Ένα πρωτότυπο σεληνιακό ρόβερ ανέπτυξε η Nissan με την Ιαπωνική Υπηρεσία Αεροδιαστημικής και Εξερεύνησης του Διαστήματος – Βίντεο

banner-google-news

Η συνεργασία της Nissan Motor με την Ιαπωνική Υπηρεσία Αεροδιαστημικής και Εξερεύνησης του Διαστήματος (JAXA) οδήγησε στην δημιουργία ενός πρωτότυπου σεληνιακού ρόβερ, που παρουσιάστηκε στην εκδήλωση Nissan Futures.

Το JAXA Space Exploration Innovation Hub Centre, διεξάγει έρευνα σε σεληνιακά ρόβερ, μια βασική τεχνολογία για την εξερεύνηση του διαστήματος. Η Nissan συνεργάζεται με την JAXA σε θέματα ελέγχου της οδήγησης των ρόβερ, από τον Ιανουάριο του 2020.

211202-01_004

Ένα σεληνιακό ρόβερ πρέπει να μπορεί να διασχίζει το κονιορτοποιημένο, βραχώδες και κυματιστό έδαφος της Σελήνης και να είναι ενεργειακά αποδοτικό. Επιπλέον, είναι προφανές ότι οι πηγές ενέργειας για τη λειτουργία τέτοιων οχημάτων στο διάστημα είναι περιορισμένες.

Η έρευνα της Nissan εφαρμόζει την τεχνολογία ελέγχου κινητήρα που έχει αναπτύξει μέσω της κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων μαζικής παραγωγής, όπως το LEAF, καθώς και της τεχνολογίας ελέγχου όλων των τροχών e-4ORCE που εξοπλίζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό crossover Ariya. Συγκεκριμένα, το e-4ORCE είναι το σύστημα που ενισχύει τις επιδόσεις του σεληνιακού ρόβερ σε δύσκολα εδάφη.

Απόλυτες οδηγικές επιδόσεις, μέσω της τεχνολογίας EV ελέγχου όλων των τροχών 

Η τεχνολογία e-4ORCE της Nissan ελέγχει με ακρίβεια και τους τέσσερις τροχούς ανεξάρτητα, προσφέροντας  στον οδηγό εμπιστοσύνη σε διάφορες συνθήκες.

211202-01_028(1)

Στην κοινή της έρευνα με την JAXA, η Nissan εξελίσσει την τεχνολογία e-4ORCE, για να βελτιώσει την απόδοσή της σε αμμώδη εδάφη και άλλες σκληρές συνθήκες. Τα αυτοκίνητα οδηγούνται στην άμμο, οι τροχοί τους συχνά περιστρέφονται και σκάβουν μέσα, εμποδίζοντας την κύλιση. Σε αυτή την περίπτωση απαιτείται υψηλό επίπεδο οδηγικής ικανότητας, για να μην κολλήσει το όχημα. Για να καλύψει αυτή την ανάγκη, η Nissan έχει αναπτύξει χειριστήρια κινητήριας ισχύος  που ελαχιστοποιούν το σπινάρισμα του τροχού, σύμφωνα με τις συνθήκες της επιφάνειας.

«Η τεχνογνωσία που απέκτησε η Nissan από αυτή την κοινή έρευνα με την JAXA θα οδηγήσει σε καινοτομίες στα οχήματά μας, που θα αποφέρουν οφέλη στους αγοραστές», δήλωσε ο Toshiyuki Nakajima, γενικός διευθυντής του Τμήματος Προηγμένης Μηχανικής Οχημάτων και υπεύθυνος για την ανάπτυξη ελέγχου e-4ORCE στην Nissan.

Το e-4ORCE προσφέρει μια συναρπαστική και άνετη διαδρομή

Το μοντέλο Nissan Ariya e-4ORCE είναι εξοπλισμένο με ηλεκτροκινητήρες τόσο εμπρός, όσο και πίσω. Η ροπή κάθε κινητήρα μπορεί να ελεγχθεί ξεχωριστά για να παρέχει πρόσφυση κατά την επιτάχυνση. Κατά την επιβράδυνση, η ποσότητα αναγέννησης ρυθμίζεται ξεχωριστά για τον μπροστινό και τον πίσω κινητήρα. Κατά το φρενάρισμα, το e-4ORCE ελαχιστοποιεί την “βύθιση”  και την ταλάντωση του αμαξώματος.

Στις στροφές, η ροπή του μπροστινού και του πίσω κινητήρα και η απόδοση πέδησης των τεσσάρων τροχών διασφαλίζουν ομαλό και άνετο χειρισμό. Αυτά τα χειριστήρια επιτρέπουν στους οδηγούς όλων των επιπέδων δεξιοτήτων να κινούνται με σιγουριά σε διάφορες συνθήκες του δρόμου, συμπεριλαμβανομένης της βροχής και του χιονιού.

Το μοντέλο Nissan Ariya e-4ORCE έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ιαπωνία, το καλοκαίρι του 2022.

Βίντεο με το τεχνολογικά προηγμένο σεληνιακό ρόβερ:

Autovision New