Τα «σκληροτράχηλα» Pick Ups : Παντός καιρού και εδάφους!

Οι ειδικές εκδόσεις δημοφιλών pick up οχημάτων έχουν γίνει... της μόδας φέτος και φαίνεται πως είναι μια τάση που θα διατηρηθεί. Πρόκειται για εκδόσεις με ειδικό εξοπλισμό που επιτρέπει σε αυτά τα οχήματα να αντιμετωπίζουν επιτυχώς τις πιο αντίξοες οδικές συνθήκες. Ήδη τρεις εταιρίες έχουν στη γκάμα τους μια τέτοια "σκληροτράχηλη" έκδοση.

Ford Ranger Raptor

Το Ford Ranger Raptor αποτελεί την πιο «σκληροτράχηλη» και αγωνιστική εκδοχή του δημοφιλούς Ranger. Δημιούργημα της Ford Performance, είναι ιδανικό για τους λάτρεις της γρήγορης, off-road οδήγησης και μπορεί να ανταπεξέρχεται στις σκληρότερες εδαφικές συνθήκες με απόλυτα σπορ στυλ.

2 (Medium)

«Ξεχάστε όλα όσα νομίζετε ότι ξέρετε για τα pick-up» δηλώνει σχετικά ο Leo Roeks, Ford Performance Director, Europe. «Το νέο μας Ranger Raptor είναι ένα διαφορετικό είδος – ένα καθαρόαιμο desert racer και extreme off-roader που μπορεί να ανταγωνιστεί τους πιο σκληρούς αντιπάλους στις πιο απαιτητικές συνθήκες εργασίες».

Πράγματι, η επιβλητική παρουσία του Ranger Raptor, όπως διαμορφώνεται από τις εντυπωσιακές διαστάσεις και το extreme στυλ, υποστηρίζεται από ένα μοναδικό πλαίσιο της Ford Performance, βελτιστοποιημένο για γρήγορη οδήγηση εκτός δρόμου και ικανότητες παντός εδάφους.

3 (Medium)

Κατάλληλο για να αντιμετωπίζει ακραίες συνθήκες εκτός δρόμου, το πολύ ανθεκτικό και ενισχυμένο αυτό πλαίσιο του Ranger Raptor χρησιμοποιεί υψηλής αντοχής ατσάλια με χαμηλή περιεκτικότητα σε κράματα, για να αντέχει την υψηλή καταπόνηση που επιφέρει η off-road αγωνιστική οδήγηση.

8 (Medium)

Ταυτόχρονα, η αγωνιστική ανάρτηση του Raptor είναι φτιαγμένη για να τα βγάζει πέρα σε δύσκολα εδάφη με υψηλές ταχύτητες, διατηρώντας παράλληλα απόλυτο έλεγχο και άνεση, με ένα φαρδύτερο κατά 150 χιλ. μετατρόχιο και αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 51 mm συγκριτικά με το Ranger XLT. Αμορτισέρ FOX με «Position Sensitive Damping» παράγουν υψηλότερες δυνάμεις απόσβεσης σε ακραίες συνθήκες για απαράμιλλη συμπεριφορά off-road, και χαμηλότερες σε μέτριες συνθήκες για βελτιωμένη ποιότητα κύλισης στο δρόμο. Η διαδρομή των εμπρός αποσβεστήρων έχει αυξηθεί κατά 32% και των πίσω κατά 18% αντίστοιχα. Οι σπορ αποσβεστήρες διαμέτρου 2,5” (63,5 χιλ.) υποστηρίζονται από αλουμινένιους βραχίονες ελέγχου, με προεξέχοντες βάσεις θόλων αμορτισέρ μπροστά και ειδική νέα διάταξη πίσω ανάρτησης με γόνατα ελατηρίων, αλλά και ενσωματωμένο σύνδεσμο Watt που επιτρέπει την κίνηση του άξονα πάνω/κάτω με ελάχιστη πλευρική απόκλιση.

11 (Medium)

Τα εμπρός φρένα χρησιμοποιούν δαγκάνες δύο εμβόλων αυξημένης διαμέτρου πάνω από 20% συγκριτικά με του «συμβατικού» Ranger, στα 51 χιλ., και αεριζόμενους δίσκους 332 χιλ. x 32 χιλ. Τα πίσω φρένα έχουν αναβαθμιστεί με δαγκάνες διαμέτρου 54 χιλ., και αεριζόμενους δίσκους 332 χιλ. x 24 χιλ. Ελαστικά παντός εδάφους BF Goodrich 285/70 R17 δημιουργήθηκαν ειδικά για το Ranger Raptor. Τα ελαστικά 33” (838 mm) x 11” (285 mm) διαθέτουν ανθεκτικά πλευρά για να διαχειρίζονται ακόμα και τα πιο κακοτράχαλα εδάφη με.. αυτοπεποίθηση, ενώ μία δυναμική off-road χάραξη του πέλματος παρέχει αξιόπιστη πρόσφυση στο βρεγμένο, στη λάσπη, την άμμο και το χιόνι.

12 (Medium)

Η αποκλειστική σχεδίαση του πλαισίου συνδυάζεται με βελτιστοποιημένη off-road γεωμετρία που προσφέρει 283 χιλ. απόσταση από το έδαφος και βάθος βύθισης 850 χιλ. Με γωνία προσέγγισης 32,50 και γωνίες ράμπας και φυγής 240, μπορεί να πηγαίνει οπουδήποτε. Το Ranger Raptor διαθέτει επίσης μοναδικές ποδιές στο κάτω μέρος του αμαξώματος για προστασία όταν κινείται σε κακοτράχαλα εδάφη. Η νέα ποδιά αποτελείται από ατσάλι υψηλής αντοχής πάχους 2,3 χιλ. – πάνω από 60% μεγαλύτερο πάχος από της στάνταρ ποδιάς – πλέον των στάνταρ προστατευτικών που υπάρχουν για τον κινητήρα και το κιβώτιο τετρακίνησης του Ranger.

 

Isuzu D-Max «Hi-Lander»

Η ελληνική αντιπροσωπεία, δίνει τώρα την ευκαιρία να αποκτήσει κανείς μια μοναδική έκδοση του δημοφιλούς D-Max, που φέρει την ονομασία «Hi-Lander». Η βάση πάνω στην οποία «χτίστηκε» η νέα, εντυπωσιακή έκδοση είναι το διπλοκάμπινο αμάξωμα, με το κινητήρα των 1,9 λίτρων, απόδοσης 164 ίππων, προδιαγραφών Εuro 6b (χωρίς την χρήση Ad-Blue), στην έκδοση Gravity. 

IMG_5553 (Medium)

Είναι προφανές από τις φωτογραφίες ότι το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο εξωτερικό του pick up, όπου εντοπίζονται πολλαπλές σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος, με κορυφαίο στοιχείο τη νέα μάσκα σε Black Matte. Περιμετρικά υπάρχουν ένα ολοκληρωμένο κιτ πλαστικών προεκτάσεων φτερών, νέο κυλινδρικό σκαλοπάτι καθώς και μια ιδιαίτερη προέκταση του χώρου φόρτωσης, όλα στην απόχρωση του Black Matte. Οι τοποθέτηση μεμβρανών ηλιοπροστασίας καθώς και μαύρων ματ αυτοκόλλητων στις κολόνες των θυρών, συμπληρώνουν αισθητικά το εντυπωσιακό σύνολο, που είναι φανερό ότι έχει μεγαλώσει δραστικά την απόστασή του από το έδαφος.

IMG_5598 (Medium)

Η τοποθέτηση της επώνυμης ανάρτησης της ARB, OLD MAN EMU, που προσφέρει αύξηση της διαδρομής των αναρτήσεων κατά 35 χιλ., περιλαμβάνει αμορτισέρ, σούστες και παρελκόμενα. Ο συνδυασμός με τα Cooper Discoverer  SST Pro (που εισάγονται επίσης από την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ) διαστάσεων 275/65/R18 δίνει φοβερό κράτημα στον δρόμο, ελάχιστες κλίσεις αμαξώματος στην άσφαλτο, και βέβαια αύξηση της απόστασης από το έδαφος κατά 20 mm- μετρημένο στο πίσω διαφορικό- λόγω υψηλότερου προφίλ ελαστικών.

IMG_5591 (Medium)

Όλα αυτά δημιουργούν ένα πραγματικό εργαλείο περιπέτειας, που θα φτάσει με άνεση στα πιο δύσκολα και απρόσιτα σημεία, ενώ ταυτόχρονα ταξιδεύει στην άσφαλτο με σίγουρο πάτημα, και ελάχιστες κλίσεις στις στροφές.

14 (Medium)

Η έκδοση «Hi-Lander»  διατηρεί στο εσωτερικό  το νέο πίνακα οργάνων καθώς και την φουτουριστική σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει στοιχεία όπως το νέο σύστημα πολυμέσων από την Pioneer με εργοστασιακή κάμερα οπισθοπορείας.

18 (Medium)

Ο εξοπλισμός της νέας έκδοσης προβλέπει για την γραμμή κίνησης, τον συνδυασμό χειροκίνητων ή «έξυπνων» αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων με έξι σχέσεις, επιτυγχάνοντας χαμηλότερη μέση κατανάλωση καυσίμου που ξεκινά από 7 λτ/100 χλμ.

19 (Medium)

Όλα τα αξεσουάρ της έκδοσης «Hi-Lander» διατίθενται ως πακέτο ή και μεμονωμένα από το πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών της Isuzu. Η πλήρης έκδοση, με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο, είναι διαθέσιμη με την τιμή να  διαμορφώνεται στα 42.900 €, ενώ η έκδοση με 6τάχυτο αυτόματο/σειριακό κιβώτιο να αξίζει τα 44.700 € (συμπ. ΦΠΑ)

IMG_5547 (Medium)

Όλα τα D-Max εφοδιάζονται με ένα πλήρες πακέτο προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του έργου του οδηγού κάτω από όλες τις συνθήκες όπως τα ESP, Hill Descent Assist, Hill Ascent Assist που θα κάνουν τη ζωή του οδηγού εντός και εκτός δρόμου, ακόμα πιο εύκολη.

Nissan Navara Off-Roader AT32

Με αυτή την ειδική έκδοση, το δημοφιλές pick up της Nissan δίνει την δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή για ακόμα μεγαλύτερες εκτός δρόμου επιδόσεις. Το Navara Off-Roader AT32, είναι -σύμφωνα με την Nissan- το πιο ικανό Navara που κατασκευάστηκε ποτέ.

Nissan volunteers its toughest pickup to help tackle plastic pollution on Europe’s most remote beaches

Ο Ken Ramirez, ανώτερος αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της Nissan Europe δήλωσε: «Το Nissan Navara Off-Roader AT32 είναι το πιο ικανό Navara που έχουμε πουλήσει ποτέ. Ο συνδυασμός των βελτιωμένων off-road δυνατοτήτων του και των αναβαθμισμένων εξωτερικών χαρακτηριστικών του, θα προσελκύσει ένα νέο κοινό ιδιαίτερων απαιτήσεων, τόσο για επαγγελματική χρήση όσο και για αναψυχή.»

Nissan volunteers its toughest pickup to help tackle plastic pollution on Europe’s most remote beaches

Το Navara Off-Roader AT32 έχει σχεδιαστεί από την Arctic Trucks, μια Ισλανδική εταιρεία που ειδικεύεται στην κατασκευή οχημάτων 4WD για αποστολές στα πιο δύσβατα εδάφη του κόσμου. Το AT αντιπροσωπεύει το Arctic Trucks και το 32 αντιπροσωπεύει τη διάμετρο (σε ίντσες) των εκτός δρόμου ελαστικών του οχήματος.

The Nissan Navara OFF-ROADER AT32, the most capable Navara ever

Οπτικά, η πιο σημαντική αναβάθμιση είναι η ανάρτηση του Navara, η οποία αυξήθηκε για να βελτιστοποιήσει την απόδοση προσφέροντας πρόσθετη απόσταση από το έδαφος που φθάνει τώρα τα 243 χιλιοστά, σε σύγκριση με τα 223 χιλιοστά του «συμβατικού» Navara. Η μέγιστη γωνία προσέγγισης έχει αυξηθεί σε 35° (από 30,4°), ενώ η γωνία διαφυγής είναι στις 24° (από 22,2°). Άλλες εμφανείς βελτιώσεις περιλαμβάνουν τους μεγάλους θόλους των τροχών, σχεδιασμένους για να ενισχύσουν τη νέα ψηλότερη θέση του οχήματος, αλλά και για να προσφέρουν μεγαλύτερη προστασία του αμαξώματος κατά την ακραία οδήγηση εκτός δρόμου. Κρυμμένες από κοινή θέα, βρίσκονται οι ποδιές κάτω από το αυτοκίνητο που προστατεύουν τον κινητήρα, το σύστημα μετάδοσης, καθώς και τη δεξαμενή του καυσίμου. Οι ζάντες των 17 ιντσών έχουν σχεδιαστεί από την Arctic Trucks, ενώ τα ελαστικά των 32 ιντσών έχουν επιλεγεί ειδικά για να βελτιώσουν την πρόσφυση εκτός δρόμου, διατηρώντας παράλληλα εξαιρετικές επιδόσεις και στο δρόμο. Η τόσο μεγάλη διάμετρος των ελαστικών επιτρέπει στον οδηγό να μειώσει την πίεση σε περίπτωση που χρειαστεί επιπλέον πρόσφυση, όπως για παράδειγμα σε μαλακή άμμο ή  χιόνι. Με 20 χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και με τα μεγαλύτερα ελαστικά, το συνολικό ύψος του οχήματος έχει αυξηθεί κατά 40 χιλιοστά.

20

Για τους τυχερούς ιδιοκτήτες που επιζητούν τις απόλυτες εκτός δρόμου επιδόσεις, διατίθενται προαιρετικά μια εξάτμιση τύπου snorkel καθώς και κλείδωμα του εμπρός διαφορικού. Η εξάτμιση τύπου snorkel είναι τοποθετημένη στην κολόνα Α του οχήματος, επιτρέποντας στο όχημα να βυθιστεί σε βάθος 800 χιλ., δηλαδή 200 χιλ. περισσότερο σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις Navara. Παράλληλα βελτιώνει την εισαγωγή του αέρα και προστατεύει τον κινητήρα από σκόνη και νερό. Το κλείδωμα του εμπρός διαφορικού, λειτουργεί παράλληλα με το κλείδωμα του πίσω διαφορικού του Navara, παρέχοντας την καλύτερη δυνατή πρόσφυση σε κάθε τύπο επιφάνειας.

21 (Medium)

Τα παραπάνω νέα χαρακτηριστικά της έκδοσης Off-Roader AT32 , έρχονται να συμπληρώσουν το… οπλοστάσιο προηγμένων τεχνολογιών του υπάρχοντος Navara. Στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνονται  το Hill Start Assist, το Hill Descent Control, το Intelligent Emergency Braking, καθώς και το Intelligent Around View.

The Nissan Navara OFF-ROADER AT32, the most capable Navara ever

Όπως συμβαίνει με κάθε ελαφρύ επαγγελματικό όχημα της Nissan, το Navara Off-Roader AT32 συνοδεύεται από  πενταετή εγγύηση ή εγγύηση 160.000 χλμ, με επιπλέον εγγύηση πέντε ετών της Arctic Trucks για τα νέα εξαρτήματα.

24 (Medium)

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ