Η Volvo Trucks ανοίγει το πρώτο της εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών

Το πρώτο εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών της Volvo Trucks στο Βέλγιο θα προμηθεύει μπαταρίες για τα βαρέα ηλεκτρικά φορτηγά της εταιρείας.

banner-google-news

«Αυτή η επένδυση δείχνει την ισχυρή μας δέσμευση για την ηλεκτροκίνηση των μεταφορών με φορτηγά. Μέχρι το 2030, τουλάχιστον το 50% όλων των φορτηγών που πουλάμε παγκοσμίως θα είναι ηλεκτρικά και μέχρι το 2040 θα είμαστε μια εταιρεία ουδέτερη σε εκπομπές άνθρακα», λέει ο Roger Alm, πρόεδρος της Volvo Trucks.

Στο νέο εργοστάσιο μπαταριών, κυψέλες και μονάδες της Samsung SDI θα συναρμολογηθούν σε πακέτα μπαταριών, ειδικά κατασκευασμένα για την ηλεκτρική σειρά βαρέως τύπου της Volvo Trucks: Volvo FH, Volvo FM και Volvo FMX. Η παραγωγή της σειράς ξεκινά το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Κάθε μπαταρία έχει χωρητικότητα 90 kWh και ο πελάτης μπορεί να επιλέξει έως και έξι συστοιχίες μπαταριών (540 kWh) σε ένα φορτηγό. Ο αριθμός των μπαταριών εξαρτάται από το συγκεκριμένο εύρος και τις απαιτήσεις χωρητικότητας φορτίου κάθε πελάτη.

T2022_78462 (1)

«Με την ενσωμάτωση της διαδικασίας συναρμολόγησης μπαταριών στη ροή παραγωγής μας, μπορούμε να συντομεύσουμε τους χρόνους παράδοσης για τους πελάτες μας και να εξασφαλίσουμε μπαταρίες υψηλής απόδοσης, ενώ ταυτόχρονα αυξάνουμε την κυκλικότητα», λέει ο Roger Alm.

Οι μπαταρίες της Volvo Trucks έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να μπορούν αργότερα να ανακατασκευαστούν, να ανακαινιστούν και να επαναχρησιμοποιηθούν. Το ίδιο το εργοστάσιο τροφοδοτείται από 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Με την παραγωγή τριών πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων βαρέως τύπου που ξεκινά φέτος στην Ευρώπη, η Volvo Trucks θα προσφέρει συνολικά έξι μοντέλα ηλεκτρικών φορτηγών παγκοσμίως, καλύπτοντας τα πάντα, από τη διανομή στην πόλη και τη διαχείριση απορριμμάτων έως τις περιφερειακές μεταφορές και κατασκευαστικές εργασίες.

«Ξεκινήσαμε τη σειρά παραγωγής ηλεκτρικών φορτηγών ήδη από το 2019 και πρωτοστατούμε στην αγορά τόσο στην Ευρώπη όσο και στη Βόρεια Αμερική. Με την ταχεία ανάπτυξη των δικτύων φόρτισης και τις βελτιώσεις στην τεχνολογία των μπαταριών, είμαι πεπεισμένος ότι θα δούμε έναν γρήγορο μετασχηματισμό ολόκληρης της βιομηχανίας φορτηγών στο πολύ εγγύς μέλλον», λέει ο Roger Alm.