Το 2023, η αγορά αυτοκινήτου της ΕΕ ολοκληρώθηκε με σταθερή επέκταση 13,9% σε σύγκριση με το 2022, φτάνοντας τον όγκο των 10,5 εκατομμυρίων μονάδων για ολόκληρο το έτος. Σύμφωνα με στοιχεία της ACEA, όλες οι αγορές της ΕΕ αυξήθηκαν το περασμένο έτος εκτός από την Ουγγαρία (-3,4%).
Διψήφια κέρδη καταγράφηκαν στις περισσότερες αγορές, συμπεριλαμβανομένων τριών από τις μεγαλύτερες: Ιταλία (+18,9%), Ισπανία (+16,7%) και Γαλλία (+16,1%). Αντίθετα, η Γερμανία κατέγραψε πιο μέτρια άνοδο 7,3% σε ετήσια βάση, επηρεασμένη από τις ασθενέστερες επιδόσεις της τον Δεκέμβριο.
Όσον αφορά τις ταξινομήσεις νέων οχημάτων στην ΕΕ ανά πηγή ενέργειας, τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα διατήρησαν το προβάδισμά τους στο 35,3%, ενώ τα υβριδικά-ηλεκτρικά αυτοκίνητα διεκδίκησαν τη δεύτερη θέση, κατέχοντας μερίδιο αγοράς 25,8%.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία καθιερώθηκαν ως η τρίτη πιο δημοφιλής επιλογή για τους αγοραστές το 2023. Τον Δεκέμβριο, το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε στο 18,5%, συνεισφέροντας σε μερίδιο 14,6% για ολόκληρο το έτος, ξεπερνώντας το ντίζελ, το οποίο παρέμεινε σταθερό στο 13,6%.