IRU : Οι διπλοί συρμοί είναι η λύση για την μείωση των εκπομπών CO2

banner-google-news

Η IRU ανανεώνει τις εκκλήσεις για την προώθηση της χρήσης Eco-Truck για την ενίσχυση της απελευθέρωσης των εκπομπών από άνθρακα, συμπεριλαμβανομένης της εναρμόνισης των κανόνων για τις διασυνοριακές επιχειρήσεις. Αυτό το απλό και οικονομικά αποδοτικό μέτρο θα μπορούσε να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά περισσότερο από 13 δισεκατομμύρια τόνους από τώρα έως το 2050.

Τα Eco-Trucks τα οποία έχουν μήκος 25 μέτρα αλλά μπορούν  να φτάσουν σε μήκος και τα 32,μεταφέρουν περισσότερα αγαθά από τους τυπικούς συνδυασμούς οχημάτων και, προσφέρουν μια γρήγορη και εφαρμόσιμη λύση για την επίτευξη των φιλόδοξων στόχων για την απαλλαγή από τον άνθρακα. Δύο οικολογικά φορτηγά μεταφέρουν το φορτίο τριών κανονικών φορτηγών, μειώνοντας αμέσως τον αριθμό των φορτηγών στο δρόμο. Η κατανάλωση καυσίμου ανά km μειώνεται έως και 35%, βελτιώνοντας σημαντικά την περιβαλλοντική και οικονομική αποδοτικότητα των οδικών μεταφορών εμπορευμάτων

«Τα οφέλη των Eco-Trucks είναι ξεκάθαρα, με σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές CO2 καθώς και υψηλότερη απόδοση και μειωμένο κόστος», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας της IRU Umberto de Pretto. «Η απάντηση είναι στο όνομα – Τα Eco-Trucks είναι οικολογικά και οικονομικά.»

IRU ecotrucks double trailer (3)

Η αντικατάσταση μόλις του 30% του παγκόσμιου στόλου φορτηγών που συμμετέχουν σε περιφερειακές και μεγάλες αποστάσεις με Eco-Trucks θα μειώσει αμέσως τις εκπομπές CO2 κατά 237 εκατομμύρια τόνους ετησίως. Με τις οδικές μεταφορές εμπορευμάτων να τριπλασιάζονται έως το 2050, αυτό αυξάνεται σε 700 εκατομμύρια τόνους ετησίως το 2050.

Κατά τις επόμενες τρεις δεκαετίες, αυτό θα μείωνε τις συνολικές εκπομπές CO2 έως και 13,5 δισεκατομμύρια τόνους. Συγκριτικά, οι τρέχουσες συνολικές παγκόσμιες ανθρωπογενείς εκπομπές ανέρχονται σε 36 δισεκατομμύρια τόνους ετησίως. Παρόλο που οι οδικές μεταφορές εμπορευμάτων εκπέμπουν μόνο το 2% των παγκόσμιων εκπομπών, η ευρεία χρήση των Eco-Trucks θα είχε τεράστιο αντίκτυπο στην προσπάθεια του κλάδου να απαλλαγεί από άνθρακα.

Πιο πράσινη εφοδιαστική

 

Όλο και περισσότεροι όγκοι εμπορευμάτων μετακινούνται αεροπορικώς, από θάλασσα και σιδηροδρομικώς, και κάθε πολυτροπική πράξη περιλαμβάνει οδικές μεταφορές σε κάποιο σημείο. Δεδομένης της συνεχώς αυξανόμενης χωρητικότητας των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, των cargo αεροσκαφών και των εμπορευματικών αμαξοστοιχιών, τα Eco-Trucks είναι ζωτικής σημασίας για την αύξηση της αποτελεσματικότητας και της βιωσιμότητας της πολυτροπικής εφοδιαστικής συνολικά. Το modal shift δεν θα το κάνει αυτό.

Τα Eco-Trucks επιχειρούν μόνο σε 18 χώρες μέχρι τώρα, συμπεριλαμβανομένων της Αυστραλίας, της Αργεντινής, της Κίνας, του Μεξικού, της Νότιας Αφρικής, των ΗΠΑ και ορισμένων χωρών της ΕΕ – σε όλες τις περιπτώσεις με επιτυχία. Ωστόσο, η χρήση τους παγκοσμίως παρακωλύεται από την έλλειψη εναρμονισμένων κανονισμών και ως εκ τούτου οι διασυνοριακές επιχειρήσεις με Eco-Trucks παραμένουν σπάνιες.

IRU ecotrucks double trailer (1)

Με πολλές κυβερνήσεις που δεν έχουν ακόμη αναγνωρίσει τις δυνατότητές τους, η IRU καλεί τους υπεύθυνους  να ξεκλειδώσουν τα πλήρη περιβαλλοντικά και οικονομικά οφέλη των οικολογικών φορτηγών επιτρέποντας και προωθώντας τη χρήση τους για εθνικές και διεθνείς επιχειρήσεις.

«Οι κυβερνήσεις χάνουν την ευκαιρία να επιταχύνουν την απαλλαγή από τον άνθρακα και να υποστηρίξουν την οικονομική ανάπτυξη. Η ώρα για δράση είναι τώρα », κατέληξε ο Umberto de Pretto.

Τα μέλη της IRU υιοθέτησαν την πρόταση του Eco-truck τον Νοέμβριο του περασμένου έτους, ως μέρος των προσπαθειών της βιομηχανίας να οδηγήσει στον αποκαρβονισμό, με σαφή έκκληση προς τις κυβερνήσεις. 

saloni_digital_ MAGAZINE INSIDE PAGES_2020-12_FINAL-03

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις