Με το 3ης γενιάς Sprinter, η Mercedes-Benz μετατράπηκε και επισήμως από «συμβατικό» κατασκευαστή, σε πάροχο ολοκληρωμένων υπηρεσιών μεταφοράς και λύσεων κινητικότητας. Το νέο Sprinter, το πρώτο μοντέλο που ενσαρκώνει τη φιλοσοφία adVANce υπόσχεται καινοτομίες που θα κάνουν την καθημερινή εργασία ευκολότερη και πιο αποτελεσματική.
Σε αυτή τη νέα γενιά, η καμπίνα είναι ο χώρος που εντοπίζουμε τις περισσότερες αλλαγές, τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο υλικών και εξοπλισμού. Τα επανασχεδιασμένα καθίσματα δίνουν έμφαση στην στήριξη της σπονδυλικής στήλης, με αυτό του οδηγού να επιτρέπει την ακριβή ρύθμιση στις ανάγκες του εκάστοτε σωματότυπου και με δυνατότητα απομνημόνευσης των ρυθμίσεων στα ηλεκτρικώς ρυθμιζόμενα καθίσματα.
Ο χώρος εργασίας του οδηγού είναι τακτοποιημένος, πρακτικός και άρτια σχεδιασμένος να ικανοποιεί τις αντίστοιχες απαιτήσεις μεταφορών. Για πρώτη φορά στον σχεδιασμό του ταμπλό λαμβάνεται υπόψη τόσο πολύ το σύστημα infotainment, η θέση της οθόνης του οποίου διαμορφώνει την όλη αισθητική.
Στις εκδόσεις κλούβας δεν άλλαξαν και πολλά πράγματα, με τον χώρο να παραμένει εντυπωσιακός για την πρακτικότητα και το πλήρως αξιοποιήσιμο ύψος του. Ο μέγιστος ωφέλιμος όγκος φόρτωσης ανέρχεται στα 17 κ.μ. και το μέγιστο τονάζ στους 5,5 τόνους. Νέα στοιχεία αποτελούν οι ταινίες φωτισμού LED για μέγιστη ορατότητα στον χώρο καθώς και η δυνατότητα των πίσω θυρών να ανοίγουν ακόμα πιο εύκολα προς τα πλαϊνά τμήματα.
Ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο κινητήρων και συστημάτων μετάδοσης που επικεντρώνεται στα ισχυρά χαρακτηριστικά οδήγησης και στην οικονομία καυσίμου, είναι διαθέσιμο για το νέας γενιάς Sprinter. Η εκάστοτε γραμμή κίνησης που συνθέτουν οι πετρελαιοκινητήρες και το χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων χαρακτηρίζεται από την πολιτισμένη λειτουργία, την χαμηλή στάθμη θορύβου και το υψηλό επίπεδο οδηγικής άνεσης.
Στο χαρτοφυλάκιο του μοντέλου, για πρώτη φορά προστέθηκαν προσθιοκίνητες εκδόσεις, συμπληρώνοντας τις επιλογές πισωκίνησης και τετρακίνησης. Τα προσθιοκίνητα Sprinter διαθέτουν αυξημένο ωφέλιμο φορτίο κατά 50 κιλά καθώς και ένα χαμηλότερο κατά 80 χιλ. κατώφλι φόρτωσης / εκφόρτωσης. Είναι διαθέσιμα σε τρία διαφορετικά τονάζ, από 3,0 έως 4,1 τόνους και σε δύο διαφορετικά μεταξόνια των 3.259 και 3.924 χιλιοστά.
Όχημα δοκιμής: Sprinter Van 314 CDI Standard PRO
- Μεταξόνιο: 3.924 χιλ.
- Κυβισμός: 2.143 κ.εκ.
- Ισχύς: 143 ίπποι
- Εμπρόσθιος πρόβολος: 012 χιλ.
- Πλάτος οχήματος (χωρίς καθρέπτες): 2.345 χιλ.
- Μικτό βάρος πλαισίου: 3.500 κιλά
- Απόβαρο πλαισίου: 2.201 κιλά
- Ωφέλιμο επί πλαισίου: 1.299 κιλά
Διαστάσεις και βάρη
- 2 μήκη αμαξώματος: Compact 5.267mm & Standard 5.932mm
- 2 εκδόσεις μικτού φορτίου: 3.000kg και 3.500kg
- Υψηλή οροφή – H2: συνολικό εξωτερικό ύψος 2.638mm
Κινητήρας και κιβώτιο ταχυτήτων
- Κινητήρας OM 651 DE LA 22 2.143cc απόδοσης 114hp ή 143hp
- Αντιρρυπαντική τεχνολογία Euro 6d-TEMP
- Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
- Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 65 l
- Σύστημα κίνησης στους εμπρόσθιους τροχούς
- Διαστήματα συντήρησης 40.000 χλμ
Αμάξωμα
- Καθρέπτες θερμαινόμενοι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι
- Δίφυλλη πίσω πόρτα με άνοιγμα έως και 270°
- Συρόμενη πόρτα δεξιά
- Διαχωριστικό τοίχωμα
- Σκαλοπάτι πίσω πόρτας
Συστήματα ασφάλειας & υποβοήθησης
- Κάμερα οπισθοπορείας με προβολή στον εσωτερικό καθρέπτη
- Υποβοήθηση φώτων πορείας
- Σύστημα υποβοήθησης κατά των πλευρικών ανέμων
- Ρυθμιστής ταχύτητας (Cruise control)
- Active Brake Assist
- Υποβοήθηση πέδησης (Brake assist)
- Σύστημα πέδησης με ABS /ASR /ETS
- Ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP)
Εσωτερικός εξοπλισμός
- Εργοστασιακό ηχοσύστημα με Bluetooth
- Ημιαυτόματος κλιματισμός TEMPMATIC
- Πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη
- Τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών
- Διπλό κάθισμα συνοδηγού
- Ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας
Επένδυση καθισμάτων με ύφασμα Maturin μαύρο