Η υπηρεσία delivery φαγητού HelloFresh παρέλαβε 7 eVito με ψυκτικό θάλαμο

banner-google-news

Η Mercedes-Benz Vans έχει αναπτύξει λύσεις για να προσφέρει εξοπλισμό ευαίσθητο στη θερμοκρασία και θερμορυθμιζόμενο. Επτά ψυγεία eVito με ψύξη από την Kerstner τέθηκαν σε λειτουργία από τον Βέλγο προμηθευτή φαγητού HelloFresh.

«Τα ψυγεία eVito είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας και τους κατασκευαστές αμαξώματος για την ανάπτυξη οχημάτων προσαρμοσμένων σε ένα συγκεκριμένο σύνολο απαιτήσεων», εξηγεί ο Christin Egermeier της Mercedes-Benz Vans Sales for Applications eGrocery. Μαζί με τον προμηθευτή  HelloFresh από το Βέλγιο, η εταιρεία πραγματοποίησε μια σειρά δοκιμών, δημιούργησε εργαστηριακές αναλύσεις και, με βάση τη συνοδεία των οδηγών στις διαδρομές τους, καθόρισε τις ανάγκες των πελατών. Το αποτέλεσμα ήταν ένα όχημα βασισμένο στο Mercedes-Benz eVito και το οποίο, μαζί με τους ειδικούς του ψυκτικού αμαξώματος από την Kerstner, αναπτύχθηκε περαιτέρω έως ότου φτάσει στην παραγωγή. Το ηλεκτρικά Van μεσαίου μεγέθους χρησιμοποιεί επίσης τις μπαταρίες του για ενεργή ψύξη φρέσκων προϊόντων στο χώρο φόρτωσης και έτσι προσφέρεται ως λύση για τις παραδόσεις τροφίμων σε αστικές περιοχές.

Τον Σεπτέμβριο του 2019, το  eVito με ψυκτικό θάλαμο χρησιμοποιήθηκε από το HelloFresh ως μέρος ενός πιλοτικού προγράμματος τεσσάρων εβδομάδων για να επαληθεύσει την καταλληλότητά του για καθημερινή χρήση. Διατήρησε αξιόπιστα τη θερμοκρασία του χώρου φόρτωσης (παραδόσεις φρέσκου προϊόντος) και μπόρεσε να βοηθήσει τον οδηγό με έως και 50 παραδόσεις ανά διαδρομή. Μέχρι τώρα, στην διανομή τροφίμων, η ενεργή ψύξη ευαίσθητων στη θερμότητα προϊόντων στο χώρο φόρτωσης σήμαινε ανεξάρτητες βοηθητικές λύσεις μπαταρίας ή τη χρήση μεθόδων παθητικής ψύξης που χρησιμοποιούσαν στοιχεία όπως ψύκτες ή ξηρό πάγο.

Αν και οι πρόσθετες μπαταρίες είναι μεγάλες, βαριές, ακριβές και επιβαρύνουν τη χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου, οι εναλλακτικές δεν είναι ούτε βιώσιμες ούτε φιλικές προς το περιβάλλον. Η τεχνική ιδέα του eVito βασίζεται στο ότι η διαθέσιμη ηλεκτρική ενέργεια στο Mercedes-Benz eVito χρησιμοποιείται επίσης για ενεργή ψύξη. Για το σκοπό αυτό, η ιδιαίτερα ενεργειακά αποδοτική μονάδα ψύξης Kerstner C106EA συνδέεται με το ενσωματωμένο δίκτυο του οχήματος, καθιστώντας δυνατή την ελαχιστοποίηση του μεγέθους της πρόσθετης μπαταρίας που απαιτείται για την τροφοδοσία. Ως αποτέλεσμα, αυτό το όχημα έχει τρεις τρόπους λειτουργίας που διασφαλίζουν συνεχή ψύξη καθ ‘όλη τη διαδικασία παράδοσης: σταθερή ψύξη μέσω δικτύου για λειτουργία του συστήματος ενώ το όχημα φορτίζεται, ψύξη χρησιμοποιώντας την μπαταρία του οχήματος υψηλής τάσης κατά την οδήγηση και τη χρήση της προσωρινής μπαταρίας για ψύξη κατά τη διάρκεια παραδόσεων ή στάσεων.