Η FUSO, θυγατρική της Daimler Truck, γιορτάζει την έναρξη παραγωγής του eCanter επόμενης γενιάς

banner-google-news

Μετά την ευρωπαϊκή πρεμιέρα της στο IAA Transportation στο Ανόβερο τον Σεπτέμβριο του 2022, η θυγατρική της Daimler Truck FUSO γιορτάζει την έναρξη παραγωγής ενός πλήρως ηλεκτρικού ελαφρού φορτηγού στην Ευρώπη. Η εκδήλωση στο εργοστάσιο παραγωγής της Mitsubishi FUSO Europe στο Tramagal της Πορτογαλίας, συγκέντρωσε εκπροσώπους εταιρειών, πολιτικούς και επιχειρηματίες, για να γιορτάσουν το πρώτο eCanter της επόμενης γενιάς ευρωπαϊκής παραγωγής που τρέχει από τη γραμμή συναρμολόγησης.

Από την κυκλοφορία του eCanter το 2017, η FUSO, η ιαπωνική θυγατρική της Daimler Truck, θεωρείται πρωτοπόρος στα ηλεκτρικά φορτηγά και εργάζεται για την εφαρμογή λύσεων βιώσιμων μεταφορών. Υπάρχουν πάνω από 550 FUSO eCanter σε λειτουργία στην Ευρώπη, την Ιαπωνία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.

FUSO Next Generation eCanter Driving Experience May 2023 FUSO Next Generation eCanter Driving Experience May 2023

Η παραγωγή του πλήρως ηλεκτρικού ελαφρού φορτηγού ξεκίνησε το πρώτο τρίμηνο στο αδελφό εργοστάσιο στο Kawasaki της Ιαπωνίας. Η Kawasaki παραδίδει το FUSO Next Generation eCanter στην Ιαπωνία καθώς και σε όλες τις άλλες μη ευρωπαϊκές αγορές παγκοσμίως. Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις του FUSO Next Generation eCanter θα ξεκινήσουν αρχικά σε 17 αγορές (Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Βέλγιο, Τσεχία, Δανία, Σουηδία, Φινλανδία, Σλοβακία, Ελλάδα και Πολωνία).

Η FUSO έχει κάνει αρκετές προσαρμογές στο eCanter επόμενης γενιάς. Ενώ το προηγούμενο ηλεκτρικό φορτηγό ήταν αποκλειστικά διαθέσιμο ως 7,49 τόνων με μεταξόνιο 3.400 χιλιοστών, τώρα υπάρχει η επιλογή έξι μεταξονίων μεταξύ 2.500 και 4.750 χιλιοστών και επιτρεπόμενο μικτό βάρος οχήματος από 4,25 έως 8,55 τόνους. Η χωρητικότητα φορτίου είναι έως 5 τόνους. Το Next Generation eCanter τροφοδοτείται είτε από έναν ηλεκτροκινητήρα 110 kW (παραλλαγές με μεικτό βάρος οχήματος 4,25 και 6 τόνους) είτε 129 kW (παραλλαγές με μεικτό βάρος οχήματος 7,49 και 8,55 τόνους) με βελτιστοποιημένη γραμμή μετάδοσης κίνησης και 430 Nm ροπή. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 89 χλμ/ω (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

FUSO Next Generation eCanter Driving Experience May 2023 FUSO Next Generation eCanter Driving Experience May 2023

Ανάλογα με το μεταξόνιο, διατίθενται τρία διαφορετικά πακέτα μπαταριών: S, M και L. Οι μπαταρίες χρησιμοποιούν τεχνολογία κυψελών φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), που χαρακτηρίζονται από μεγάλη διάρκεια ζωής και περισσότερη αξιοποιήσιμη ενέργεια. Το πακέτο μπαταριών στην έκδοση S έχει ονομαστική χωρητικότητα 41 kWh και επιτρέπει αυτονομία έως και 70 χιλιομέτρων. Στην έκδοση M, η ονομαστική χωρητικότητα είναι 83 kWh και η αυτονομία είναι έως και 140 χιλιόμετρα. Η παραλλαγή L, ως το πιο ισχυρό πακέτο, προσφέρει ονομαστική χωρητικότητα 124 kWh και αυτονομία έως και 200 χιλιόμετρα. Αυτή είναι πολύ μεγαλύτερη από την απόσταση που διανύεται συνήθως ανά ημέρα σε ελαφριά κυκλοφορία διανομής. Η ανάκτηση μπορεί να αυξήσει ακόμη περισσότερο την εμβέλεια, γεγονός που ελαχιστοποιεί ταυτόχρονα τα διαλείμματα φόρτισης. Συγκριτικά: Μέχρι τώρα το eCanter είχε μόνο επιλογή μπαταρίας με ονομαστική χωρητικότητα 81 kWh και αυτονομία έως και 100 χιλιόμετρα.

Όσον αφορά τη φόρτιση της μπαταρίας, το Next Generation eCanter είναι συμβατό με όλες τις κύριες τάσεις στις μεγάλες αγορές. Η μονάδα φόρτισης υποστηρίζει φόρτιση τόσο με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) όσο και με συνεχές ρεύμα (DC). Το συνδυασμένο σύστημα φόρτισης CCS είναι το πρότυπο φόρτισης και η φόρτιση είναι δυνατή έως και 104 kW. Η γρήγορη φόρτιση DC από το 20 έως το 80 τοις εκατό της χωρητικότητας είναι δυνατή σε περίπου 24 (S), 26 (M) και 39 λεπτά (L), ανάλογα με τη μπαταρία. Η φόρτιση AC (11 και 22 kW) διαρκεί περίπου τέσσερις έως έξι ώρες, ανάλογα με την μπαταρία.