Η DHL Freight δοκιμάζει το νέο ηλεκτρικό ημιρυμουλκούμενο φορτηγό Mercedes-Benz

banner-google-news

Η DHL Freight, ένας από τους κορυφαίους παρόχους οδικών μεταφορών στην Ευρώπη, δοκιμάζει ένα Mercedes-Benz eActros 300 Tractor για αρκετές ημέρες στην πράξη. Το ηλεκτρικό φορτηγό με μπαταρία μετέφερε από τον τερματικό σταθμό DHL στο Χάγκεν κοντά στο Ντόρτμουντ κατά μέσο όρο 12 τόνους υλικού παραγωγής στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Κάσελ, περίπου 175 χιλιόμετρα μακριά, χωρίς να χρειάζεται να σταματήσει για φόρτιση. Διένυε 350 χιλιόμετρα την ημέρα. Μεταξύ άλλων, οι μπαταρίες φορτίστηκαν σε σταθμό φόρτισης φορτηγών στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Κάσελ.

Ως περιφερειακός μεταφορέας εμπορευμάτων, η DHL Freight είναι υπεύθυνη για τη μεταφορά υλικών παραγωγής από προμηθευτές στη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία και εν μέρει από τις χώρες της Μπενελούξ στα εργοστάσια της Mercedes-Benz Trucks. Το υλικό παραγωγής συλλέγεται αρχικά από τους προμηθευτές, συγχωνεύεται στους τερματικούς σταθμούς φορτίου της DHL, όπως στο Χάγκεν, και στη συνέχεια μεταφέρεται στις εγκαταστάσεις.

DHL Freight testet neue E-Sattelzugmaschine von Mercedes-Benz: CO2-neutraler Lieferverkehr in das Werk Kassel DHL Freight tests new Mercedes-Benz electric semitrailer truck: CO2-neutral delivery transportation to the Kassel plant

Δρ Frank H. Lehmann, διευθυντής του εργοστασίου της Mercedes-Benz στο Κάσελ: «Το εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Κάσελ είναι το κέντρο για τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης της Daimler Truck. Επομένως, είναι λογικό να εργαζόμαστε τώρα εντατικά και για την ηλεκτροκίνηση της μεταφοράς παράδοσης στο εργοστάσιό μας. Είμαστε χαρούμενοι που η DHL συμμετείχε ως σημαντικός συνεργάτης logistics για τις δοκιμές».

Uwe Brinks, διευθύνων σύμβουλος της DHL Freight: «Ως μια από τις κορυφαίες εταιρείες logistics στον κόσμο, η μετάβαση σε οχήματα με ουδέτερο CO2 είναι ένα ουσιαστικό συστατικό της στρατηγικής μας για μια εφοδιαστική χωρίς εκπομπές ρύπων. Με το eActros 300 Tractor μπορέσαμε τώρα να δοκιμάσουμε με επιτυχία την εφαρμογή της στην πράξη».

Σύμφωνα με τον στόχο βιωσιμότητας του Ομίλου Deutsche Post DHL για logistics καθαρών μηδενικών εκπομπών από το 2050 και μετά, η DHL Freight εργάζεται για τη μείωση του αποτυπώματος CO2 στις εμπορευματικές και οδικές μεταφορές.

Το eActros 300 Tractor είναι συμβατό με όλα τα κοινά ευρωπαϊκά ημιρυμουλκούμενα, λαμβάνοντας υπόψη το μέγιστο επιτρεπόμενο συνολικό μήκος συνδυασμού τράκτορα/ρυμουλκούμενου. Βασίζεται στην ίδια τεχνολογία με το eActros 300/400. Τρία πακέτα μπαταριών, το καθένα με εγκατεστημένη χωρητικότητα μπαταρίας 112 kWh, επιτρέπουν αυτονομία έως και 220 χλμ. με μία μόνο φόρτιση μπαταρίας. Το eActros 300 Tractor μπορεί να φορτιστεί με έως και 160 kW: Τα τρία πακέτα μπαταριών χρειάζονται λίγο περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστούν από 20 έως 80 τοις εκατό σε έναν τυπικό σταθμό ταχείας φόρτισης DC με ρεύμα φόρτισης 400 A. Η παραγωγή σειράς του ημιρυμουλκούμενου φορτηγού έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το φθινόπωρο του 2023.