Dacia: Στo Top 3 των ευρωπαϊκών πωλήσεων, για πρώτη φορά στην ιστορία της

banner-google-news

Οι πωλήσεις της DACIA, παρουσιάζονται αυξημένες κατά 3,1%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας τις 537.095 μονάδες το 2021, σε μία σταθερή αγορά, παρά τα προβλήματα της πανδημίας και την κρίση έλλειψης ηλεκτρονικών εξαρτημάτων. Το συνολικό μερίδιο αγοράς της DACIA αυξήθηκε κατά 0,1 μονάδα, φτάνοντας στο 3,5%.

2021 - New Dacia Spring_LOW (Medium)

Το 2021, το μερίδιο αγοράς της DACIA στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικών πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων, έφτασε στο επίπεδο ρεκόρ του 6,2%, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία της, η μάρκα κατέκτησε την 3η θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων λιανικής.

Η DACIA αναδείχτηκε πρώτη μάρκα σε πωλήσεις ιδιωτικών αυτοκινήτων στη Γαλλία και τη Ρουμανία, ενώ βρίσκεται στο Top 5 σε 9 άλλες ευρωπαϊκές αγορές (Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Τσεχία, Ουγγαρία και Κροατία). Στη Γερμανία, η μάρκα βρίσκεται στο Top10, ενώ είναι 1η δύναμη στην αγορά του Μαρόκου.

Οι επιτυχίες στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικής οφείλονται στη νέα γενιά των DACIA Sandero και Duster.

2021 - New Dacia Duster 4X2 - Arizona Orange tests drive_LOW (Medium)

Το DACIA Sandero πούλησε 226.825 μονάδες το 2021, με το 90% αυτών να είναι μοντέλα 3ης γενιάς. Το 2021 το DACIA Sandero διατήρησε, για 5η συνεχόμενη χρονιά, τον τίτλο του κορυφαίου σε πωλήσεις αυτοκινήτου στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικής. Μάλιστα, σε ορισμένες χώρες το Sandero αποτελεί το απόλυτο best-seller μοντέλο, έχοντας σκαρφαλώσει στη 2η θέση των συνολικών ευρωπαϊκών πωλήσεων.

Το DACIA Duster ακολουθεί την ίδια επιτυχημένη πορεία, καθώς παραμένει το best-seller στην κατηγορία των SUV σε πελάτες λιανικής, από το 2018. Με 186.001 πωλήσεις το 2021, το Duster έχει πουλήσει πάνω από 2 εκατομμύρια μονάδες από τότε που λανσαρίστηκε η 1η γενιά του, το 2010.

Η έλευση του DACIA Spring στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων ξεκίνησε ιδιαίτερα επιτυχημένα, με 27.876 πωλήσεις και περισσότερες από 46.000 παραγγελίες να έχουν καταγραφεί μέχρι το τέλος του 2021. Σχεδιασμένο να κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσο το δυνατόν πιο προσιτά στην καθημερινή χρήση, το Spring έγινε ήδη σημείο αναφοράς σε πολλές αγορές, με ένα 80% των πελατών του να έρχονται για πρώτη φορά στη μάρκα.

ΓΚΑΜΑ ΜΕ MIX ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ

Σχεδιασμένη να δίνει προτεραιότητα στις βασικές ανάγκες των πελατών, η γκάμα της DACIA προσελκύει όλο και περισσότερους πελάτες που επιλέγουν τις πιο πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις: ενδεικτικά το 90% των πελατών του DACIA Spring επέλεξαν εκδόσεις Comfort Plus, το 70% των πωλήσεων του Sandero αφορούν στην έκδοση Stepway, ενώ το 60% των πελατών του Duster επιλέγουν την έκδοση Prestige.

DACIA JOGGER (RJI)

Παράλληλα, σε ποσοστό 60% η μάρκα προσελκύει νέους πελάτες που δεν έχουν επιλέξει ξανά μοντέλο του Renault Group, ενώ το 75% των πελατών της DACIA ανανεώνουν το αυτοκίνητό τους με ένα μοντέλο του Group.

ΘΕΤΙΚΕΣ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 2022

Το 2022, η ήδη πετυχημένη γκάμα της μάρκας, θα συμπληρωθεί από το DACIA Jogger. Εφευρίσκοντας από την αρχή το 7θέσιο οικογενειακό, το Jogger έρχεται να καλύψει τις ανάγκες των πελατών που αναζητούν άνεση, ευρυχωρία και ευκολία διαμόρφωσης. Παράλληλα, το στρατηγικό πλάνο της DACIA θα συνεχίσει να εφαρμόζεται καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022, με την υιοθέτηση της νέας εταιρικής ταυτότητας τόσο στο δίκτυο, όσο και σε όλη τη γκάμα μοντέλων.

«Σήμερα, η DACIA είναι ένας πραγματικός μοχλός ανάπτυξης για το Renault Group. Το 60% των αγοραστών της DACIA προέρχεται εκτός του Group, ενώ το 75% των ιδιοκτητών DACIA επιλέγουν να παραμείνουν πιστοί σε ένα μοντέλου του Group, όταν ανανεώνουν το αυτοκίνητό τους.» δηλώνει ο Denis Le Vot, CEO των Dacia & LADA. 

 

«Αυτή η επιτυχία οφείλεται κυρίως στον ενθουσιασμό που δείχνουν οι πελάτες μας, επιλέγοντας τις πλούσιες εκδόσεις των μοντέλων μας. Η αύξηση τόσο του μεριδίου αγοράς, όσο και του όγκου των πωλήσεων, είναι απόδειξη ότι η DACIA κερδίζει μια ολοένα και μεγαλύτερη πελατειακή βάση. Το 2022, η DACIA εισέρχεται σε ένα νέο κεφάλαιο, καθώς η μάρκα συνεχίζει να αναπτύσσει το στρατηγικό της πλάνο με το λανσάρισμα του Jogger, αλλά και την υιοθέτηση της νέας εταιρικής της ταυτότητας».