Η Porsche χρησιμοποιεί το eTruck της MAN στην εφοδιαστική αλυσίδα

banner-google-news

Η Porsche θέτει σε λειτουργία ένα πλήρως ηλεκτρικό MAN eTGM για την εφοδιαστική διακίνηση στο εργοστάσιο της Στουτγάρδης-Ζουφενχάουζεν. Από τώρα και στο εξής, το όχημα με μηδενικές εκπομπές και σχεδόν αθόρυβο, προστίθεται στο στόλο της εφοδιαστικής αλυσίδας. Στα κεντρικά της Porsche προετοιμάζονται για την παραγωγή της πρώτης ηλεκτρικής Porsche. Με το eTGM, η MAN θέτει ένα ακόμα ορόσημο στον οδικό χάρτη eMobility, με μια πρώτη μικρή παραγωγή MAN eTGM από το 2019.

«Με την ενσωμάτωση του eTruck στην εφοδιαστική αλυσίδα της , η Porsche κάνει ένα ακόμη βήμα προς την κατεύθυνση του «Zero Impact Factory», εξηγεί ο Albrecht Reimold. Η εταιρεία δεν αφήνει κανένα οικολογικό αποτύπωμα. Η πορεία προς το «Zero Impact Factory» είναι ένας δρόμος με πολλούς σταθμούς, όπως για παράδειγμα ότι η Porsche για τα τελευταία δύο χρόνια χρησιμοποίησε αποκλειστικά ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές σε όλους τους χώρους παραγωγής, ενώ  αυξάνει όλο και περισσότερο την ηλεκτροδότηση των οχημάτων logistics – φορτηγά, vans και περονοφόρα ανυψωτικά οχήματα.

P_EOT_MAN_eTGM_Porsche_0327_width_740

Το ηλεκτρικό φορτηγό είναι ένα MAN TGM 18.360 E 4×2 LL. Ο χαρακτηρισμός τύπου αποκαλύπτει την ταξινόμησή του στην κατηγορία βάρους 18 τόνων ως ελκυστήρα , ενώ ολόκληρο το όχημα, συμπεριλαμβανομένου ενός ημιρυμουλκουμένου , έχει σχεδιαστεί για να έχει συνολικό βάρος 32 τόνων. Ο αριθμός 360 αντιπροσωπεύει την ιπποδύναμη του eTruck των 265 kW. Η αποθήκευση ενέργειας παρέχεται από μπαταρίες ιόντων λιθίου με χωρητικότητα αποθήκευσης 149 kWh. Αυτό σημαίνει ότι το ηλεκτρικό όχημα έχει αυτονομία 130 χλμ. «Με το MAN eTGM, τα ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα έχουν κάνει ένα μεγάλο βήμα προς την ωρίμανση  και μπορούν πλέον να εκτελέσουν αξιόπιστα τα καθήκοντα τους στις καθημερινές λειτουργίες. Τα ευρήματα που αποκτήθηκαν μαζί με την Porsche στην εφοδιαστική των εργοστασίων θα αξιοποιηθούν στη συνέχεια σε ένα πρώτο μικρό αριθμό οχημάτων που θα θέλαμε να προσφέρουμε ήδη από το επόμενο έτος, δηλαδή το 2019 «, εξηγεί ο Δρ Μάλερ Μαρξ, Διευθυντής Ανάπτυξης Οχημάτων στη MAN. Εκτός από τη μείωση του θορύβου και την απουσία εκπομπών του CO2, τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών οχημάτων περιλαμβάνουν επίσης χαμηλότερη φθορά και συντήρηση – χάρη στην ανάκτηση ενέργειας κατά τη διάρκεια της πέδησης, πράγμα που σημαίνει ότι το eTruck επιβραδύνει χωρίς τη χρήση μηχανικών φρένων και κατά συνέπεια χωρίς φθορά.

P_EOT_MAN_eTGM_Porsche_0501_width_740

Το ηλεκτρικό όχημα χρησιμοποιείται στη διανομή, στη διαδρομή μήκους 19 χιλιομέτρων μεταξύ του Freiberg στο Neckar, του εργοστασίου του συνεργάτη LGI Logistics Group International GmbH και του εργοστασίου της Porsche στη Στουτγάρδη-Ζουφενχάουζεν. Συνολικά, η χρήση του eTruck εξοικονομεί περισσότερα από 30.000 κιλά CO2 ανά έτος.

Επίσης στο Freiberg έχει εγκατασταθεί ο σταθμός φόρτισης. Πρόκειται για ένα πρώτο μοντέλο της νέας υποδομής ταχείας φόρτισης, την οποία η Porsche Engineering έχει επίσης αναπτύξει για το μελλοντικό δίκτυο  που λειτουργεί από  κοινού με την εταιρία Ionity. Για την εφαρμογή Logistics, η ισχύς φόρτισης έχει σχεδιαστεί για  150 kW / h. Αυτό επιτρέπει τη φόρτιση του eTGM για επιπλέον απόσταση 100 χιλιομέτρων σε 45 λεπτά. Ο σταθμός φόρτισης – όπως και όλοι οι σταθμοί φόρτισης Porsche – θα τροφοδοτείται αποκλειστικά από φυσικό ρεύμα, δηλαδή από φιλική προς το περιβάλλον ενέργεια, που προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Autovision New