Τα «μυστικά» των φορτηγών Volvo

Οι νέες προτάσεις της σουηδικής εταιρείας για όλες τις εφαρμογές αποδεικνύονται πιο αποδοτικές από ποτέ, ιδίως σε ότι αφορά στη κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Αυτό οφείλεται μεταξύ άλλων στους τελευταίας τεχνολογίας κινητήρες Euro 6 αλλά και στο υπερσύγχρονο κιβώτιο ταχυτήτων «I-Shift».

Δύο από τις πιο σημαντικές επεμβάσεις που έχουν δεχθεί οι Euro 6 κινητήρες για τα φορτηγά της Volvo Trucks είναι η αύξηση της συμπίεσης στις εκδόσεις των 420 και 460 ίππων του νέου D13 καθώς και η αναβάθμιση του υπερσυμπιεστή στις εκδόσεις των 500 και 540 ίππων.
Επιπρόσθετα, οι νέοι κινητήρες διακρίνονται για τη σημαντική μείωση των τριβών μεταξύ των μηχανικών μερών στο εσωτερικό τους ενώ, μειωμένο αισθητά είναι και το συνολικό βάρος τους.

Εν τω μεταξύ, η αναβάθμιση του υπερσύγχρονου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων «Volvo I-Shift» έχει επιφέρει την βέλτιστη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων και των χαρακτηριστικών των κινητήρων της εταιρείας, με αποτέλεσμα τη μείωση της μέσης κατανάλωσης κατά 3% για τις εφαρμογές που αφορούν στις διεθνείς μεταφορές ενώ, για πιο βαριές χρήσεις, η κατανάλωση μπορεί να μειωθεί ακόμη περισσότερο.

Πέραν όλων των παραπάνω, οι νέες εκδόσεις των φορτηγών οχημάτων της Volvo Trucks επωφελούνται και από τη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή, η οποία έχει επιτευχθεί χάρη σε πολλαπλές επεμβάσεις σε ολόκληρο το όχημα. Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε τον τροποποιημένο κάτω μέρος του προφυλακτήρα του οχήματος καθώς και αρκετές ακόμη επεμβάσεις στα αεροδυναμικά βοηθήματα της καμπίνας αλλά και τους τροχούς.

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ