DAF: Νέο υδραυλικό σύστημα 4κίνησης

banner-google-news

Καθώς τα συστήματα μόνιμης 4κίνησης στα φορτηγά επιφέρουν αυξημένα κόστη αγοράς, χρήσης και συντήρησης οι κατασκευαστές φορτηγών εφαρμόζουν, χρόνια τώρα, πιο “light” τεχνολογικές λύσεις για φορτηγά που κινούνται συνήθως στην άσφαλτο αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις καλούνται να διέλθουν από σημεία με περιορισμένο συντελεστή πρόσφυσης.

Η DAF προσφέρει τώρα στους πελάτες το δικό της σχετικό σύστημα με την ονομασία “PXP” (Paul Xtra Power) το οποίο έχει εξελίξει σε συνεργασία με την “Paul Nutzfahreuge”. Αρχικά θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις τράκτορα 4×2 των σειρών CF και XF με κινητήρες Paccar MX-11 και MX-13 ενώ μέχρι το τέλος της χρονιάς θα είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις φορτηγών με διαφορετικό τύπο πλαισίου.

Η λειτουργία του PXP βασίζεται στην ύπαρξη δύο υδραυλικών μοτέρ στις πλήμνες των τροχών του εμπρόσθιου άξονα, που παράγουν έως και 6.345 Nm ροπής και μέγιστη πίεση 360 bar. Τα μοτέρ παίρνουν ενέργεια από μια υδραυλική αντλία που συνδέεται με το PTO του κινητήρα. Το σύστημα ελέγχεται μέσω ενός διακόπτη στο ταμπλό και παραμένει ενεργό σε ταχύτητες έως και 20 χλμ./ώρα ή έως τέσσερις πρώτες σχέσεις του κιβωτίου.