Συνάντηση του Υφ. Μεταφορών Γ. Κεφαλογιάννη με τον Πρόεδρο του ΣΑΤΑ Θ. Λυμπερόπουλο

banner-google-news

Πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ του Υφυπουργού Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη και του προέδρου του ΣΑΤΑ Θύμιου Λυμπερόπουλου. Η ατζέντα της συζήτησης περιελάμβανε όλη την τρέχουσα επικαιρότητα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κλάδος των Ταξί. Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ εξήγησε στον Υφυπουργό ότι η ύφεση στον κλάδο των ταξί δεν είναι αποτέλεσμα μόνο της πανδημίας. Είχε αρχίσει πολύ νωρίτερα, από το Νοέμβριο του 2019, όταν οι βασικοί πελάτες (πολίτες με χαμηλό εισόδημα και εργαζόμενοι) δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις. Η έλλειψη κοινωνικής πολιτικής στερεί από τα Ταξί ένα μεγάλο μέρος του πελατολογίου του. Για την ηλεκτροκίνηση και την Ανάπλαση του Ιστορικού Κέντρου ο κ. Λυμπερόπουλος ανέφερε:

 • «Μέσα σ’ αυτό το απρόβλεπτο οικονομικό περιβάλλον, η Πολιτεία μας ζητά να αλλάξουμε αυτοκίνητο, επιδοτώντας μόνο το ηλεκτρικό και το υβριδικό όχημα, που ναι μεν είναι τεχνολογικά άρτιο, οικονομικά όμως είναι απρόσιτο για τον επαγγελματία αυτοκινητιστή. Το πιο δίκαιο θα ήταν μια αναλογική επιδότηση για όλους τους τύπους αυτοκινήτου, ανεξαρτήτου κινητήρα (πετρελαιοκίνητα, φυσικό αέριο κλπ.).

• Επίσης, σε ότι αφορά το έργο ανάπλασης του Δήμου Αθηναίων «Μεγάλος Περίπατος» επιβάλλεται η βοήθεια του Υπουργείου Μεταφορών, ειδικά στο ζήτημα της χρήσης των λεωφορειολωρίδων των έμφορτων ταξί. Διαφορετικά, είναι δεδομένος ο αποκλεισμός των ταξί από μια περιοχή που αποτελεί βασικό προορισμό πολλών τουριστών και της δυνατότητας μεταφοράς από μας».

Όπως η Δημόσια Υγεία έτσι και η Δημόσια Μεταφορά πρέπει να αποτελούν προτεραιότητες για κάθε κυβέρνηση. Το ταξί ως μέσο δημόσιας μεταφοράς δεν μπορεί να είναι έρμαιο των διαθέσεων πολυεθνικών εταιρειών, ούτε εμπόρων αυτοκινήτων. Ευθύνη της κυβέρνησης είναι να προστατεύει τον δημόσιο χαρακτήρα του μέσω της πιστής εφαρμογής των νόμων και δική μας είναι να προτείνουμε συνέχεια πράγματα που θα βελτιώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες.