Ανάκληση 337 X-Class απο την Mercedes-Benz Eλλάς

H Γενική Γραµµατεία Βιοµηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία MERCEDES-BENZ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.Ε., Γενικός αντιπρόσωπος και εισαγωγέας των αυτοκινήτων MERCEDES-BENZ στην Ελλάδα, εκτελεί τα κάτωθι προγράµµατα ανακλήσεων ελαφρών φορτηγών Mercedes-Benz X-Class (ΚΣ 470):


α) Ανάκληση
141 οχηµάτων, παραγωγής ετών 2017 – 2018. Στα επηρεαζόµενα οχήµατα διαπιστώθηκε ότι στις οδηγίες τοποθέτησης των κιτ για την εκ των υστέρων τοποθέτηση µιας διάταξης ρυµούλκησης (κοτσαδόρου), αναφερόταν µια υπερβολικά υψηλή ροπή σύσφιξης των βιδών στερέωσης για την τοποθέτηση του εγκάρσιου φορέα. Σε περίπτωση που ασκηθεί υπερβολικά υψηλή ροπή σύσφιξης, σύµφωνα µε τις οδηγίες τοποθέτησης, δεν µπορεί να αποκλειστεί η αστοχία της βιδωτής σύνδεσης και, κατά συνέπεια, η αποσύνδεση της διάταξης ρυµουλκούµενου από το όχηµα ρυµούλκησης κατά την έλξη. Αυτό θα µπορούσε να θέσει σε κίνδυνο την επακόλουθη κυκλοφορία και να αυξήσει τον κίνδυνο ατυχήµατος.


β) Ανάκληση
196 οχηµάτων, παραγωγής ετών 2017 – 2019. Στα επηρεαζόµενα οχήµατα διαπιστώθηκε ότι ενδέχεται να προκληθεί υπέρβαση του µέγιστου επιτρεπόµενου συνδυαστικού φορτίου οροφής (το φορτίο και των δύο επιµέρους οροφών) σε οχήµατα X-Class, στα οποία τοποθετήθηκε εκ των υστέρων οροφή hardtop πάνω από την επιφάνεια φόρτωσης.Ενώ στις Οδηγίες Χρήσης του βασικού οχήµατος και της οροφής hardtop είναι σωστά τα στοιχεία για τα εκάστοτε µέγιστα φορτία οροφής, ωστόσο λείπει η πληροφορία ότι το µέγιστο επιτρεπόµενο συνδυαστικό φορτίο οροφής είναι µικρότερο από το άθροισµα των δύο επιµέρους τιµών. Εάν ξεπεραστεί το επιτρεπόµενο συνολικό φορτίο οροφής, δεν διασφαλίζεται η σωστή λειτουργία του συστήµατος ESP, συνεπώς δεν µπορούν να αποκλειστούν αρνητικές επιπτώσεις στην οδική συµπεριφορά, καθώς και αυξηµένος κίνδυνος ολίσθησης και ατυχήµατος. Κάτι τέτοιο θα µπορούσε να αυξήσει τον κίνδυνο ατυχήµατος. Επιπλέον διαπιστώθηκε ότι στις Οδηγίες Χρήσης ορισµένων οχηµάτων X-Class µε µπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα αναφέρεται εσφαλµένα ότι η υποβοήθηση ESP µειώνεται σηµαντικά όταν είναι ενεργοποιηµένο το µπλοκέ διαφορικό του πίσω άξονα. Στην πραγµατικότητα, η υποβοήθηση ESP απενεργοποιείται πλήρως σε αυτή την περίπτωση, γεγονός που υποδεικνύεται σωστά µέσω της κίτρινης προειδοποιητικής λυχνίας «ESP OFF» στο όργανο πολλαπλών ενδείξεων. Επίσης διαπιστώθηκε ότι σε ορισµένα οχήµατα X-Class δεν επεξηγούνται στις Οδηγίες Χρήσης τα προειδοποιητικά µηνύµατα κειµένου στο όργανο πολλαπλών ενδείξεων «PRE-SAFE Functions limited» (Περιορισµένες λειτουργίες PRE-SAFE) και «PRE-SAFE Functions currently limited» (Προσωρινά περιορισµένες λειτουργίες PRE-SAFE).


Μέχρι στιγµής δεν έχει αναφερθεί καµία περίπτωση ατυχήµατος, που να σχετίζεται µε τα ανωτέρω θέµατα.
Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχηµάτων θα ενηµερωθούν εγγράφως µέσω συστηµένης επιστολής, ώστε να επισκεφθούν τον πλησιέστερο Εξουσιοδοτηµένο Επισκευαστή MercedesBenz, προκειµένου να γίνουν οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες
, χωρίς καµία οικονοµική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν µε τη Γραµµή Εξυπηρέτησης MERCEDES-BENZ στα τηλέφωνα 00800 97777777 ή 0030 2112111597

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ