Τι λένε οι αυτοκινητοβιομηχανίες για την αγορά του Twitter από τον Έλον Μασκ

banner-google-news

Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έσπευσαν να επαναξιολογήσουν τις διαφημιστικές τους σχέσεις με το Twitter, τώρα που ο γίγαντας των social media ελέγχεται από έναν από τους πιο σημαντικούς ανταγωνιστές τους: τον CEO της Tesla, Elon Musk.

Ιδού τι δήλωσαν κάποιοι μέχρι τώρα.
Όμιλος Volkswagen: Μετά την εξαγορά του Twitter από τον Έλον Μασκ, η αυτοκινητοβιομηχανία είπε ότι συνέστησε στις μάρκες της να σταματήσουν τις πληρωμένες διαφημίσεις στο Twitter μέχρι νεωτέρας. «Παρακολουθούμε στενά την κατάσταση και θα αποφασίσουμε για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την εξέλιξή της», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

Ford: Εκπρόσωπος της Ford είπε στο CNBC ότι η αυτοκινητοβιομηχανία δεν διαφημίζεται επί του παρόντος στην πλατφόρμα, κάτι το οποίο και δεν είχε γίνει πριν από την εξαγορά του Twitter από τον Έλον Μασκ.

General Motors: Η μεγαλύτερη αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε στις 28 Οκτωβρίου ότι διέκοψε προσωρινά τη διαφήμιση επί πληρωμή στο Twitter μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς του Μασκ.

Η General Motors είπε ότι «συνεργάζεται με το Twitter, για να κατανοήσει την κατεύθυνση της πλατφόρμας υπό τη νέα ιδιοκτησία της. Όπως συνηθίζεται σε μια σημαντική αλλαγή σε μια πλατφόρμα πολυμέσων, έχουμε διακόψει προσωρινά τις πληρωμένες διαφημίσεις μας».