Daimler : Κονβόι αυτόνομων φορτηγών με συμμετοχή τεσσάρων ιαπώνων κατασκευαστών

banner-google-news

Αφού δοκιμάστηκε η ηλεκτρονική σύνδεση φορτηγών (platooning) στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, η Daimler Trucks τώρα δραστηριοποιείται και στις λεγόμενες συστοιχίες φορτηγών (κονβόι) με την ασιατική μάρκα FUSO. Κατά τη διάρκεια αυτών των δοκιμών, ένα βαρέως τύπου FUSO Super Great λειτουργεί ηλεκτρονικά συνδεδεμένο και ημιαυτόνομο σε μια συστοιχία με φορτηγά των κατασκευαστών Hino (Toyota), ISUZU και UD (Volvo Group). Αυτοί οι δοκιμαστικοί συρμοί συμμετέχουν μεταξύ 23 Ιανουαρίου και 1 Φεβρουαρίου σε αυτοκινητοδρόμους, βόρεια και νότια της ιαπωνικής πρωτεύουσας. Το ιαπωνικό υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας (METI) και το Υπουργείο Χωροταξίας, Υποδομών, Μεταφορών και Τουρισμού (MLIT) ξεκίνησαν τη δοκιμή πληρώματος. Είναι μέρος της μελλοντικής στρατηγικής της ιαπωνικής κυβέρνησης για το 2017. Αυτή η στρατηγική στοχεύει στην ανάπτυξη καινοτομιών όπως το «Internet of Things», τα μεγάλα δεδομένα και η τεχνητή νοημοσύνη σε όλες τις βιομηχανίες. Στον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων, η πλήρωση φορτηγών θα συμβάλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και στη μείωση των εκπομπών CO2. Επιπλέον, η επίλυση φορτηγών θα βοηθήσει με το δραματικό ζήτημα έλλειψης οδηγών της Ιαπωνίας.

O Martin Daum, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG, υπεύθυνος για τα φορτηγά και τα λεωφορεία, δήλωσε : «Πριν από δύο χρόνια, επιδείξαμε με τα φορτηγά της Mercedes-Benz στην Ευρώπη ότι η διασύνδεση φορτηγών μπορεί να γίνει και είναι πολύ συμφέρουσα. Αυτή τη στιγμή συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε την τεχνολογία με το Freightliner σε δημόσιους δρόμους στις ΗΠΑ. Η Ιαπωνία είναι μια βασική αγορά για εμάς που βρίσκεται σε επιφυλακή και προωθεί νέες τεχνολογίες. Συμμετέχουμε στην πρωτοβουλία της ιαπωνικής κυβέρνησης για να προχωρήσουμε πιο δυναμικά στην Ασία και να παραμείνουμε στην πρώτη θέση στην ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας»