Κοινή εταιρεία logistics από τις κεντρικές Αγορές Θεσσαλονίκης και Αθήνας

banner-google-news

Κοινή εταιρεία για τη δημιουργία κέντρου Agrologistics στο πρώην στρατόπεδο Ζιάκα, σε έκταση 125 στρεμμάτων στην περιοχή Κορδελιού Θεσσαλονίκης και με το κόστος της επένδυσης να ξεπερνά τα 50 εκατ. ευρώ, συστήνουν τέλος του τρέχοντος μηνός, το αργότερο μέσα Μαϊου, οι Κεντρικές Αγορές Θεσσαλονίκης και Αθηνών. Στην εταιρεία θα συμμετέχουν με μετοχικό κεφάλαιο 50% έκαστη και η έναρξη κατασκευής υπολογίζεται το 2020. Τα παραπάνω ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Κεντρικής Αγοράς Θεσσαλονίκης (ΚΑΘ), Δημήτρης Χαμπίδης, προσθέτοντας ότι η μελέτη σκοπιμότητας για την υλοποίηση του Project, που έχει ανατεθεί στην εταιρεία KPMG, αναμένεται άμεσα.

Ο κ. Χαμπίδης, σε συνέντευξη Τύπου τόνισε ότι η χωροθέτηση του κέντρου Agrologistics στο πρώην στρατόπεδο Ζιάκα, που ανήκει στην Εταιρεία Ανάπτυξης και Προόδου (ΕΤΑΠ), έχει «κλείσει» σε πολιτικό επίπεδο και σημείωσε ότι «αποτελεί ιδανική τοποθεσία για την υλοποίηση της επένδυσης. Τη χαρακτήρισε περιοχή με ιδανικά χαρακτηριστικά και κριτήρια, προσθέτοντας ότι ο σιδηρόδρομος περνάει σε μικρή απόσταση, στον κόμβο οι παράπλευροι οδοί φτάνουν εκεί, το λιμάνι απέχει μόλις 4 χλμ. και το αεροδρόμιο «Μακεδονία», βρίσκεται στα 24 χλμ».

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο κ. Χαμπίδης επισήμανε ότι ακόμη δεν έχει κλείσει ο τρόπος με τον οποίο θα χρηματοδοτηθεί το Project και επισήμανε ότι «μπορεί να γίνει με δημόσια δαπάνη ή με Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα. Το συγκεκριμένο θέμα ακόμη είναι ανοιχτό». Ο κ. Χαμπίδης, υπενθύμισε ότι οι Κεντρικές Αγορές Θεσσαλονίκης και Αθηνών υπάγονται στο Υπερταμείο.»Είναι διατεθειμένο για έργα που εκτιμά ότι εξυπηρετούν τη γενικότερη στρατηγική του να τα χρηματοδοτήσει και με άλλα λεφτά που δεν ανήκουν στις δυνατότητες των δύο αγορών», επισήμανε και πρόσθεσε: «στην γερμανική αγορά τα ελληνικά λαχανικά κυκλοφορούν σε ποσοστό 0,8% και τα φρούτα σε 2%. Και αυτό, όπως μας είπαν χαρακτηριστικά, όχι γιατί δεν είναι καλά ή δημοφιλή, αλλά επειδή δεν μπορούν να τα βρουν οι καταναλωτές».