Το νέο Mercedes-Benz Citan έτοιμο για δράση!

 

 

 

• Mercedes-Benz Vans: υπερπλήρης γκάμα χάρη στο Citan

• Άνετος, κορυφαίας ποιότητας, χώρος εργασίας

• Τέσσερις κινητήρες για όλες τις ανάγκες

• Ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου

• Το πακέτο BlueEFFICIENCY ελαχιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμου

• Κορυφαία χαρακτηριστικά: ασφάλεια, δυναμισμός, άνεση

• Ασυμβίβαστα ασφαλές: ADAPTIVE ESP, έως έξι αερόσακοι

• Γκάμα με τρία μήκη αμαξώματος και δύο εκδόσεις μοντέλου

 

Απόδοση γίγαντα και κατανάλωση νάνου – το νέο Citan της Mercedes- Benz είναι το αποδοτικό van διανομών πόλης. Το νέο Citan συνδυάζει τις ελάχιστες εκπομπές CO2 με μεγάλη οδηγική απόλαυση καθώς και εξαιρετικές επιδόσεις και χαμηλό κόστος συντήρησης όσο κανένα άλλο van πόλης. Η ονομαστική κατανάλωση του Citan BlueEFFICIENCY είναι 4,3 λίτρα/100 χλμ. – κανένα άλλο van διανομών πόλης με κινητήρα εσωτερικής καύσης δεν καταναλώνει λιγότερο καύσιμο ούτε παράγει λιγότερους ρύπους. Ο χώρος φορτίου που φτάνει τα 3,8 m³ και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο των 800 κιλών εντυπωσιάζουν εξίσου. Αισθητή ποιότητα και δυναμική οδήγηση, εξαιρετική ασφάλεια και οικονομία, υποδειγματική ευελιξία και αντοχή – το Mercedes-Benz Citan είναι ο νέος επαγγελματίας στα van διανομών πόλης.

 Χαρακτηριστική εμφάνιση Mercedes με εντυπωσιακή μάσκα ψυγείου.  Γνήσιο όχημα Mercedes-Benz με την πρώτη ματιά: η νέα, γεμάτη αυτοπεποίθηση εμφάνιση του νέου Citan είναι αλάνθαστα Mercedes-Benz. Η χαρακτηριστική του εμφάνιση περιστρέφεται γύρω από το επιχρωμιωμένο αστέρι που δεσπόζει επιβλητικά στην εντυπωσιακή και στιβαρή μάσκα ψυγείου με τα τρία σπορτίφ, διάτρητα πτερύγιά της. Οι ευδιάκριτοι προβολείς και το τοξοειδές καπό του Citan με τις έντονες ακμές κλέβουν εξίσου την παράσταση. Το σαφές αεροδυναμικό σχήμα της μάσκας ψυγείου και οι κάθετοι προβολείς υπογραμμίζουν το δυναμισμό του νέου Citan. Οι μπροστινοί προβολείς με φακούς καθαρού κρυστάλλου τραβούν τα βλέμματα με το συνδυασμό ματ γκρι και γυαλιστερών επιχρωμιωμένων στοιχείων. Οι προαιρετικοί μπροστινοί προβολείς ομίχλης και τα φώτα πορείας ημέρας του βασικού εξοπλισμού ενσωματώνονται στον μπροστινό προφυλακτήρα. Άμεσα αναγνωρίσιμο πίσω τμήμα με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια.Με τη μοναδική του εμφάνιση, το νέο Citan ξεχωρίζει εύκολα μεταξύ των van διανομών πόλης, ενώ στέκεται επάξια δίπλα στο Sprinter και το Vito στην οικογένεια των ελαφρών επαγγελματικών της Mercedes-Benz.

 Οι ισχυροί προφυλακτήρες και οι πολυάριθμες επιφάνειες από σαγρέ και άβαφο πλαστικό τονίζουν το στιβαρό και ανθεκτικό χαρακτήρα του νέου Citan. Για μια ιδιαίτερα κομψή εμφάνιση, η Mercedes-Benz προσφέρει επίσης το Citan με τους προφυλακτήρες, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και τη λωρίδα πάνω από τα πίσω φώτα, στο χρώμα του αμαξώματος. Ποιότητα: γνήσιο όχημα Mercedes-Benz μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Για να προσφέρει εκτενή προστασία κατά της διάβρωσης, το αμάξωμα του νέου Citan κατασκευάζεται εξολοκλήρου από πλήρως γαλβανισμένες λαμαρίνες. Πριν τη βαφή, ολόκληρο το αμάξωμα ασταρώνεται με καθοδική εμβάπτιση. Στη συνέχεια, εφαρμόζεται μία δεύτερη επίστρωση σε ορισμένα τμήματα του Citan, για παράδειγμα τα ελατήρια του πίσω άξονα, για προστασία από ξεφλούδισμα λόγω χτυπημάτων από πέτρες. Άνετος, στιβαρός και κορυφαίας ποιότητα χώρος εργασίας. Ο υψηλής ποιότητας εξοπλισμός στο εσωτερικό του νέου Citan αποτελεί τη φυσική συνέχεια του εξωτερικού του. Ικανοποιεί τα υψηλά πρότυπα της Mercedes-Benz και αποδεικνύει τη στενή του συγγένεια με την οικογένεια Mercedes-Benz ποικιλοτρόπως.

 Τα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού επενδύονται με αναπαυτική ταπετσαρία, η οποία αναπτύχθηκε ειδικά για το Citan. Το σχήμα της πλάτης του καθίσματος, ιδιαίτερα, ακολουθεί το σχήμα του σώματος προσφέροντας πλευρική στήριξη και, συνεπώς, άνεση και ασφάλεια. Το υφασμάτινο κάλυμμα των καθισμάτων είναι φιλικό προς το δέρμα και αναπνέει», ενώ είναι ανθεκτικό και εύκολο στον καθαρισμό. Τιμόνι, όργανα και χειρισμός Mercedes-Benz. Οι οδηγοί της Mercedes-Benz θα αισθανθούν αμέσως οικεία στο κόκπιτ του νέου Citan, αρχικά λόγω του γνωστού αστεριού στο κέντρο του τριάκτινου τιμονιού με τη διπλή κάτω ακτίνα. Είναι ρυθμιζόμενο καθ’ύψος και εξασφαλίζει στον οδηγό απρόσκοπτη θέα στα όργανα του οχήματος. Προαιρετικά διατίθεται και δερμάτινο τιμόνι. Σε όλα τα μοντέλα, ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει ταχύμετρο, στροφόμετρο και ενδείξεις θερμοκρασίας ψυκτικού και στάθμης καυσίμου. Μία φωτεινή ένδειξη δείχνει την κατάσταση των θυρών. Η ένδειξη μετρητή χιλιομέτρων βρίσκεται κεντρικά στο κάτω τμήμα του ταχύμετρου. Ανάλογα με τον εξοπλισμό, εδώ εμφανίζονται και οι πληροφορίες του υπολογιστή ταξιδίου, όπως κατανάλωση καυσίμου, διανυθείσα απόσταση και αυτονομία.

 Το Citan δίνει μεγάλη έμφαση στη λειτουργικότητα κατά την καθημερινή χρήση του: ένα μεγάλο ντουλαπάκι συνοδηγού, μία αποθηκευτική θήκη ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα καθώς και ένας πρακτικός αποθηκευτικός χώρος κατά μήκος του παρμπρίζ και μεγάλες θήκες στις πόρτες, προσφέρουν άφθονο χώρο για μεγάλα και μικρά αντικείμενα της καθημερινότητας του οδηγού. Αν μετρήσετε όλους τους πιθανούς αποθηκευτικούς χώρους του Citan, το αποτέλεσμα θα είναι ο εντυπωσιακός συνολικός όγκος των 77 λίτρων στο κόκπιτ και το χώρο επιβατών. Αποδοτική λειτουργία θέρμανσης και αερισμού Οι στρογγυλοί αεραγωγοί στο μπροστινό τμήμα του οχήματος είναι έτσι σχεδιασμένοι ώστε να επιτρέπουν μεγάλη ροή αέρα. Ένας αγωγός θερμού αέρα για το πίσω τμήμα του οχήματος διατίθεται ως βασικός εξοπλισμός στην επιβατική έκδοση του Citan. Το νέο Citan διατίθεται, επίσης, με μηχανικό σύστημα κλιματισμού ή προαιρετικά με Tempmatic, το ημιαυτόματο σύστημα κλιματισμού, που διασφαλίζει τη διατήρηση της προεπιλεγμένης θερμοκρασίας στο εσωτερικό.Βγαίνοντας από το νέο Citan, φτάνετε με ασφάλεια στην πόρτα του σπιτιού σας: οι προβολείς του είναι εξοπλισμένοι με τη λειτουργία άνεσης followme-home, η οποία ενεργοποιείται όποτε βγαίνετε από το όχημα.

 Τέσσερις κινητήρες καλύπτουν όλες τις ανάγκες για το νέο Citan διατίθεται μία ευρεία γκάμα κινητήρων. Ο ισχυρός, άκρως αποδοτικός κι αθόρυβος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας άμεσου ψεκασμού Mercedes-Benz OM 607 με κυβισμό 1,5 λίτρα προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές βαθμίδες απόδοσης ισχύος:

• Citan 108 CDI, ισχύς 55 kW (75 hp), ροπής στρέψης 180 Nm  

• Citan 109 CDI, ισχύς 66 kW (90 hp), ροπής στρέψης 200 Nm

• Citan 111 CDI, ισχύς 81 kW (110 hp), ροπής στρέψης 240 Nm

Την γκάμα ολοκληρώνει ο ζωηρός, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας M 200.71 με κυβισμό 1,2 λίτρα:

• Citan 112, ισχύς 84 kW (114 hp), ροπής στρέψης 190 Nm

Τα Citan 108 CDI και 109 CDI είναι ήδη διαθέσιμα, ενώ οι εκδόσεις Citan 111 CDI και Citan 112 θα έρθουν να ολοκληρώσουν την γκάμα το επόμενο καλοκαίρι. Οι κορυφαίας ποιότητας βάσεις κινητήρα σε συνδυασμό με το σύστημα ψεκασμού common rail διασφαλίζουν την ομαλή και αθόρυβη λειτουργία των πετρελαιοκινητήρων. Ο οδοντωτός ιμάντας που κινεί τον εκκεντροφόρο έχει διάρκεια ζωής 240.000 χλμ/10 ετών, ενώ τα διαστήματα μεταξύ συντηρήσεων είναι εξαιρετικά μεγάλα φτάνοντας τα 40.000 χλμ. Κατά συνέπεια, τόσο η κατανάλωση καυσίμου όσο και τα λειτουργικά έξοδα είναι εξαιρετικά χαμηλά.

Η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συνεπάγεται εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2. Ο καταλυτικός μετατροπέας οξείδωσης κοντά στον κινητήρα, το φίλτρο σωματιδίων του βασικού εξοπλισμού, η επανακυκλοφορία καυσαερίων και η μειωμένη στάθμη θορύβου φροντίζουν για την καλύτερη δυνατή προστασία του περιβάλλοντος. Οι πετρελαιοκινητήρες συμμορφώνονται με την προδιαγραφή εκπομπών ρύπων Euro V. Ζωηρός και πανίσχυρος βενζινοκινητήρας εκτός από τους πετρελαιοκινητήρες, διατίθεται επίσης ένας ζωηρός, υψηλόροπος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού, ο οποίος πληροί την προδιαγραφή εκπομπών ρύπων Euro V και διαθέτει τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας κυβισμού 1,2 λίτρων διαθέτει μια μεγάλη γκάμα τεχνικών χαρακτηριστικών, όπως αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Ο μικρών διαστάσεων υπερσυμπιεστής καυσαερίων του κινητήρα αντιδρά γρήγορα και εγγυάται 90 % της μέγιστης ροπής ήδη από τις 1500 σ.α.λ. Ο κινητήρας αποδίδει τη μέγιστη ροπή των 190 Nm σε ένα εξαιρετικά μεγάλο φάσμα στροφών του κινητήρα, δηλαδή από τις 2000 σ.α.λ. έως τις 4000 σ.α.λ. Η μέγιστη ισχύς των 84 kW (114 hp) επιτυγχάνεται στις 4500 σ.α.λ. Η ήδη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου του βενζινοκινητήρα μειώνεται περαιτέρω χάρη στην ελεγχόμενη αντλία λαδιού, η οποία λειτουργεί σε δύο επίπεδα πίεσης, ανάλογα με τις ανάγκες. Η τεχνολογία BlueEFFICIENCY με τη λειτουργία ECO start/stop αποτελεί βασικό εξοπλισμό του βενζινοκινητήρα. Η λειτουργία απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν σταματά το όχημα, εφόσον το κιβώτιο ταχυτήτων είναι στη νεκρά, ο συμπλέκτης δεν είναι πατημένος και η ταχύτητα είναι μικρότερη από 4 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας τίθεται πάλι σε λειτουργία μόλις αρχίσει να κυλά ξανά το όχημα ή εάν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του συμπλέκτη.

 Το νέο Citan: επισκόπηση κινητήρωνΜοντέλο Καύσιμο Κυβισμός Ισχύς Ροπή στρέψης,  

Citan 108 CDI diesel 1461 cm³ 55 kW (75 hp) στις 4000 σ.α.λ. 180 Nm στις 1750-2500 σ.α.λ.

Citan 109 CDI diesel 1461 cm³ 66 kW (90 hp) στις 4000 σ.α.λ. 200 Nm στις 1750-3000 σ.α.λ.

Citan 111 CDI diesel 1461 cm³ 81 kW (110 hp) στις 4000 σ.α.λ. 240 Nm στις 1750-2750 σ.α.λ.

Citan 112 βενζίνη 1192 cm³ 84 kW (114 hp) στις 4500 σ.α.λ. 190 Nm στις 2000-4000 σ.α.λ.

 

Τέλεια εναρμονισμένα μηχανικά κιβώτια πέντε κι έξι ταχυτήτων για τους δύο χαμηλότερης ισχύος πετρελαιοκινητήρες, τη μετάδοση ισχύος αναλαμβάνει ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Ο βενζινοκινητήρας και ο υψηλής ισχύος πετρελαιοκινητήρας συνδυάζονται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Και στις δύο περιπτώσεις, ο οδηγός αλλάζει ταχύτητες με τον εύχρηστο μοχλό τύπου joystick στην κεντρική κονσόλα. Τα οχήματα διαθέτουν κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Η ένδειξη σημείου αλλαγής ταχύτητας, που υποστηρίζει τον οδηγό, περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό. Η ένδειξη εμφανίζει ένα βέλος που δείχνει προς επάνω ή προς τα κάτω, υποδεικνύοντας την αλλαγή ταχύτητας που συνιστάται για μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και δυναμική οδήγηση. Η χωρητικότητα 60 λίτρων του ρεζερβουάρ εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία. Ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου Η μεικτή κατανάλωση του Citan 108 CDI BlueEFFICIENCY και του Citan 109 CDI BlueEFFICIENCY είναι μόλις 4,3 λίτρα/100 χλμ. σύμφωνα με τον κύκλο NEDC. Δεδομένων των διαστάσεων και του βάρους του οχήματος η τιμή είναι άκρως εντυπωσιακή. Αντίστοιχα, εκτός από τις βέλτιστες τιμές κατανάλωσης καυσίμου, το Citan παράγει ελάχιστες εκπομπές καυσαερίων σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό: τα Citan 108 CDI BlueEFFICIENCY και 109 CDI BlueEFFICIENCY εκπέμπουν μόλις 112 g/km CO2 συμβάλλοντας έτσι στην προστασία του περιβάλλοντος. Αυτές οι εξαιρετικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών είναι το αποτέλεσμα συντονισμένης εργασίας των μηχανικών ανάπτυξης της Mercedes-Benz. Εδώ περιλαμβάνονται όχι μόνο το αποδοτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, αλλά και το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης του βασικού εξοπλισμού, η ελεγχόμενη αντλία λαδιού και το σύστημα διαχείρισης μπαταρίας. Στοιχεία, όπως το νέο σχήμα των καλυμμάτων των εξωτερικών καθρεπτών, αποτελούν σαφή απόδειξη της αεροδυναμικής του οχήματος.

  

 Το πακέτο BlueEFFICIENCY ελαχιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμου, περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό για τα οχήματα με βενζινοκινητήρα και διατίθεται προαιρετικά για τους πετρελαιοκινητήρες. Το πακέτο BlueEFFICIENCY περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη λειτουργία ECO start/stop καθώς και τη διαχείριση μπαταρίας και δυναμό. Χάρη στη διαχείριση δυναμό, ανακτάται η ενέργεια πέδησης, μειώνοντας έτσι την ενέργεια που πρέπει να παράγει το δυναμό, με αποτέλεσμα να μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Η διαχείριση μπαταρίας βασίζεται κυρίως σε έναν αισθητήρα που καταγράφει διαρκώς δεδομένα όπως ένταση ρεύματος, τάση και θερμοκρασία της μπαταρίας. Οι τιμές αυτές βοηθούν ώστε να διασφαλίζεται η αποδοτική παραγωγή, η έξυπνη κατανομή και η βελτιστοποιημένη αποθήκευση ενέργειας.

Νέο Citan: επιδόσεις και κατανάλωση καυσίμου μοντέλο Επιτάχυνση (0-100 km/h) Τελική ταχύτητα Κατανάλωση κατά NEDC αστικός/υπεραστικός/ μεικτός κύκλος (l/100 km) Εκπομπές CO2 (g/km)

CITAN 108 CDI (Long) 16,3 150 5,2/4,2-4,5/4,6-4,7 119-123

CITAN 108 CDI (Long) BlueEFFICIENCY 16,3 150 4,7-4,8/4,2-4,3/4,3-4,5 112-116

CITAN 109 CDI (Long) 13,3 160 5,2/4,2-4,5/4,6-4,7 119-123

CITAN 109 CDI (Long) BlueEFFICIENCY 13,3 160 4,7-4,8/4,2-4,3/4,3-4,5 112-116

CITAN 109 CDI (Extra Long) 13,1 155 5,4/4,7/5,0 130

CITAN 109 CDI BlueEFFICIENCY (Extra Long) 13,1 155 5,2/4,5/4,7 123

 

 Τα χαρακτηριστικά οδήγησης είναι η ασφάλεια, ο δυναμισμός και η άνεση το σασί στο νέο Mercedes-Benz Citan βασίζεται σε μπροστινό άξονα με γόνατα McPherson και ελατήρια, καθώς και κάτω ορθογώνια ψαλίδια και σταθεροποιητικές ράβδους. Οι κλασικές ελαστικές βάσεις έδρασης στα κάτω ψαλίδια εξασφαλίζουν καλά χαρακτηριστικά οδήγησης και υψηλό βαθμό άνεσης. Ο πίσω άξονας είναι μια διάταξη εξοικονόμησης χώρου με διπλούς συνδέσμους και υστερούντες βραχίονες, ελατήρια και μια εσωτερική σταθεροποιητική ράβδο. Το νέο Citan παραδίδεται με ελαστικά 185/70 R 14 (Citan Compact) ή 195/65 R 15 (Long, Extra long) ως μέρος του βασικού του εξοπλισμού. Προαιρετικά διατίθενται ζάντες και ελαστικά διαστάσεων έως 205/55 R 16, καθώς και ζάντες ελαφρού κράματος. Επιπλέον, ανάλογα με το μοντέλο, διατίθενται και ενισχυμένα ελαστικά, καθώς και ελαστικά παντός καιρού. Φρένα με απόδοση που δεν φθίνει και εξαιρετική αποτελεσματικότητα Το νέο Citan κλέβει την παράσταση διαθέτοντας στο βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών ABS, ηλεκτρονικό σύστημα κατανομής δύναμης πέδησης EBV, υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης Brake Assist και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης Start-Off Assist. Το σύστημα Start-Off Assist διατηρεί την πίεση των φρένων για αρκετά δευτερόλεπτα αφού ο οδηγός αφήσει το πεντάλ των φρένων, και έτσι δεν αφήνει το όχημα να κυλήσει προς τα πίσω τη στιγμή που ξεκινάει. ασυμβίβαστα ασφαλές: ADAPTIVE ESP®, έως έξι αερόσακοι. Όπως κάθε άλλη Mercedes-Benz, το νέο Citan διαθέτει εκτενή εξοπλισμό ασφάλειας. Ένα βασικό χαρακτηριστικό – μέρος του βασικού εξοπλισμού όλων των μοντέλων – είναι το ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας ADAPTIVE ESP®, το οποίο λαμβάνει υπ’ όψιν το φορτίο του οχήματος. Στο Citan, αυτό το πρωτοποριακό σύστημα ελέγχου των δυναμικών χαρακτηριστικών συνδυάζει τη λειτουργία του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος τροχών ABS, του ηλεκτρονικού συστήματος κατανομής δύναμης πέδησης EBV, του συστήματος ελέγχου ροπής τριβής του κινητήρα EBR, του συστήματος δυναμικού ελέγχου οχήματος VDC που ρυθμίζει την υπερστροφή και την υποστροφή, καθώς και του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης TCS. Καλύπτει επίσης το σύστημα αντιολίσθησης ASR, καθώς και τον έλεγχο της ροπής κίνησης και πέδησης, όπως και διάφορες άλλες σχετικές επιμέρους λειτουργίες. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ο οδηγός μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα αντιολίσθησης, πατώντας ένα κουμπί. Το σύστημα, ωστόσο, ενεργοποιείται και πάλι αυτόματα, εάν η κατάσταση του οχήματος είναι ασταθής ή εάν η ταχύτητά του υπερβεί τα 50 χλμ./ώρα. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης μια σειρά συστημάτων παθητικής ασφάλειας. Τα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού διαθέτουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων με ρύθμιση ύψους, προεντατήρες και περιοριστές ισχύος. Το κάθισμα του οδηγού διαθέτει επίσης σύστημα προειδοποίησης ζώνης ασφαλείας (όπως και το κάθισμα του συνοδηγού στην επιβατική έκδοση του Citan).

 Έως έξι αερόσακοι προστατεύουν τον οδηγό και τους επιβάτες. Όλα τα οχήματα Citan διαθέτουν στο βασικό τους εξοπλισμό αερόσακο οδηγού, όγκου 60 l. Η επιβατική έκδοση του Citan (ταξινόμηση επιβατικού αυτοκινήτου) διαθέτει αερόσακο συνοδηγού, όγκου 110 l, αερόσακους θώρακα, καθώς και αερόσακους παραθύρου για τον οδηγό, το συνοδηγό και τα πίσω καθίσματα. Ο βασικός εξοπλισμός όλων των εκδόσεων του νέου Citan περιλαμβάνει φώτα ημέρας και πρόσθετες κυρτές επιφάνειες και στους δύο εξωτερικούς καθρέπτες – οι επιφάνειες αυτές είναι σημαντικές κατά την οδήγηση, ειδικά σε van που χρησιμοποιούνται για διανομές. Γκάμα με τρία μήκη αμαξώματος και τρεις εκδόσεις μοντέλου. Τη βάση για την εκτενή σειρά μοντέλων αποτελεί το van με τρεις εκδόσεις μήκους, στα 3,94 m (Compact), τα 4,32 m (Long) και τα 4,71 m (Extra Long).

Το νέο Citan van: εξαιρετική ευρυχωρία παρά τις συμπαγείς διαστάσεις, το νέο Citan van έχει πραγματικά απίστευτους χώρους. Ο χώρος φορτίου του van έχει μήκος 1,36 m, 1,75 m ή 2,13 m (Citan Compact, Long ή Extra Long αντίστοιχα). Οι αντίστοιχες τιμές όγκου είναι 2,4 m³ ή 3,1 m³ ή 3,8 m³. Ανάλογα με την έκδοση μήκους και βάρους, το ωφέλιμο φορτίο είναι περίπου 500 kg (Citan Compact), 650 kg (Long) ή 800 kg (αναβαθμισμένη έκδοση Long, Extra Long). Μεγάλες διαστάσεις διαμπερούς φόρτωσης, πολυάριθμα, ανθεκτικά άγκιστρα στερέωσης φορτίου Η έκδοση van διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό ένα πλήρες διαχωριστικό τοίχωμα με παράθυρο που απομονώνει το χώρο φορτίου. Προαιρετικά διατίθεται ένα πτυσσόμενο πλέγμα ασφαλείας. Σε συνδυασμό με το αναδιπλούμενο κάθισμα του συνοδηγού, το πλέγμα αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επεκταθεί ο χώρος φορτίου μέχρι και το ταμπλό, στη δεξιά πλευρά, προστατεύοντας ταυτόχρονα τον οδηγό από τα αντικείμενα που στοιβάζονται εκεί.

 Ο χώρος φορτίου του Citan van διαθέτει τμηματικές επενδύσεις στο κάτω του τμήμα ως μέρος του βασικού εξοπλισμού και πλαστικό δάπεδο, όμως προαιρετικά διατίθενται και επενδύσεις πλήρους κάλυψης. Το νέο Citan επιβατική έκδοση: πολυμορφικό και άνετο Η επιβατική έκδοση του Citan είναι ένα πενταθέσιο μοντέλο που διαθέτει αναδιπλούμενο πίσω ενιαίο κάθισμα και βασίζεται στην έκδοση Long. Η βασική έκδοση περιλαμβάνει συρόμενη πόρτα στη δεξιά πλευρά ή, εναλλακτικά, πόρτες και στις δύο πλευρές, οι οποίες διατίθενται προαιρετικά. Τα πλευρικά τοιχώματα της επιβατικής έκδοσης του Citan διαθέτουν παράθυρα σε ολόκληρη την επιφάνειά τους. Η βασική έκδοση περιλαμβάνει επίσης πόρτα χώρου φορτίου με παράθυρο, καθώς και σύστημα υαλοκαθαριστήρα και ψεκαστήρα. Η εσωτερική επιφάνεια της πόρτας του χώρου φορτίου είναι επενδεδυμένη με ανθεκτικό πλαστικό. Οι πίσω επιβάτες κάθονται σε ένα ενιαίο κάθισμα, του οποίου το ένα ή τα δύο τρίτα μπορούν να αναδιπλωθούν προς τα εμπρός. Προαιρετικά διατίθενται και πτυσσόμενα τραπέζια με ενσωματωμένη ποτηροθήκη, για πρόσθετη άνεση. Με διάφορους τρόπους διάταξης των καθισμάτων, η επιβατική έκδοση του Citan είναι εξαιρετικά ευέλικτη. Το κάλυμμα του χώρου φορτίου στην επιβατική έκδοση του Citan επίσης προσφέρει μεγάλη ευελιξία. Μπορεί να στερεωθεί σε δύο οριζόντιες θέσεις, ή να προσαρμοστεί σταθερά στην πλάτη του ενιαίου καθίσματος, όταν δεν χρησιμοποιείται. Ο χώρος κάτω από το κάλυμμα διαθέτει επένδυση. Στο δάπεδο της επιβατικής έκδοσης του Citan βρίσκονται έξι άγκιστρα στερέωσης φορτίου.

 

 

 

 

 

 

 

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ