Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο Ιανουάριο 2023 έχουν ως εξής:
Ιανουάριος 2024 | Ιανουάριος 2023 | Μεταβολή 2024/2023 | |||
Καινούργια επιβατικά | 12.762 | 10.532 | 21,20% | ||
Καινούργια φορτηγά | 1.169 | 1.090 | 7,20% | ||
(ελαφρά και βαρέα) | |||||
Καινούργια λεωφορεία | 47 | 28 | 67,90% | ||
Όπως φαίνεται στον πίνακα, οι ταξινομήσεις καινούργιων φορτηγών (ελαφρών και βαρέων) τον Ιανουάριο 2024 παρουσίασαν αύξηση 7,20% συγκριτικά με τον Ιανουάριο 2023. Αύξηση παρουσίασαν επίσης και τα καινούργια λεωφορεία 67,90% σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2023.
Όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου η βενζίνη είχε το μεγαλύτερο μερίδιο, ενώ ακολουθούν πετρέλαιο και λοιπά καύσιμα, όπως φαίνεται στον πίνακα που ακολουθεί.
Ιανουάριος 2024 | Ιανουάριος 2023 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Μερίδιο αγοράς | Μερίδιο αγοράς | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | ||
στην ΕΕ | στην ΕΕ | ||||||
Ιαν.-Δεκ. ‘23 | Ιαν.-Δεκ. ‘22 | ||||||
Βενζίνη | 40,60% | 47,20% | -6,6 | 35,30% | 36,40% | -1,1 | |
Πετρέλαιο | 12,60% | 19,80% | -7,2 | 13,60% | 16,40% | -2,8 | |
Υβριδικά (HEV) | 36,00% | 23,90% | 12,1 | 25,80% | 22,70% | 3,1 | |
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) | 9,80% | 6,80% | 2,9 | 22,30% | 21,60% | 0,7 | |
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 0,10% | 0,30% | -0,2 | 3,00% | 3,00% | 0 | |
Υγραέριο | 1,00% | 2,00% | -1 | ||||
(αμιγώς ή διπλού καυσίμου) |