MAN Truck & Bus TGE 4×4: Λύσεις με κίνηση παντού!

Η MAN Truck & Bus επεκτείνει τη γκάμα των τετρακίνητων εκδόσεων του TGE σε έως και 5,5 τόνους μεικτού βάρους οχήματος ως συμπλήρωμα της υπάρχουσας σχετικής σειράς. Επιπλέον η εταιρία συνεργάζεται με τον Αυστριακό ειδικό Oberaigner για μετατροπές τετρακίνησης των οχημάτων που μπορούν να παραγγελθούν απευθείας από το εργοστάσιο.

banner-google-news

Με τις νέες παραλλαγές TGE, οι οποίες μπορούν να παραγγελθούν άμεσα, η MAN προσφέρει εξατομικευμένα οχήματα με κίνηση σε όλους τους τροχούς σε όλο το εύρος μεικτού βάρους οχήματος από 3,0 έως 5,5 τόνους. Η υπάρχουσα γκάμα ελαφρών οχημάτων TGE με κίνηση σε όλους τους τροχούς, όπως σασί, βαν ή μίνι λεωφορείο, συμπληρώνεται τώρα από φορτηγά 5,0 έως 5,5 τόνων, τα οποία η MAN έχει αναπτύξει μαζί με την Αυστριακή ειδική Oberaigner. Τυπικοί τομείς εφαρμογής των εν λόγω εκδόσεων περιλαμβάνουν πυροσβεστικά οχήματα και οχήματα έκτακτης ανάγκης, δημοτικά μέσα μεταφοράς, οχήματα για τον κατασκευαστικό κλάδο ή ακόμη και αυτοκινούμενα εκτός δρόμου αυτοκινούμενα και μίνι λεωφορεία με υψηλές απαιτήσεις ωφέλιμου φορτίου.

MAN Fahrzeuge

Το κοινό χαρακτηριστικό των νέων φορτηγών 5,0 έως 5,5 τόνων είναι ένα μόνιμο σύστημα τετρακίνησης , με σταθερή κίνηση στον μπροστινό άξονα και κατανομή της ισχύος μεταξύ των αξόνων ανάλογα με το φορτίο. Εάν η πρόσφυση μειωθεί σε έναν άξονα, περισσότερη ροπή μεταφέρεται αυτόματα στον άλλο άξονα χωρίς καθυστέρηση.

MAN Fahrzeuge

Η βάση για τις μετατροπές των 4κινητων εκδόσεων διαμορφώνεται από στάνταρ πάνελ φορτηγά TGE ή σασί TGE με κίνηση στους πίσω τροχούς, αναλογία πίσω άξονα 4,7 προς 1, διπλά ελαστικά και τον ισχυρότερο κινητήρα ντίζελ 2,0 λίτρων με 130 kW (177 PS) και 410 Nm ροπής. Οι διαθέσιμες επιλογές περιλαμβάνουν μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και μεταξόνιο 3.640 ή 4.490 χιλιοστών. Επιπρόσθετα, τα πάνελ φορτηγά TGE μπορούν να εξοπλιστούν με φαρδιά, μονά ελαστικά ως επιλογή.

MAN Fahrzeuge

Η αύξηση του ύψους από το έδαφος δεν είναι απαραίτητη για τη μετατροπή της τετρακίνησης, επομένως το ύψος εισόδου παραμένει αμετάβλητο αποτελώντας ένα σαφές πλεονέκτημα όταν χρησιμοποιείται για παράδειγμα ως μίνι λεωφορείο. Η ανύψωση του σχετικού ύψους του οχήματος κατά 30 χιλιοστά για να αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος είναι, ωστόσο, δυνατή προαιρετικά.

5 (Medium)

Το ωφέλιμο φορτίο είναι επίσης σχεδόν εντελώς ανεπηρέαστο, καθώς το πρόσθετο βάρος του συστήματος τετρακίνησης είναι μόνο περίπου 130 κιλά. Για παράδειγμα, ένα TGE 5,5 τόνων 177 ίππων με μονή καμπίνα και κοντό μεταξόνιο έχει εντυπωσιακό ωφέλιμο φορτίο περίπου 3.370 κιλών παρά την τετρακίνηση.

MAN Fahrzeuge

Με την εκτεταμένη σειρά 4×4, η MAN Truck & Bus προσφέρει τώρα στους πελάτες της ακόμη περισσότερες επιλογές για να διαμορφώσουν το σωστό όχημα για την εφαρμογή τους. Η προηγούμενη γκάμα τετρακίνησης στην κατηγορία van έκλεισε με ισχύ έλξης 4,0 τόνων. Εδώ εξακολουθεί να χρησιμοποιείται η έξυπνη τετρακίνηση, η οποία αντιδρά αυτόματα μέσα σε 0,084 δευτερόλεπτα σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης και μετατρέπει ένα οδικό όχημα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς σε τετρακίνητο όχημα.

ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΜΠΙΝΑ

Όμορφες, λιτές, καθαρές γραμμές διατρέχουν το αμάξωμα των εκδόσεων βαν ενώ η άψογη συναρμογή των επί μέρους επιφανειών φαίνεται να είναι το σημείο που δόθηκε έμφαση κατά την κατασκευή του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό μέρος, αυτή η «πολυτελής» εικόνα εντείνεται περεταίρω με την σχεδίαση του ταμπλό (πολύ έξυπνη ιδέα το ενιαίο ράφι στην πλευρά του συνοδηγού) να παραπέμπει σε ακριβά επιβατικά και ταυτόχρονα η ποιότητα των υλικών να μην αφήνει περιθώριο αρνητικής κριτικής. Όμορφη, σοβαρή και διαχρονική η συνολική εικόνα στην καμπίνα, δείχνει έτοιμη, με τα ανάλογα υλικά και το φινίρισμα, να αντέξει στον χρόνο και στην σκληρή χρήση και ταυτόχρονα να μην κουράζει τόσο από πλευράς αισθητικής όσο και εργονομίας.

6 (Medium)