Νέο Citan Van PRO με όφελος από 2.000€

banner-google-news

Δημιουργήθηκε για να εκπροσωπήσει τον κατασκευαστή στην απαιτητική κατηγορία των vanette’s και παρόλο που αποτέλεσε «δάνειο» από τη συνεργασία με τη Renault (βασίστηκε στο Kangoo) η Mercedes «έχτισε» τη δική του προσωπικότητα. Η επανασχεδίαση της εμπρός μάσκας και η υιοθέτηση του «οικογενειακού» προφίλ των μοντέλων της δίνει ευθύς εξ’ αρχής την αίσθηση ότι η Mercedes δεν είδε την κατηγορία ως ένα «πάρεργο», αλλά προσπάθησε πολύ –και τελικά κατάφερε- να φτιάξει ένα αυτοκίνητο που δείχνει και είναι δικό της σε μεγάλο βαθμό. Η εντυπωσιακή μάσκα με το «αστέρι» να δεσπόζει και τις έντονες γραμμές, αφήνουν πολύ μακριά τις όποιες συγγένειες με το γαλλικό μοντέλο, και στην ουσία δημιουργούν ένα νέο αυτοκίνητο, μια αυτονόητη «συνέχεια» των πιο «πάνω» μοντέλων (Vito και Sprinter).

Νέο Citan Van PRO με όφελος από 2.000€ (4)

Στα χαρακτηριστικά του Citan σημειώνουμε τα μεγάλα ανοίγματα στο πλάι αλλά και τις πίσω –ασύμμετρες- πόρτες που ανοίγουν έως και 180 μοίρες, καθώς και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, στα 568 χιλιοστά. Ο χώρος για τα φορτία είναι πολύ προσεγμένος κατασκευαστικά, με σκληρό πλαστικό στο δάπεδο και μέρος των πλαϊνών, με πλαφονιέρα στο πίσω μέρος, καθώς και άγκιστρα στο δάπεδο για ασφαλές δέσιμο των εμπορευμάτων. Υπάρχει σταθερό χώρισμα της κλούβας από τον χώρο του οδηγού, όμως υπάρχει διαθέσιμη και έκδοση με ειδικό αναδιπλούμενο κάθισμα που αυξάνει ακόμα περισσότερο τις μεταφορικές ικανότητες του αυτοκινήτου. Από τα αξιοσημείωτα στοιχεία της «κλούβας» να σημειώσουμε το άνοιγμα μεταξύ των θόλων (στα 1.219 χιλιοστά) κάτι που επιτρέπει την μεταφορά μίας ευρωπαλέτας.

Νέο Citan Van PRO με όφελος από 2.000€ (2)

Η αίσθηση που αποκομίζει κανείς στην καμπίνα είναι ότι βρίσκεται σε ένα σύγχρονο επιβατικό με εξαιρετικούς χώρους για τους δύο επιβάτες και πολύ προσεγμένες επιλογές στα υλικά και τον διάκοσμο.

Νέο Citan Van PRO με όφελος από 2.000€ (5)

Ίσως από τα πιο σημαντικά στοιχεία διαφοροποίησης του Citan σε σχέση με προτάσεις του ανταγωνισμού είναι η υιοθέτηση του ESP στον στάνταρ εξοπλισμό. Σε συνδυασμό με όλο το γνωστό ηλεκτρονικό «οπλοστάσιο» της γερμανικής εταιρίας δημιουργούν ένα όχημα που σίγουρα είναι το ασφαλέστερο της κατηγορίας του σε ότι αφορά την οδική του παρουσία. Στον δρόμο, αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι η άνεση της ανάρτησης και η ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου. Και ταυτόχρονα, ένα πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι, φρένα που στέκονται στο ύψος των περιστάσεων και έναν κινητήρα που βρίσκεται πάντα στην υπηρεσία του οδηγού.

Νέο Citan Van PRO με όφελος από 2.000€(6)

Όχημα δοκιμής: Citan Van 109 CDI Long PRO

  • Μεταξόνιο: 2.697 χιλ.
  • Κυβισμός: 1.461 κ.εκ.
  • Ισχύς: 95 ίπποι
  • Εμπρόσθιος πρόβολος: 915 χιλ.
  • Πλάτος οχήματος (χωρίς καθρέπτες): 1.829 χιλ.
  • Μικτό βάρος πλαισίου: 1.980 κιλά
  • Απόβαρο πλαισίου: 1.464 κιλά
  • Ωφέλιμο επί πλαισίου: 516 κιλά

Διαστάσεις και βάρη

  • 2 μήκη αμαξώματος: Long 4.321mm & Extra Long 4.705mm
  • 2 εκδόσεις μικτού φορτίου: 1.980kg και 2.200kg

Κινητήρας και κιβώτιο ταχυτήτων

  • Κινητήρας OM 608 DE 15LA461cc, απόδοσης 95hp ή 116hp
  • Αντιρρυπαντική τεχνολογία Euro 6d-TEMP, BlueEFFICIENCY
  • Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
  • Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 60 l
  • Σύστημα κίνησης στους εμπρόσθιους τροχούς
  • Διαστήματα συντήρησης 20.000 χλμ.

Αμάξωμα

  • Καθρέπτες θερμαινόμενοι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι
  • Δίφυλλη πίσω πόρτα με άνοιγμα έως και 180°
  • Συρόμενη πόρτα δεξιά
  • Διαχωριστικό τοίχωμα

Συστήματα ασφάλειας & υποβοήθησης

  • Κάμερα οπισθοπορείας με προβολή στον εσωτερικό καθρέπτη
  • Υποβοήθηση πέδησης (Brake assist)
  • Σύστημα πέδησης με ABS / ASR / ETS
  • Ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP)
  • Βοήθεια εκκίνησης σε ανηφόρα

Εσωτερικός εξοπλισμός

  • Εργοστασιακό ηχοσύστημα με Bluetooth
  • Σύστημα κλιματισμού
  • Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος
  • Ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας
  • Επένδυση καθισμάτων με ύφασμα Lima μαύρο