MAN TGE : Κίνηση ΜΑΤ από την MAN

Εντυπωσιακή είσοδο στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών κάτω από τους 7,5 τόνους πραγματοποιεί η MAN, εκμεταλλευόμενη την συνεργασία της με την VW. Ξεκίνησε η παραγωγή, από το Φθινόπωρο θα είναι διαθέσιμο και στην χώρα μας.

banner-google-news

Ξεκίνησε τον Απρίλιο η παραγωγή του TGE για λογαριασμό της MAN, ένα όχημα που είδαμε για πρώτη φορά στην περυσινή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων στο Ανόβερο (ΙΑΑ 2016). Πρόκειται όπως έχουμε αναφέρει ξανά για το νέο ελαφρύ φορτηγό που θα επιτρέψει στη μάρκα να προσφέρει στους πελάτες της κάθε πιθανή έκδοση οχήματος από τους 3 έως τους 44 τόνους. Και αυτό γιατί το νέο TGE θα καλύψει το εύρος του τονάζ κάτω από τους 7,5 τόνους όπου μέχρι σήμερα η MAN δεν είχε παρουσία, σε αντίθεση με τον μεγάλο ανταγωνιστή, την Mercedes-Benz που δίνει χρόνια το παρόν τόσο με το Sprinter όσο και με το Vario.

MAN TGE5Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΜΑΝ Truck & Bus, Joachim Drees, πολλοί πελάτες της ΜΑΝ έχουν ανάγκη από οχήματα αυτής της κατηγορίας: «Με την παρουσίαση του νέου MAN στην ελαφρά κατηγορία επαγγελματικών οχημάτων, κάτω από τη σειρά ΜΑΝ TGL, κάνουμε την είσοδό μας σε μια νέα αγορά. Πολλοί πελάτες μας που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία βαρέων οχημάτων, έχουν ανάγκη και από ελαφρά επαγγελματικά οχήματα και έτσι το ΜΑΝ TGE αποτελεί μια έξυπνη προσθήκη στην ήδη εδραιωμένη σειρά οχημάτων της εταιρίας. Γνωρίζουμε με ακρίβεια τις ανάγκες των πελατών μας και τους τομείς της δραστηριότητάς τους και οι προσφερόμενες λύσεις οχημάτων και υπερκατασκευών θα καλύψουν τις επαγγελματικές τους ανάγκες.

Οι επαγγελματικές λύσεις και οι υπηρεσίες υψηλού επιπέδου της ΜΑΝ θα ορίσουν νέα πρότυπα σε αυτή την κατηγορία και είμαι σίγουρος ότι οι πελάτες στην ελαφρά επαγγελματικά οχημάτα θα ενθουσιαστούν με αυτές.»

Αδελφάκι του Crafter

MAN TGE2Το νέο MAN TGE θα κατασκευάζεται σε ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια της Ευρώπης, την μονάδα παραγωγής του νέου VW Crafter στην Πολωνία και όπως θα έχετε καταλάβει τα δύο αυτοκίνητα θα είναι σχεδόν πανομοιότυπα. Η τεχνογνωσία της VW στην κατασκευή τέτοιων οχημάτων παίζει εδώ καθοριστικό ρόλο και εγγυάται το τελικό αποτέλεσμα. Παρά τον ίδιο σχεδιασμό, για το TGE έχουν προβλεφθεί κάποιες ιδιαίτερες λεπτομέρειες με στόχο να εναρμονίσουν το όχημα με την “φορτηγατζίδικη” αισθητική που «πρέπει» να αποπνέει, βάσει των υπόλοιπων προϊόντων της γκάμας. Εκτός από τις εκδόσεις βαν και αυτές για την μεταφορά προσωπικού (κόμπι), σταδιακά θα προστεθούν εκδόσεις σασί και pick up. Τα TGE Van, σε τρία μήκη αμαξώματος και ισάριθμα ύψη οροφής θα προσφέρουν ωφέλιμο όγκο φόρτωσης έως τα 18,3 κυβικά μέτρα ενώ χαρακτηριστικό των δυνατοτήτων του οχήματος είναι πως το ωφέλιμο φορτίο στην έκδοση των 3,5 τόνων ανέρχεται στα 1.500 κιλά.

Όμορφη καμπίνα

MAN TGE4Όμορφες, λιτές, καθαρές γραμμές διατρέχουν το αμάξωμα των εκδόσεων βαν ενώ η άψογη συναρμογή των επί μέρους επιφανειών φαίνεται να είναι το σημείο που δόθηκε έμφαση κατά την κατασκευή του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό μέρος, αυτή η «πολυτελής» εικόνα εντείνεται περεταίρω με την σχεδίαση του ταμπλό (πολύ έξυπνη ιδέα το ενιαίο ράφι στην πλευρά του συνοδηγού) να παραπέμπει σε ακριβά επιβατικά και ταυτόχρονα η ποιότητα των υλικών να μην αφήνει περιθώριο αρνητικής κριτικής. Όμορφη, σοβαρή και διαχρονική η συνολική εικόνα στην καμπίνα, δείχνει έτοιμη, με τα ανάλογα υλικά και το φινίρισμα, να αντέξει στον χρόνο και στην σκληρή χρήση και ταυτόχρονα να μην κουράζει τόσο από πλευράς αισθητικής όσο και εργονομίας.

Φουλ δύναμη

MAN TGE6

Οι ομοιότητες με το Crafter είναι φυσικό να συνεχίζονται και στα μηχανικά μέρη, με δίλιτρους κινητήρες Euro 6 να αναλαμβάνουν την κίνηση των εκδόσεων του TGE. Τέσσερις είναι οι διαθέσιμες επιλογές ισχύος από τους 102 έως τους 177 ίππους ενώ η μετάδοση της κίνησης γίνεται στον εμπρόσθιο ή στον οπίσθιο άξονα ή και σε τους δύο (4×4) ανάλογα την έκδοση. Στην ισχυρότερη επιλογή ο κινητήρας είναι biturbo (φέρει δύο τουρμπίνες) και παράγει 410 Nm ροπής, έχοντας την ικανότητα να αντεπεξέλθει στις πιο απαιτητικές εφαρμογές.

Κορυφαίο TCO

Την γραμμή κίνησης συμπληρώνουν μηχανικά κιβώτια 6 σχέσεων ή προαιρετικά ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής.

Η MAN υπόσχεται κορυφαίο TCO (Total Cost of Ownership) αλλά και την υποστήριξη του πελάτη με πρωτοποριακές παροχές όπως συστήματα τηλεματικής και ειδικές εφαρμογές που βοηθούν το έργο του οδηγού.

Τέλος, πλούσιος αναμένεται να είναι ο βασικός εξοπλισμός του TGE, ανεξαρτήτως έκδοσης, με πολλά ηλεκτρικά «καλούδια» και σύγχρονα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Ξεχωρίζουν το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης με λειτουργία “city” για χαμηλές ταχύτητες και η κάμερα οπισθοπορείας με ευρυγώνια κάλυψη. Πλήρης θα είναι και ο κατάλογος των προαιρετικών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών στοιχείων όπως για παράδειγμα ο «έξυπνος» αυτόματος πιλότος, με λειτουργία αυτόματης διατήρησης λωρίδας (ACC με LDS).