Στην παροχή Α’ Βοηθειών εκπαιδεύτηκαν οι εργαζόμενοι του ΚΤΕΛ Χανίων–Ρεθύμνου

banner-google-news

Τις βασικές ενέργειες οι οποίες πολλές φορές αποδεικνύονται σωτήριες για την ζωή ενός συνανθρώπου μας που ξαφνικά βρίσκεται αντιμέτωπος με κάποιο πρόβλημα υγείας, παρουσίασαν οι δύο εκπαιδευτές – διασώστες του τομέα Ρεθύμνου του ΕΚΑΒ Κρήτης, οι κύριοι Μανόλης Λέκκας και Ανδρέας Βουρβαχάκης, στους εργαζόμενους του Σταθμού του Ρεθύμνου της «ΚΤΕΛ Χανίων–Ρεθύμνου Α.Ε.», όπως μας ενημερώνει η διοίκηση.

Το εκπαιδευτικό – επιμορφωτικό σεμινάριο για την παροχή Α’ Βοηθειών διάρκειας 4ων ωρών έγινε με επιτυχία το Σάββατο, 9 Μαρτίου στη  συνεδριακή αίθουσα του ξενοδοχείου «Αχίλλειον» στο Ρέθυμνο.

Οι κ. Λέκκας και Βουρβαχάκης παρουσίασαν στους εργαζόμενους της εταιρείας τις γνώσεις τους και τις απλές τεχνικές που εφαρμόζει ένας διασώστης, ώστε τα πρώτα κρίσιμα λεπτά εκδήλωσης κάποιου έκτακτου περιστατικού -και έως ότου φτάσει στο σημείο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ- να μπορέσει να δράσει έγκαιρα και αποτελεσματικά για την εξέλιξη της πορείας της υγείας του ασθενούς.

Οι θεματικές του σεμιναρίου αφορούσαν σε: βασική καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση (και με την χρήση απινιδωτή), απόφραξη αεραγωγών από ξένο σώμα, αντιμετώπιση αιμορραγίας, καταγμάτων, λιποθυμικού επεισοδίου, επιληψίας και εγκαυμάτων, καθώς επίσης και παροχή Α’ Βοηθειών σε παιδιά.

Σκοπός της Εταιρίας, όπως ανέφερε μεταξύ άλλων ο αντιπρόεδρος της «ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου Α.Ε.», Γιώργος Χατζηδάκης, είναι η συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε ανά πάσα στιγμή να είναι έτοιμο να προσφέρει τις υπηρεσίες του (εντός και εκτός λεωφορείων ή σταθμού) σε οποιονδήποτε συνάνθρωπό μας κινδυνεύει.
Μετά την λήξη του σεμιναρίου οι οδηγοί του ΚΤΕΛ συμμετείχαν και στο ενημερωτικό σεμινάριο που έκανε ο τεχνικός σύμβουλος της εταιρείας, Κώστας Καλιούρης, γύρω από τεχνικά ζητήματα.