλοφορία. Με το θερμαινόμενο παρμπρίζ Thermocontrol, η ορατότητα παραμένει σχετικά καλή, ακόμη και σε κακές καιρικές συνθήκες. Στην πλευρά του συνοδηγού, η πτυσσόμενη πόρτα με τζάμι από το δάπεδο μέχρι την οροφή εξασφαλίζει ανεμπόδιστη ορατότητα.

Με αυτόν τον σχεδιασμό καμπίνας και τα πολυάριθμα χαρακτηριστικά ασφαλείας που είναι ήδη γνωστά από τη χρήση του eEconic στον δρόμο, το όχημα ανεφοδιασμού, μήκους 18,50 μέτρων, μπορεί επίσης να αναπτυχθεί ανάμεσα στους ανθρώπους και τα μηχανήματα με ασφάλεια. Εκτός από τα έξυπνα συστήματα υποβοήθησης ασφαλείας, όπως το Active Brake Assist πέμπτης γενιάς βοηθητικό φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, υπάρχει επίσης ένας αισθητήρας εγκατεστημένος στην προστασία πλευρικής σύγκρουσης στο επίπεδο των μπαταριών.

cmsΤο ηλεκτρικό φορτηγό διαθέτει ηλεκτρικό άξονα με ενσωματωμένη μονάδα μετάδοσης κίνησης, καθώς και δύο ηλεκτροκινητήρες που παράγουν συνεχή ισχύ 330 kW.. Οι μπαταρίες του eEconic μπορούν να φορτιστούν έως και 160 kW. Δεδομένου ότι η αντλία στο σώμα της δεξαμενής αντλεί επίσης την ηλεκτρική της ενέργεια απευθείας από τις μπαταρίες του οχήματος, μια ενιαία διαδικασία φόρτισης θα εξασφαλίσει την παροχή ενέργειας του οχήματος και του αμαξώματος. Αυτό απλοποιεί σημαντικά τα logistics σε σύγκριση με παλαιότερα μοντέλα οχημάτων, τα οποία απαιτούσαν ντίζελ για τη λειτουργία οδήγησης, ενώ το αμάξωμα φορτιζόταν ηλεκτρικά ξεχωριστά.

Franziska Cusumano, επικεφαλής της Mercedes-Benz Special Trucks: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που το τοπικά ουδέτερο σε CO2 eEconic έχει ζήτηση για αυξανόμενο αριθμό εφαρμογών. Ως πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό, θα συμβάλει στη μείωση των εκπομπών σε υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης στο αεροδρόμιο της Στουτγάρδης. Με την εμπειρία της στην τεχνολογία ελέγχου, την τεχνολογία μπαταριών και την τεχνολογία υψηλής τάσης, η Esterer είναι ένας εξαιρετικός συνεργάτης».

Julia Esterer, διευθύνουσα σύμβουλος της Esterer GmbH: «Η ανάπτυξη ενός επαγγελματικού οχήματος υψηλών επιδόσεων με συνολικό βάρος άνω των 50 τόνων ήταν μια ιδιαίτερη πρόκληση για εμάς. Η επιλογή του τα σωστά εξαρτήματα ήταν καθοριστικά για την επίτευξη βέλτιστης απόδοσης στη διεπαφή με την τεχνολογία υψηλής τάσης. Σήμερα, μπορούμε να παρουσιάσουμε μια ολοκληρωμένη λύση που είναι στραμμένη προς το μέλλον, τόσο οικονομικά όσο και περιβαλλοντικά».