Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ και της ΕΛΣΤΑΤ οι ταξινομήσεις στην Ελλάδα τον Μάρτιο 2024 υποχώρησαν σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων, εκτός από τα λεωφορεία.
Τον Μάρτιο του 2024 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 12.478 καινούργια επιβατικά έναντι 13.284 του Μαρτίου του 2023, καταγράφοντας μείωση 6,1%. Τα καινούργια ελαφρά και βαρέα φορτηγά ανέρχονται σε 790 έναντι 1.119 (-29,4%). Αντιθέτως τα καινούργια λεωφορεία αυξήθηκαν σε 19 από 14 (+35,7%).
Τα καινούργια επιβατικά που κυκλοφόρησαν το πρώτο τρίμηνο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2024 ανέρχονται σε 36.681 έναντι 33.772 του περσινού πρώτου τριμήνου, παρουσιάζοντας αύξηση 8,6%. Τα καινούργια φορτηγά μειώθηκαν κατά 6,1% το τρίμηνο με 2.877 μονάδες εφέτος έναντι 3.064 πέρυσι. Τα καινούργια λεωφορεία αυξήθηκαν κατά 41,3% με 89 μονάδες το τρίμηνο του 2024 έναντι 63 του τριμήνου 2023.
Tον Μάρτιο του 2024 κυκλοφόρησαν 6.061 μεταχειρισμένα επιβατικά έναντι 6.604 του 2023, καταγράφοντας πτώση 8,2%. Τα μεταχειρισμένα ελαφρά και βαρέα φορτηγά ανέρχονται σε 1.355 έναντι 1.613 (-16,0%) και τα μεταχειρισμένα λεωφορεία σε 46 έναντι 57 (-19,3%).
Το τρίμηνο ταξινομήθηκαν 19.632 εισαγόμενα μεταχειρισμένα επιβατικά έναντι 19.308 του περσινού τριμήνου, παρουσιάζοντας ελαφρά αύξηση (+1,7%). 4.350 φορτηγά, έναντι 4.619 (-5,8%) και 140 λεωφορεία, έναντι 247 του πρώτου τριμήνου του 2023 κυκλοφόρησαν το πρώτο τρίμηνο του έτους (-43,3%).