Η Maersk αποκτά τεχνολογική start-up και συνεχίζει να επεκτείνεται

banner-google-news

Η A.P. Moller – Maersk ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε την Huub, μια νεοφυή (startup) εταιρεία logistics με έδρα την Πορτογαλία, για άγνωστο ποσό.  Η συμφωνία σηματοδοτεί την έκτη εξαγορά της Maersk σε δυόμισι χρόνια, σύμφωνα με το δελτίο τύπου. Είναι επίσης η τρίτη εξαγορά που επικεντρώνεται στην εφοδιαστική ηλεκτρονικού εμπορίου από τον Αύγουστο του 2021. Και τούτο υπογραμμίζει ότι η εταιρεία εστιάζει «σε έναν νέο και σημαντικό τομέα για την παροχή ολοκληρωμένων logistics στους πελάτες».

Βλέπουμε ότι η Maersk πλέον, από ναυτιλιακός μεταφορέας, επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε πάροχο υπηρεσιών. Η τελευταία εξαγορά της εταιρείας είναι διαφορετική από τις προηγούμενες, καθώς τώρα εστιάζει στην τεχνολογία. Η Huub δημιούργησε μια τεχνολογική πλατφόρμα, Spoke, για τη διαχείριση της συλλογής και της ροής δεδομένων για περισσότερες από 100 μάρκες μόδας, σύμφωνα με τον ιστότοπό της.

«Αυτό που αποκτούμε εδώ είναι στην πραγματικότητα κορυφαίες τεχνολογικές δυνατότητες», δήλωσε ο Concepción Boo Arias, ανώτερος διευθυντής Τύπου στην A.P. Moller – Maersk. «Έφτιαξαν [στο Huub] μια πλατφόρμα που μπορεί πραγματικά να συνδέσει και να απλοποιήσει την εφοδιαστική των αποθηκών, της βιομηχανίας της μόδας στην Ευρώπη με έναν πολύ λειτουργικό τρόπο».

Ο Boo Arias είπε ότι η Maersk σχεδιάζει να τριπλασιάσει το μέγεθος της ομάδας Huub εντός του έτους. Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να κλιμακώσει την πλατφόρμα Spoke σε άλλες βιομηχανίες και πέρα από την Ευρώπη.

«Έχουμε πραγματικά υπέροχα σχέδια για αυτή την πλατφόρμα, για να βεβαιωθούμε ότι θα μπορέσουμε επιτέλους να δημιουργήσουμε ένα προϊόν logistics για όλους τους πελάτες μας», δήλωσε ο Boo Arias.

Πριν από τη συμφωνία με την Huub, οι εξαγορές της εταιρείας είχαν επικεντρωθεί στις εγκαταστάσεις και στο ταλέντο, καθώς η εταιρεία κλιμάκωσε την παρουσία της στις αποθήκες και την εμπειρογνωμοσύνη των τελωνειακών μεσιτών.