Η Volvo Trucks μειώνει τη χρήση καυσίμου κατά 18% σε δοκιμές δρόμου

banner-google-news

Μια νέα ανεξάρτητη δοκιμή που έγινε στη Γερμανία στη ναυαρχίδα της Volvo για την οικονομία καυσίμου, έδειξε ότι το Volvo FH με I-Save καταναλώνει σχεδόν 18% λιγότερο καύσιμο, σε σύγκριση με την ίδια δοκιμή πριν από τέσσερα χρόνια.

Το Volvo FH 460, 32 τόνων με το I-Save, δοκιμάστηκε σε μια διαδρομή μήκους 343 χιλιομέτρων σε δημόσιους δρόμους, συμπεριλαμβανομένων διαφόρων αυτοκινητοδρόμων, λοφωδών εδαφών και στενότερων δρόμων.

Σε σύγκριση με το ίδιο τεστ που έγινε το 2018 –πριν η Volvo παρουσιάσει το πακέτο εξοικονόμησης καυσίμου I-Save– το δοκιμασμένο Volvo FH 460 με I-Save πέτυχε μια εντυπωσιακή συνδυασμένη μείωση 18% στην κατανάλωση ντίζελ και AdBlue, χρησιμοποιώντας κατά μέσο όρο μόνο 21,48 λ. /100 χλμ.

«Τα αποτελέσματα του πακέτου I-Save, με τη χρήση προηγμένων βελτιώσεων στον κινητήρα, πιο έξυπνο νέο λογισμικό και εκλεπτυσμένη αεροδυναμική, αθροίζονται για να προσφέρουν πολύ αποδοτική χρήση καυσίμου. Αυτή η ανεξάρτητη δοκιμή είναι μια ακόμη απόδειξη του μεγάλου και θετικού αντίκτυπου που έχει το I-Save στην κατανάλωση καυσίμου», λέει η Helena Alsiö, αντιπρόεδρος Διαχείρισης Προϊόντων Powertrain της Volvo Trucks.
Volvo Trucks
Η χαμηλή κατανάλωση AdBlue γίνεται όλο και πιο σημαντική

Ιστορικά, το κόστος του AdBlue έχει λάβει ελάχιστη προσοχή. Αυτό έχει αλλάξει δραματικά καθώς οι τιμές για αυτό το πρόσθετο έχουν αυξηθεί πάνω από 100% σε πολλές αγορές. Στη νέα δοκιμή, η Volvo κατάφερε επίσης να διατηρήσει την κατανάλωση AdBlue στο χαμηλό 6% της κατανάλωσης ντίζελ.

«Η συνολική οικονομία καυσίμου, η οποία περιλαμβάνει τόσο το ντίζελ όσο και το AdBlue, γίνεται όλο και πιο σημαντική για το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας. Εστιάζουμε πάντα στο να διατηρούμε το συνολικό κόστος καυσίμου όσο το δυνατόν χαμηλότερο», λέει η Helena Alsiö.

Copyright granted by Thomas Tschackert

Αποτελεσματικοί κινητήρες–κλειδί για τη μείωση των εκπομπών CO2

Ακόμα κι αν ο στόχος της Volvo Trucks είναι τα ηλεκτρικά φορτηγά να αντιπροσωπεύουν το ήμισυ των παγκόσμιων πωλήσεων φορτηγών το 2030, ο κινητήρας ντίζελ θα συνεχίσει να παίζει σημαντικό ρόλο στη μείωση των εκπομπών CO2.

Η βελτιωμένη απόδοση που προέρχεται από αυτές τις νέες προόδους του I-Save στη γραμμή μετάδοσης κίνησης είναι ένας σημαντικός τρόπος για να συμβάλει στη μείωση των εκπομπών CO2. Ο κινητήρας Turbo Compound είναι επίσης πιστοποιημένος ότι λειτουργεί με HVO100, ένα ανανεώσιμο ντίζελ με τη μορφή υδρογονωμένων φυτικών ελαίων, που μειώνει δραματικά τις εκπομπές CO2.