Ανακοίνωση του ΣΕΟΦΑΕ για την κακοκαιρία «Barbara»

"Στο ίδιο έργο θεατές, με 5 πόντους χιόνι κλείνει το εθνικό δίκτυο!"

banner-google-news

Η ανακοίνωση του ΣΕΟΦΑΕ για την κακοκαιρία «Barbara»:

«Στο ίδιο έργο θεατές τα τελευταία χρόνια, με 5 πόντους χιόνι κλείνει το εθνικό δίκτυο!

Και τι κάνει η Πολιτική Προστασία; Χιονίζει στη Μαλακάσα; Απαγορεύουμε τη διέλευση των βαρέων οχημάτων στα Μάλγαρα, με τη δικαιολογία ότι αυτά δημιουργούν το πρόβλημα και το χάος στην εθνική οδό (πάντως στην Αττική οδό το 2022, δεν το δημιούργησαν τα βαρέα οχήματα).

Δηλαδή κατά την Πολιτική Προστασία, ένα επικαθήμενο, το οποίο έχει απόσταση από το έδαφος 25- 40 πόντους από το έδαφος είναι πιθανότερο να κολλήσει στο χιόνι από ένα συνηθισμένο Ι.Χ. που απέχει 15 πόντους από το έδαφος.

Από την άλλη η περιφέρεια επιδεικνύει μηχάνημα εκχιονισμού με μαχαίρι 5,30 μέτρων, το οποίο έχει χωρητικότητα αλατιού 9 τόνων και μπορεί να καθαρίσει στην πορεία του 2 λωρίδες κυκλοφορίας εθνικής οδού, και αντί να επιχειρεί εκεί, βρίσκεται παρκαρισμένο περιμένοντας μήπως κλείσει απ’ το χιόνι η Αλεξάνδρας, η Κηφισίας και η Μεσογείων.

fortigaΣτον αντίποδα, με 5-10 πόντους χιόνι στο κεντρικό εθνικό δίκτυο ταλαιπωρούν εκατοντάδες εργαζόμενους οδηγούς βαρέων οχημάτων, οι οποίοι κυκλοφορούν εντός/εκτός της χώρας με όλες τις καιρικές συνθήκες και μπορούν ν’ αντεπεξέλθουν σ’ αυτές, καθώς κυκλοφορούν καθ’ όλη τη διάρκεια του χειμώνα στο επαρχιακό δίκτυο όπου δεν υπάρχουν απαγορεύσεις.

Αντί λοιπόν οι κύριοι της Πολιτικής Προστασίας και της Περιφέρειας να βάλουν εμπρός τα εκχιονιστικά να καθαρίζουν και ταυτόχρονα να ρίχνουν αλάτι και στη συνέχεια να επιτρέψουν στα βαρέα φορτηγά να κινηθούν πίσω από αυτά ώστε να πολτοποιούν/ υγροποιούν το χιόνι με τη βοήθεια του αλατιού, όπως συμβαίνει σε όλα τα δίκτυα των αυτοκινητόδρομων της Ευρώπης, οι εδώ υπεύθυνοι κάνουν το ακριβώς αντίθετο.

ekxionistikoΑπαγορεύουν στα βαρέα οχήματα να κυκλοφορήσουν και αφήνουν τους οδηγούς Ι.Χ., οι οποίοι δεν έχουν και την καλύτερη εκπαίδευση σε σχέση με τους οδηγούς βαρέων οχημάτων μεταφοράς εμπορευμάτων που βρίσκονται συχνά αντιμέτωποι με τέτοιες καταστάσεις, να οδηγήσουν σε τέτοιες καιρικές συνθήκες.

Δυστυχώς σε αυτή τη χώρα είμαστε γενικώς ανευθυνο-υπεύθυνοι και βάζουμε πάντα το πολιτικό κόστος πάνω από την εξυπηρέτηση πολιτών, εργαζομένων και επιχειρήσεων παράδοσης εμπορευμάτων με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Με τις συγκεκριμένες απαγορεύσεις διέλευσης ταλαιπωρούν τους εργαζόμενους οδηγούς των βαρέων οχημάτων και όχι μόνο, σε παρκίδες χωρίς φαγητό και νερό, χωρίς κάποιον χώρο για τις προσωπικές τους ανάγκες, μέσα στον παγετό.

Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν θα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες που δεν έχουμε τις καιρικές συνθήκες της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης, καθώς τα βαρέα οχήματα θ’ απαγορευόταν να κυκλοφορούν 10 μήνες τον χρόνο.

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Σ.Ε.Ο.Φ.Α.Ε. (ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ) Δ. ΟΜΗΡΙΔΟΥ ΣΚΥΛΙΤΣΗ 19, ΠΕΙΡΑΙΑΣ Ε.Κ.Π. Τ.Κ. 18531 (6ος ΟΡΟΦΟΣ)
210-4119922 FAX: 210-4170113
e-mail: seof@otenet.gr /
http:www.seofae.gr
Πειραιάς, 7/2/2023»