Τα φορτηγά υδρογόνου της Daimler Truck στο IAA Transportation 2022

Για ιδιαίτερα απαιτητικές εφαρμογές, όπως βαριές επαγγελματικές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων

banner-google-news

Καθ’ οδόν προς τις βιώσιμες μεταφορές, τα πρώτα φορτηγά Mercedes-Benz GenH2 με κυψέλες υδρογόνου υποβάλλονται σε εντατικές δοκιμές από πέρυσι – τόσο στην εσωτερική πίστα δοκιμών της Daimler Truck όσο και σε δημόσιους δρόμους.

Στο IAA Transportation 2022, η Daimler Truck προσφέρει σε επιλεγμένους επισκέπτες μια βόλτα με ένα από αυτά τα φορτηγά. Με αυτόν τον τρόπο, ο κατασκευαστής επιδεικνύει την πρακτικότητα ενός φορτηγού υδρογόνου 40 τόνων σε δημόσιους δρόμους.

Στο περίπτερο της Mercedes-Benz Trucks στο Hall 19/20 στο IAA Transportation 2022 στο Ανόβερο, η Daimler Truck εκθέτει επίσης ένα πρωτότυπο Truck GenH2 με δεξαμενές υγρού υδρογόνου.

Mercedes-Benz Τα eActros και GenH2 Truck κερδίζουν το βραβείο καινοτομίας «Truck Innovation Award 2021» (3)

Η Daimler Truck προτιμά το υγρό υδρογόνο στην ανάπτυξη κινητήρων με βάση το υδρογόνο μακροπρόθεσμα. Στην υγρή κατάσταση, έχει σημαντικά υψηλότερη πυκνότητα σε σχέση με τον όγκο, σε σύγκριση με το αέριο υδρογόνο. Ως αποτέλεσμα, μπορεί να μεταφερθεί περισσότερο υδρογόνο, γεγονός που αυξάνει σημαντικά την αυτονομία και επιτρέπει συγκρίσιμες επιδόσεις του οχήματος με αυτές ενός συμβατικού φορτηγού ντίζελ.

Ο στόχος ανάπτυξης των φορτηγών GenH2 είναι αυτονομία έως και 1.000 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό. Αυτό καθιστά το φορτηγό κατάλληλο για ιδιαίτερα απαιτητικές εφαρμογές, ειδικά στο σημαντικό τμήμα των βαρέων επαγγελματικών μεταφορών μεγάλων αποστάσεων. Η έναρξη της σειράς παραγωγής για φορτηγά με βάση το υδρογόνο έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο μισό της δεκαετίας.