Εντός χρονοδιαγράμματος τα δημόσια έργα – Τι προβλέπεται για Πατρών–Πύργου

banner-google-news

Την διαβεβαίωση πως με τα σημερινά δεδομένα όλα τα μεγάλα δημόσια έργα που εκτελεί το Υπουργείο βρίσκονται εντός χρονοδιαγράμματος παρά την διεθνή κρίση έδωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας τονίζοντας: «Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να μην επηρεαστούν τα χρονοδιαγράμματα των έργων από την ενεργειακή κρίση.

Διεθνώς υπάρχει ένα αντικειμενικό πρόβλημα: Από την αρχή της πανδημίας παρατηρήθηκε έλλειψη υλικών και πρώτων υλών. Σήμερα, η ενεργειακή κρίση, με αποκορύφωμα τον πόλεμο στην Ουκρανία, έχει επιφέρει σημαντικές αυξήσεις στο κόστος των υλικών, των προϊόντων πετρελαίου και γενικώς των εξαρτώμενων από την ενέργεια.

Ακριβώς, λοιπόν, για αυτούς τους λόγους, ενεργήσαμε άμεσα ώστε να θωρακίσουμε τα έργα. Πρώτα με ρεαλιστικές αναπροσαρμογές στις τιμές υλικών. Και μετά με μια σειρά μέτρων και δίνοντας κίνητρα στους αναδόχους, να ολοκληρώνουν τα έργα χωρίς καθυστερήσεις, παρά τα εξωγενή προβλήματα. Με τα σημερινά δεδομένα, όλα τα μεγάλα έργα που εκτελεί το Υπουργείο βρίσκονται εντός χρονοδιαγράμματος, παρά τη διεθνή κρίση. Δημιουργούμε όμως πλαίσιο για να αντιμετωπίσουν τα λιγότερα δυνατά προβλήματα και όλα τα άλλα έργα που γίνονται στη χώρα».

Σχετικά με τα χρονοδιαγράμματα παράδοσης δύο μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, του Πατρών–Πύργου και του ΒΟΑΚ, ο κ. Καραμανλής σημείωσε: «Σε 3 χρόνια ο Πατρών–Πύργου θα είναι ένας σύγχρονος, ασφαλής αυτοκινητόδρομος. Το Μάρτιο 2025 προβλέπεται να αποδοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα Κάτω Αχαΐα–Πύργος, μήκους 56 χλμ., και το καλοκαίρι του 2025 αναμένεται να ολοκληρωθεί πλήρως το έργο. Όσο για τον ΒΟΑΚ, έχουμε κάνει άλματα προόδου και πλέον σε μερικούς μήνες ξεκινά και η κατασκευή του έργου. Σ

υγκεκριμένα, οι εργασίες στο τμήμα Νεάπολη–Άγιος Νικόλαος αναμένεται να ξεκινήσουν εντός του 2022, στο τμήμα Χερσόνησος–Νεάπολη με ΣΔΙΤ μέσα στους πρώτους μήνες του 2023 και στο Χανιά–Ηράκλειο, μέσω Παραχώρησης, από το 2024».