Volvo : Νέο σύστημα μπαταριών για τις σειρές FH και FM

banner-google-news

Η Volvo Trucks εισάγει ένα νέο σύστημα μπαταριών για τα Volvo FH και  Volvo FM, το οποίο παρέχει επαρκή ισχύ για όλες τις λειτουργίες της καμπίνας, μειώνοντας ταυτόχρονα τον κίνδυνο ακινησίας λόγω των αποφορτισμένων μπαταριών. «Οι οδηγοί μπορούν να απολαύσουν βελτιωμένη άνεση και συνθήκες διαβίωσης, γνωρίζοντας ότι έχουν αρκετή ισχύ για τις ανάγκες τους, με ελάχιστο κίνδυνο αποστράγγισης όλης της ισχύος από τις μπαταρίες εκκίνησης», λέει ο Samuel Nerdal, Διευθυντής  Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Προϊόντων στη Volvo Trucks.

T2017_0406Το νέο σύστημα συσσωρευτών έχει δύο ξεχωριστά σύνολα μπαταριών – το ένα για την εκκίνηση του κινητήρα και το άλλο για όλα τα άλλα ηλεκτρικά συστήματα της καμπίνας. Η μοναδική λειτουργία της μπαταρίας της μίζας είναι να στρέφει τον κινητήρα και να μην επηρεάζεται από την κατανάλωση ενέργειας στο υπόλοιπο φορτηγό. Όλες οι άλλες λειτουργίες, όπως ο κλιματισμός για ψύξη και θέρμανση, το ψυγείο, το σύστημα πολυμέσων και ο προσωπικός εξοπλισμός, συμπεριλαμβανομένων των φορητών υπολογιστών, των κινητών τηλεφώνων και των tablet, τροφοδοτούνται από ξεχωριστές μπαταρίες gel.

T2017_0392

Με τη χρήση τεχνολογίας gel, το νέο σύστημα μπαταριών μπορεί να ικανοποιήσει τις ολοένα και υψηλότερες απαιτήσεις ενέργειας που απαιτούνται από πολλούς πελάτες σήμερα. Σε σύγκριση με τις συμβατικές μπαταρίες μολύβδου-οξέος, η τεχνολογία gel έχει τη δυνατότητα να διατηρεί υψηλές συγκεντρώσεις ενέργειας για μεγάλες χρονικές περιόδους.

T2012_1738«Αυτά τα οφέλη μπορούν να αντιμετωπιστούν κατά κύριο λόγο σε μεταφορές μεγάλων αποστάσεων και σε πραγματικά ζεστά ή κρύα κλίματα. Ακόμα και τις χειμωνιάτικες νύχτες, ο οδηγός μπορεί να απολαύσει μια ήσυχη νύχτα χωρίς να χρειάζεται να σηκωθεί και να ξεκινήσει τον κινητήρα για να επαναφορτίσει τις μπαταρίες, «εξηγεί ο Samuel Nerdal.Λιγότερες εκκινήσεις κινητήρα σημαίνουν επίσης χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. «Ένα παρκαρισμένο φορτηγό με τον κινητήρα  στο ρελαντί καταναλώνει περίπου τρία λίτρα καυσίμου ανά ώρα. Με τη λύση που παρουσιάζουμε  είναι δυνατόν να ελαχιστοποιήσουμε το χρόνο ρελαντί και έτσι να μειώσουμε σημαντικά το κόστος των καυσίμων», λέει ο Samuel Nerdal.

Οι νέες μπαταρίες gel προσφέρουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τις συμβατικές μπαταρίες μολύβδου-οξέος, καθώς και περισσότερους κύκλους φόρτισης. Στην πραγματικότητα, κατά τη διάρκεια δύσκολων κύκλων, οι μπαταρίες gel θα διαρκούν τουλάχιστον 10-15 φορές περισσότερο.

T2017_0367

«Το σύστημα μπαταριών μας όχι μόνο ανταποκρίνεται στις σημερινές υψηλές απαιτήσεις για ασφαλή παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, αλλά συμβάλλει και στην αύξηση του χρόνου λειτουργίας του οχήματος και στη μείωση των λειτουργικών εξόδων, κάτι που θα ωφελήσει πολλούς πελάτες», λέει ο Samuel Nerdal.