Το εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Ντίσελντορφ γιόρτασε την 60ή επέτειό του τον Απρίλιο φέτος, και μαζί με αυτό το επόμενο ορόσημο στις 5 Οκτωβρίου: την παραγωγή 5 εκατομμυρίων βαν. Πρόκειται για το eSprinter, το οποίο παράγεται στο Ντίσελντορφ από τα τέλη του 2019.
Με την εξαγορά της Auto-Union και την ενσωμάτωσή της στην Daimler-Benz AG τη δεκαετία του 1960, ιδρύθηκε το εργοστάσιο του Ντίσελντορφ, το οποίο είναι ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια στον κόσμο της οικογένειας Mercedes-Benz Vans. Από τότε, εδώ παράγονται βαν για το τμήμα φορτηγών της Mercedes Benz AG, συμπεριλαμβανομένου του εμβληματικού βαν Sprinter, το οποίο είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από 130 χώρες. Το εργοστάσιο έχει έκταση 690.000 τετραγωνικά μέτρα και σε αυτό εργάζονται περίπου 5.900 υπάλληλοι και εκπαιδευόμενοι. Με την προοπτική του eSprinter επόμενης γενιάς, επενδύθηκαν 50 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την προσαρμογή της παραγωγής και την περαιτέρω εκπαίδευση των εργαζομένων.
Για ένα πιο βιώσιμο μέλλον: η επόμενη γενιά eSprinter
Με την παραγωγή του eSprinter, η Mercedes Benz Vans προσφέρει μια βιώσιμη λύση για μεταφορές χωρίς εκπομπές ρύπων, και θέτει νέα πρότυπα στις αστικές εμπορευματικές μεταφορές. Σε στενή συνεργασία με υπηρεσίες ταχυμεταφορών, express και δεμάτων, καθώς και με κατασκευαστές αμαξωμάτων, οι απαιτήσεις για την επόμενη γενιά eSprinters, που θα τεθούν σε παραγωγή το δεύτερο εξάμηνο του 2023 πρώτα στο Τσάρλεστον (Νότια Καρολίνα) και στη συνέχεια στο Ντίσελντορφ και στο Ludwigsfelde, ορίστηκαν: «Έχουμε θεσπίσει διάφορα μέτρα και θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε με συνέπεια τις διαδικασίες παραγωγής και logistics μας προς την κατεύθυνση της βιωσιμότητας», εξηγεί ο Michael Hellmann, διευθυντής του εργοστασίου.
Η σχεδιαζόμενη παραγωγή της επόμενης γενιάς eSprinter θα βασίζεται στη νέα «Electric Versatility Platform», η οποία θα ανοίξει νέα τμήματα πελατών καθώς και νέες αγορές όπως οι ΗΠΑ και ο Καναδάς.
Η βιώσιμη κινητικότητα επιδιώκεται και στα vans της Mercedes-Benz. Από φέτος, η παραγωγή είναι ουδέτερη σε CO2, και σταδιακά πλησιάζει τον στόχο της βιώσιμης μετάβασης στις μεταφορές. Προκειμένου να επιτύχει αυτόν τον στόχο, η εταιρεία βασίζεται στη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, νέα συστήματα κινητικότητας στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου, όπως τα συστήματα μεταφοράς χωρίς οδηγό, καθώς και αγορά ηλεκτρικής ενέργειας αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές.
Αυτά τα μέτρα κατευθύνονται προς τους στόχους του Ambition 2039, σύμφωνα με τους οποίους, τα οχήματα εμπορευματικών μεταφορών πρέπει να έχουν ουδέτερο αποτύπωμα CO2 σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής τους.