Ο Τζο Μπάιντεν ζητά πλοία για την εφοδιαστική αλυσίδα της Αμερικής καθώς τα προβλήματα εντείνονται

banner-google-news

Τα πλοία έχουν ακινητοποιηθεί κατά δεκάδες στα λιμάνια της Ανατολικής και της Δυτικής Ακτής. Οι καθυστερήσεις στον σιδηρόδρομο επιδεινώνουν το πρόβλημα στον κρίσιμο κόμβο του Σικάγου. Τα φορτηγά δεν έχουν οδηγούς. Κάθε μακροπρόθεσμος σχεδιασμός είναι αδύνατος. Η εφοδιαστική αλυσίδα της Αμερικής, κάποτε πρότυπο αποδοτικότητας, μετατράπηκε σε ένα ακριβό, αναξιόπιστο μείγμα καθυστερήσεων και αναποτελεσματικότητας που σχετίζονται με τον COVID και επιδεινώνονται την περίοδο αιχμής των εμπορευματικών μεταφορών.

Το πρόβλημα έχει τραβήξει την προσοχή του Λευκού Οίκου. Πρόσφατα ο Πρόεδρος Τζο Μπάιντεν εξέδωσε εκτελεστικό διάταγμα με τίτλο «America’s Supply Chains», για να εξετάσει το πρόβλημα. Στα λιμάνια του Λονγκ Μπιτς και του Λος Άντζελες πρόσθεσαν νυχτερινές βάρδιες και τα σαββατοκύριακα για να  βοηθήσουν τα φορτηγά, και να μειώσουν τη συμφόρηση των λιμένων και τις ελλείψεις εμπορευματοκιβωτίων.

Ωστόσο, το άγχος των φορτωτών αυξάνει στην περίοδο αιχμής των εμπορευματικών μεταφορών, ενόψει της αναμενόμενης συντριβής των Χριστουγέννων.

«Χρειάζεται χρόνος για να χαλαρώσουμε αυτό το είδος συμφόρησης και δεν έχουμε χρόνο», δηλώνουν. «Αυτές είναι ενέργειες που έπρεπε να γίνουν πριν από μήνες. Αυτό που ζούμε πρέπει να αντιμετωπιστεί ως κρίση».

Ο Τζο Μπάιντεν εξουσιοδότησε διάφορες ενέργειες της ομοσπονδιακής υπηρεσίας ώστε να εξασφαλιστεί η ενίσχυση των εφοδιαστικών αλυσίδων της Αμερικής.