Στόχος η Bόρεια Ελλάδα να γίνει κόμβος logistics

banner-google-news

Στο σχέδιο της κυβέρνησης προκειμένου η Ελλάδα, και ειδικά η Βόρεια Ελλάδα, να καταστεί κόμβος υποδομών, μεταφορών και logistics, αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, στο 2ο Thessaloniki Summit του Economist. Αναφέρθηκε στο ρόλο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και στο πρόγραμμα έργων ύψους 13 δισ. ευρώ, το μεγαλύτερο πρόγραμμα υποδομών στη χώρα μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004.

«Έχουμε καταφέρει να προσελκύσουμε ξένους επενδυτές στον κατασκευαστικό τομέα, ο οποίος τώρα είναι ένας από τους πιο αναπτυσσόμενους τομείς στην Ελλάδα. Κοιτάξτε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, κοιτάξτε το λιμάνι της Καβάλας και το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Η Θεσσαλονίκη με όλα τα προγράμματα υποδομών σε εξέλιξη –συνδέουμε για παράδειγμα το λιμάνι με το σιδηρόδρομο και τον μοντέρνο αυτοκινητόδρομο–μπορεί να παίξει ένα πολύ σημαντικό ρόλο ως λιμάνι εξόδου της ΝΑ. Ευρώπης».

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε επίσης στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, που αποκτά στρατηγική σημασία και στρατιωτικά, αλλά και ενεργειακά, καθώς ουσιαστικά παρακάμπτονται τα Στενά του Βοσπόρου. Και τόνισε ότι όλα αυτά εντάσσονται σε ένα πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους πέντε δισ. ευρώ, με ένα νέο αποδοτικό τρόπο δημοπράτησης, κατόπιν συμφωνίας με την Κομισιόν.

«Τώρα νομίζω ότι έχουμε κάνει πολύ σημαντικά βήματα ώστε η Ελλάδα –και ειδικά η βόρεια Ελλάδα, η Θεσσαλονίκη, η Καβάλα, η Αλεξανδρούπολη, καθώς θα συνδέσουμε αυτά τα λιμάνια με ένα μοντέρνο ηλεκτρικό σιδηροδρομικό δίκτυο– να γίνει ένας κόμβος logistics, κάτι που ξεκίνησε το 2008 με την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά».

Autovision New
Σου άρεσε το άρθρο; Κοινοποίησέ το!