Αγωνιστικό MAN TGX με ελαστικά Giti Race-Tuned v1

Το όχημα τρέχει με ελαστικά για φορτηγά προσαρμοσμένα για παγκόσμιους αγώνες

SHELL RIMULA PETROPOULOS 728×90
Η Giti Tire παρουσίασε το ολοκαίνουργιο αγωνιστικό φορτηγό 2020 στους αγώνες πίστας DEKRA EuroSpeedway Lausitzring στη Γερμανία, καταγράφοντας δύο τερματισμούς στην πρώτη θέση και δύο στη δεύτερη.

Ο αγώνας, που πραγματοποιήθηκε «κεκλεισμένων των θυρών» στις 11-12 Ιουλίου με δέκα ομάδες από τα Πρωταθλήματα Ολλανδίας, Βρετανίας και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα FIA, είδε το πλήρως προετοιμασμένο και βαμμένο με τα επίσημα χρώματα MAN TGX 18.480 να εξασφαλίζει τέσσερις θέσεις στο βάθρο σε δύο προκριματικούς και δύο αγώνες με αντίστροφη σειρά εκκίνησης.

Το όχημα, που οδηγούσε ο Διευθυντής του EU Testing Centre & Motorsport UK της εταιρείας, Martin Gibson, χρησιμοποιεί έναν κινητήρα D26 12,9 λίτρων ικανό να παραγάγει 1.000 BHP που περιορίζονται στα 160 KPH.

Ζυγίζοντας 5.300 κιλά, οι ειδικές τροποποιήσεις περιλαμβάνουν προσαρμοσμένο αμάξωμα TOR και πλαίσια σασί, κιβώτιο ταχυτήτων ZF σε συνδυασμό με συμπλέκτη Sachs, αμορτισέρ Bilstein και τυπικά φρένα δαγκάνας με τακάκια Juratek.

Το φορτηγό έτρεξε με ελαστικά για φορτηγά ειδικά για τους παγκόσμιους αγώνες Giti Race-Tuned v1 σε διάσταση 315/70R22.5, τα οποία είναι διαθέσιμα για αγορά από οποιαδήποτε ομάδα σε όλη την Ευρώπη μέσω της Truck Sport UK.

Το ελαστικό έχει σχεδιαστεί ειδικά για ομοιόμορφη κατανομή πίεσης και βέλτιστο αποτύπωμα πέλματος, διασφαλίζοντας έτσι ανταγωνιστική απόδοση στις στροφές και το φρενάρισμα.

Τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν μοναδικούς εξωτερικούς και εσωτερικούς ώμους, δύο διαμήκεις αυλακώσεις και προηγμένο σχήμα, προσανατολισμό και κατανομή εγκοπών, ενώ η αγωνιστική σύνθεση έχει ειδικό πολυμερές για καλύτερη πρόσφυση, ξεχωριστή λειτουργική ρητίνη για καλύτερο χειρισμό και μίγμα CB/πυριτίου για αυξημένη αντοχή στο σχίσιμο.

Ο Gibson και το νέο MAN TGX θα πάρουν επίσης τη θέση τους στη γραμμή εκκίνησης στη συντομευμένη σεζόν του Βρετανικού Πρωταθλήματος Αγώνων Φορτηγών 2020.

Ξεκινά στο Donnington Park στις 22 και 23 Αυγούστου πριν μεταφερθεί στο Snetterton στις 19 και 20 Σεπτεμβρίου, στο Pembrey στις 3 και 4 Οκτωβρίου, ενώ κορυφώνεται στο Brands Hatch στις 7 και 8 Νοεμβρίου.

Η Giti Tire θα συνεχίσει επίσης να είναι χορηγός της Team Oliver Racing και θα συνεργαστεί με τον Stuart Oliver στους αγώνες.

Ο Gibson δήλωσε: «Ήμασταν έτοιμοι να παρουσιάσουμε το φορτηγό στη φετινή Έκθεση Εμπορικών Οχημάτων προηγούμενοι κατά μια ολόκληρη σεζόν, οπότε το να πω ότι περίμενα εναγωνίως να ξεκινήσουν οι αγώνες είναι πολύ λίγο.

«Η συνάντηση DEKRA EuroSpeedway Lausitzring ήταν μια εκδήλωση της τελευταίας στιγμής που αποδείχθηκε πολύ χρήσιμη, για την καλύτερη κατανόηση του οχήματος και της λειτουργίας της ομάδας. Ήταν σπουδαίος τρόπος να μας αναδείξει και δημιουργήθηκε ενδιαφέρον για το στόλο.

«Οι ευκαιρίες μάρκετινγκ και η αναγνωρισιμότητα της μάρκας από τη συνεχιζόμενη συμμετοχή μας στον χώρο των αγώνων φορτηγών αποδίδουν καρπούς και μερίδια. Βλέπουμε την επένδυση στο νέο φορτηγό ως το επόμενο λογικό βήμα ώστε να διαγωνιζόμαστε πιο μπροστά στη γραμμή εκκίνησης και να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο το προφίλ μας.»

Διαβάστε το περιοδικό online ή κατεβάστε το στη συσκευή σας!

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ