MAN TGE: Κίνηση ΜΑΤ από την MAN

Εντυπωσιακή είσοδο στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών κάτω από τους 7,5 τόνους πραγματοποίησε πριν από τέσσερα περίπου χρόνια η MAN, με το TGE. Οι εξελίξεις την δικαιώνουν.

banner-google-news

Το νέο ελαφρύ φορτηγό «γεννήθηκε» από τα… σπλάχνα του ομίλου VW ως αντίγραφο του Crafter και επέτρεψε στη MAN να προσφέρει στους πελάτες της κάθε πιθανή έκδοση οχήματος από τους 3 έως τους 44 τόνους. Πράγματι, το TGE καλύπτει με επιτυχία το εύρος του τονάζ κάτω από τους 7,5 τόνους όπου η MAN δεν είχε παρουσία.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΑΝ Truck & Bus, Joachim Drees έλεγε χαρακτηριστικά το 2016, κατά το λανσάρισμα του TGE: «Με την παρουσίαση του νέου MAN στην ελαφρά κατηγορία επαγγελματικών οχημάτων, κάτω από τη σειρά ΜΑΝ TGL, κάνουμε την είσοδό μας σε μια νέα αγορά. Πολλοί πελάτες μας που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία βαρέων οχημάτων, έχουν ανάγκη και από ελαφρά επαγγελματικά οχήματα και έτσι το ΜΑΝ TGE αποτελεί μια έξυπνη προσθήκη στην ήδη εδραιωμένη σειρά οχημάτων της εταιρίας. Γνωρίζουμε με ακρίβεια τις ανάγκες των πελατών μας και τους τομείς της δραστηριότητάς τους και οι προσφερόμενες λύσεις οχημάτων και υπερκατασκευών θα καλύψουν τις επαγγελματικές τους ανάγκες.

MAN TGE (3)Οι επαγγελματικές λύσεις και οι υπηρεσίες υψηλού επιπέδου της ΜΑΝ θα ορίσουν νέα πρότυπα σε αυτή την κατηγορία και είμαι σίγουρος ότι οι πελάτες στην ελαφρά επαγγελματικά οχήματα θα ενθουσιαστούν με αυτές.»

ΑΔΕΛΦΑΚΙ ΤΟΥ CRAFTER

Το νέο MAN TGE κατασκευάζεται σε ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια της Ευρώπης, την μονάδα παραγωγής του νέου VW Crafter στην Πολωνία και όπως θα έχετε καταλάβει τα δύο αυτοκίνητα είναι σχεδόν πανομοιότυπα. Η τεχνογνωσία της VW στην κατασκευή τέτοιων οχημάτων παίζει εδώ καθοριστικό ρόλο και εγγυάται το τελικό αποτέλεσμα. Παρά τον ίδιο σχεδιασμό, για το TGE έχουν προβλεφθεί κάποιες ιδιαίτερες λεπτομέρειες με στόχο να εναρμονίσουν το όχημα με την “φορτηγατζίδικη” αισθητική που «πρέπει» να αποπνέει, βάσει των υπόλοιπων προϊόντων της γκάμας. Εκτός από τις «τυπικές» εκδόσεις βαν και αυτές για την μεταφορά προσωπικού (κόμπι), σταδιακά προστέθηκαν εκδόσεις σασί και pick up. Μάλιστα η MAN έχει δημιουργήσει μια μακρά παράδοση στις συνεργασίες της με κατασκευαστές αμαξωμάτων και διαφόρων εξαρτημάτων έτσι ώστε ο πελάτης να παραλάβει το TGE όπως ακριβώς το θέλει. Μέσω των συνεργασιών αυτών εκπονούνται σχέδια για εξειδικευμένες λύσεις βιομηχανίας για ανατρεπόμενα φορτηγά, κιβώτια μεταφοράς, ψυγεία ή κινητά συνεργεία, όλα στην βάση του κατάλληλα -κάθε φορά- διαμορφωμένου σασί TGE που παραδίδει η MAN στον υπερκατασκευαστή.

MAN TGE (2)

ΕΤΟΙΜΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

Παράλληλα με τις πολυάριθμες λύσεις του αμαξώματος, η MAN έχει αναπτύξει μια νέα ενότητα πωλήσεων που αφορά την κατηγορία των βαν και που ονομάζεται «Vans to Go». Η ιδέα αφορά την διάθεση προς άμεση πώληση έτοιμων οχημάτων που περιλαμβάνουν όλα τα χαρακτηριστικά εξοπλισμού που απαιτούνται σε διάφορες εφαρμογές, χωρίς να χρειάζεται σχεδόν καμία προσαρμογή. Τα οχήματα «Vans to Go» διατίθενται στην αγορά, σχεδόν πανευρωπαϊκά, μέσω μιας αποκλειστικής πλατφόρμας στο Διαδίκτυο (www.vanstogo.man). Επιπρόσθετες ειδικές λύσεις συνεχίζουν να αναπτύσσονται σε στενή συνεργασία με 18 αμαξοποιούς – προμηθευτές (όλοι πιστοποιημένοι από την MAN), για οχήματα όπως ανατρεπόμενα φορτηγά, φορτηγά γερανογέφυρα, φορτηγά οχήματα ξηρού φορτίου, φορτηγά για παράδοση φρέσκων προϊόντων, επίπεδες πλατφόρμες χαμηλού πλαισίου και ανατρεπόμενα φορτηγά. Χάρη στα διάφορα διαφορετικά μεταξόνια και τις επεκτάσεις, οι διαθέσιμοι τύποι πλαισίων επιτρέπουν τη χρήση αμαξωμάτων μήκους μέχρι 3,7 μέτρων (με καμπίνα πληρώματος) και 4,5 μέτρα (με μονή καμπίνα).

MAN TGE (9)

Τα TGE Van, σε τρία μήκη αμαξώματος 5,98 μέτρων, 6,83 μέτρων και 7,39 μέτρων και ισάριθμα ύψη οροφής, προσφέρουν ωφέλιμο όγκο φόρτωσης από 9,3 έως τα 18,4 κυβικά μέτρα ενώ χαρακτηριστικό των δυνατοτήτων του οχήματος είναι πως το ωφέλιμο φορτίο στην έκδοση των 3,5 τόνων ανέρχεται στα 1.500 κιλά.

ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΜΠΙΝΑ

Όμορφες, λιτές, καθαρές γραμμές διατρέχουν το αμάξωμα των εκδόσεων βαν ενώ η άψογη συναρμογή των επί μέρους επιφανειών φαίνεται να είναι το σημείο που δόθηκε έμφαση κατά την κατασκευή του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό μέρος, αυτή η «πολυτελής» εικόνα εντείνεται περεταίρω με την σχεδίαση του ταμπλό (πολύ έξυπνη ιδέα το ενιαίο ράφι στην πλευρά του συνοδηγού) να παραπέμπει σε ακριβά επιβατικά και ταυτόχρονα η ποιότητα των υλικών να μην αφήνει περιθώριο αρνητικής κριτικής. Όμορφη, σοβαρή και διαχρονική η συνολική εικόνα στην καμπίνα, δείχνει έτοιμη, με τα ανάλογα υλικά και το φινίρισμα, να αντέξει στον χρόνο και στην σκληρή χρήση και ταυτόχρονα να μην κουράζει τόσο από πλευράς αισθητικής όσο και εργονομίας.

MAN TGE (8)

ΦΟΥΛ ΔΥΝΑΜΗ

Οι ομοιότητες με το Crafter είναι φυσικό να συνεχίζονται και στα μηχανικά μέρη, με δίλιτρους κινητήρες Euro 6 να αναλαμβάνουν την κίνηση των εκδόσεων του TGE. Τέσσερις είναι οι διαθέσιμες επιλογές ισχύος από τους 102 έως τους 177 ίππους ενώ η μετάδοση της κίνησης γίνεται στον εμπρόσθιο ή στον οπίσθιο άξονα ή και σε τους δύο (4×4) ανάλογα την έκδοση. Στην ισχυρότερη επιλογή ο κινητήρας είναι biturbo (φέρει δύο τουρμπίνες) και παράγει 410 Nm ροπής, έχοντας την ικανότητα να αντεπεξέλθει στις πιο απαιτητικές εφαρμογές.

MAN TGE (1)

ΚΟΡΥΦΑΙΟ TCO

Την γραμμή κίνησης συμπληρώνουν μηχανικά κιβώτια 6 σχέσεων ή προαιρετικά ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής.

Η MAN υπόσχεται κορυφαίο TCO (Total Cost of Ownership) αλλά και την υποστήριξη του πελάτη με πρωτοποριακές παροχές όπως συστήματα τηλεματικής και ειδικές εφαρμογές που βοηθούν το έργο του οδηγού.

MAN TGE (11)

Τέλος, πλούσιος είναι ο βασικός εξοπλισμός του TGE, ανεξαρτήτως έκδοσης, με πολλά ηλεκτρικά «καλούδια» και σύγχρονα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Ξεχωρίζουν το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης με λειτουργία “city” για χαμηλές ταχύτητες και η κάμερα οπισθοπορείας με ευρυγώνια κάλυψη. Πλήρης είναι και ο κατάλογος των προαιρετικών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών στοιχείων όπως για παράδειγμα ο «έξυπνος» αυτόματος πιλότος, με λειτουργία αυτόματης διατήρησης λωρίδας (ACC με LDS).

 

saloni_digital_ MAGAZINE INSIDE PAGES_2020-12_FINAL-03