Υψηλή ταχύτητα με πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, το επίτευγμα της Volvo Trucks

Τα ανεξάρτητα γερμανικά περιοδικά «Trucker» και «Transport» δοκίμασαν πρόσφατα το Volvo FH 500 με το I-Save έναντι φορτηγών άλλων μεγάλων ευρωπαίων ανταγωνιστών.

banner-google-news

Το Volvo βγήκε νικητής και στις δύο δοκιμές για την οικονομία καυσίμου, εξετάζοντας τη συνολική κατανάλωση ντίζελ και AdBlue. Παρά τη χαμηλή κατανάλωση, το φορτηγό Volvo είχε επίσης πολύ υψηλή μέση ταχύτητα στη δοκιμή φορτηγού και στη δοκιμή του περιοδικού Transport κέρδισε ακόμη και τους ανταγωνιστές στην ταχύτητα.

«Οι μηχανικοί μας κατάφεραν να συνδυάσουν υψηλή ταχύτητα με πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, κάτι που είναι ένα φανταστικό επίτευγμα. Συχνά πρέπει να επιλέξετε το ένα ή το άλλο, αλλά έχουμε αποδείξει ότι μπορείτε να συνδυάσετε οικονομία και απόδοση», εξηγεί ο Peter Franzén. «Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι καταφέραμε να είμαστε καλύτεροι στην οικονομία καυσίμου και στις δύο δοκιμές, παρόλο που το φορτηγό που δοκιμάστηκε δεν είχε τις τελευταίες μας ενημερώσεις καυσίμου που θα μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου κατά μερικές ακόμη ποσοστιαίες μονάδες!»

Οι νέες βελτιώσεις εξοικονομούν έως και 13% στο συνολικό κόστος καυσίμου
Το δοκιμασμένο Volvo FH είχε την προδιαγραφή I-Save, η οποία συνδυάζει διαφορετικές λειτουργίες μετάδοσης κίνησης και λογισμικού για τη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου. Η καρδιά του I-Save είναι ο turbo σύνθετος κινητήρας, ο οποίος καθιστά δυνατή την οδήγηση με χαμηλές στροφές κινητήρα και υψηλές ταχύτητες για μεγαλύτερες χρονικές περιόδους. Με τις βελτιώσεις που κυκλοφόρησαν πρόσφατα, το I-Save αθροιστικά μπορεί να προσθέσει έως και 13% βελτίωση στην οικονομία καυσίμου, σε σύγκριση με τα επίπεδα κατανάλωσης όταν κυκλοφόρησε το 2019.

volvo-trucks-saves-fuel-4 (Medium)

Ο υπερσυμπιεστής υψηλής απόδοσης και η αντλία λαδιού έχουν αναβαθμιστεί και ακόμη και τα φίλτρα λαδιού, καυσίμου και αέρα έχουν κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για καλύτερη απόδοση. Ο κινητήρας συνεργάζεται με το έξυπνο και αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift που είναι τώρα έως και 30% ταχύτερο. Η ταχύτερη απόκριση συμβάλλει στην περαιτέρω βελτίωση της οικονομίας καυσίμου, της οδηγικής ικανότητας και της ομαλότητας της οδήγησης.

Το I-Torque είναι ένα νέο, έξυπνο λογισμικό ροπής, που αυξάνει την ενεργειακή απόδοση αναλύοντας τα επερχόμενα δεδομένα τοπογραφίας του δρόμου χρησιμοποιώντας τη λειτουργία I-See και προσαρμόζοντας την οδήγηση στην πραγματική διαδρομή. Το I-See χρησιμοποιεί πληροφορίες σχετικά με την προγραμματισμένη διαδρομή για να εκμεταλλευτεί την κινητική ενέργεια του φορτηγού με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κατά την οδήγηση σε λοφώδες έδαφος. Το νέο λογισμικό I-Torque βελτιστοποιεί τόσο την επιλογή σχέσεων όσο και τη ροπή του κινητήρα. Η λειτουργία κοιτάζει τον δρόμο μπροστά και αξιολογεί την τοπογραφία και το βάρος του οχήματος, για να αποφασίσει ακριβώς πόση ροπή χρειάζεται ο κινητήρας και πότε, για να λειτουργεί με την απόλυτη δυνατή απόδοση καυσίμου.

volvo-trucks-saves-fuel-6-overlay

Όταν οδηγείτε μεγάλες αποστάσεις, η αεροδυναμική του φορτηγού παίζει σημαντικό ρόλο στην οικονομία καυσίμου. Ως εκ τούτου, έχουν γίνει επίσης αρκετές βασικές αλλαγές για τη βελτίωση της ροής του αέρα, συμπεριλαμβανομένων στενότερων κενών στο μπροστινό μέρος της καμπίνας και μεγαλύτερης επέκτασης της πόρτας.

Όλες αυτές οι βελτιώσεις αθροίζονται, για να προσφέρουν την υψηλότερη οικονομία καυσίμου και το χαμηλότερο συνολικό κόστος που έχει επιτύχει ποτέ η Volvo Trucks.