Η Mercedes-Benz G 550 στη νέα ταινία «The Matrix Resurrections»

banner-google-news

Η νέα ταινία «The Matrix Resurrections» έκανε την πρεμιέρα της στο Castro Theatre στο Σαν Φρανσίσκο στις 18 Δεκεμβρίου 2021. Η ταινία έρχεται για να θέσει ξανά το κρίσιμο ερώτημα: το μπλε ή το κόκκινο χάπι; Η καθημερινότητα του προσομοιωμένου κόσμου του Matrix ή η μάχη ενάντια στην κυριαρχία των μηχανών;

Ο Νίο, ο κεντρικός χαρακτήρας της ταινίας, βρίσκεται ξανά αντιμέτωπος με αυτό το κρίσιμο ερώτημα. Αν επιλέξει το κόκκινο χάπι, επιλέγει την αληθινή ζωή, και δραπετεύει από την ψεύτικη πραγματικότητα που έχουν επιβάλει οι εξωγήινοι, παλεύοντας ενάντια στην κυριαρχία των μηχανών.

matrix2

Η Mercedes-Benz εμφανίστηκε στην πρεμιέρα μέσω μιας εγκατάστασης πάνω σε ένα επιβλητικό κόκκινο χαλί, δίπλα στο ιστορικό κινηματογραφικό παλάτι. Είχε περίπου 12 μέτρα μήκος, τέσσερα μέτρα πλάτος και 3,5 μέτρα ύψος. Παρουσιάστηκε μια ισχυρή Mercedes-AMG G 63 (κατανάλωση καυσίμου συνδυασμένη: 14,4 l / 100 km | εκπομπές CO₂ συνδυασμένες: 330 g / km) [1] σε γκρι σεληνίτη. Στην ταινία, το off-road εικονίδιο G-Class συμμετέχει επίσης σε ένα γρήγορο κυνηγητό. Μέσα σε ένα G 550 (μοντέλο ΗΠΑ), επαναστάτες ανοίγουν το δρόμο για τον Νίο και την Τρίνιτι, τους δύο βασικούς χαρακτήρες της ταινίας, ώστε να δραπετεύσουν από το Matrix.

G-Class-Mercedes-Benz

«Η G-Class και το κόκκινο χάπι ταιριάζουν. Και οι δύο υποστηρίζουν την ελευθερία, την ατομικότητα και την αυτοδιάθεση. Γι’ αυτό, είμαστε στην ευχάριστη θέση να υποστηρίξουμε την Warner Bros. Pictures στην ταινία της ‘’The Matrix Resurrections’’ με μια εξαιρετική εγκατάσταση που τραβά την προσοχή», είπε ο Dr. Emmerich Schiller, Διευθύνων Σύμβουλος Mercedes-Benz G GmbH και Επικεφαλής του Τμήματος Προϊόντων Οχημάτων εκτός δρόμου της Mercedes-Benz AG. Και συνέχισε: «Η Mercedes-Benz έχει μακρά παράδοση ως περιζήτητος συνεργάτης της κινηματογραφικής βιομηχανίας, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Έχουμε στενή συνεργασία με τη Warner Bros. εδώ και περίπου 20 χρόνια, επειδή μέσω του κινηματογράφου η εταιρεία και το προϊόν επικοινωνούν με πολύ συναισθηματικό τρόπο με το κοινό και ως ένα βαθμό απαθανατίζονται».