ΠΟΑΥΣ: Ολοκληρώθηκε στο Βόλο η ετήσια γενική συνέλευση

banner-google-news

Συνέδριο, στο πλαίσιο της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΥΣ), διοργάνωσε η ΚΤΕΛ Υπεραστικών Γραμμών Ν. Μαγνησίας με πρόεδρο τον Δημήτρη Κολυνδρίνη στο Βόλο, το περασμένο διήμερο 3-4 Σεπτεμβρίου.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι κ.κ. Άδωνις Γεωργιάδης (Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Χρήστος Τριαντόπουλος (Υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, αρμόδιος για τις αποζημιώσεις στη Β. Εύβοια), Μιχάλης Παπαδόπουλος (Υφυπουργός Μεταφορών), Ζέτα Μακρή (Υφυπουργός Παιδείας).

Ο πρόεδρος της ΠΟΑΥΣ ανέφερε ότι τα ΚΤΕΛ εκτελούν πάνω από 2 εκατομμύρια δρομολόγια ετησίως, με εκατομμύρια επιβάτες, κατέχοντας άρτια οργάνωση, επαγγελματισμό, εξελισσόμενο επίπεδο υπηρεσιών προς το κοινό και άρτια εξυπηρέτηση, συμβάλλοντας στην κοινωνία και την οικονομία.

Πρόσθεσε ότι βασική προτεραιότητα αποτελεί η κατασκευή του νέου σταθμού στην Αθήνα. Όπως ανέφερε, έχει ολοκληρωθεί η οικονομοτεχνική μελέτη και η ολοκλήρωσή του θα σηματοδοτήσει ένα έργο ζωής για τους πολίτες, επιβάτες, τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ, τα τουριστικά λεωφορεία, τις διεθνείς γραμμές.

Όπως είπε: Δεν γίνεται να έχουμε σταθμούς-στολίδια όπως στο Ηράκλειο, τις Σέρρες, τον Βόλο και σε άλλες έδρες, ενώ και στην πρωτεύουσα οι σταθμοί να λειτουργούν υπό τραγικές συνθήκες.

Επίσης σημείωσε ότι ένα σημαντικό θέμα που απασχολεί τον κλάδο είναι η εφαρμογή του κανονισμού 1370/2007 για τις δημόσιες επιβατικές σιδηροδρομικές και οδικές μεταφορές, όσον αφορά στην ανάθεση του μεταφορικού έργου με διαγωνιστικές διαδικασίες.

Ο Υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, αρμόδιος για τις αποζημιώσεις στη Β. Εύβοια, Χρήστος Τριαντόπουλος, ανέφερε ότι η κυβέρνηση αποσκοπεί στην υιοθέτηση εξατομικευμένων λύσεων σε όσους κλάδους έχουν ανάγκη. Η Πολιτεία και το Υπουργείο Οικονομικών στάθηκε δίπλα στα ΚΤΕΛ. Αυτή η αρωγή και η συνεργασία θα συνεχιστεί την επόμενη περίοδο με όλους τους κλάδους.

Ο υπουργός Ανάπτυξης Α. Γεωργιάδης ανέφερε: «Όπως γνωρίζετε, σχεδόν τις πρώτες ημέρες της θητείας μου στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων συμπεριληφθήκατε στις πρώτες συναντήσεις που κάναμε. Και σας θυμίζω ότι μου θέσατε ορισμένα θέματα που αφορούσαν το Υπουργείο, όπως: Η υλοποίηση του τότε σχεδιαζόμενου προγράμματος του ΕΣΠΑ, όπως το μείζον πρόβλημα οφειλών που χρωστούσαν κυβερνήσεις επί σειρά ετών και βεβαίως συζητήσαμε και συζητούμε το θέμα του Ελαιώνα.

Γνωρίζετε σήμερα ότι τα θέματα που θέσατε τότε στην αρχή της θητείας, όχι μόνο τα λύσαμε αλλά τα υλοποιήσαμε. Με την ίδια ακριβώς την καλή μας συνεργασία, θα εργαστούμε το αμέσως επόμενο διάστημα, είναι περιττό να τονίσω ότι το έργο του μεγάλου υπεραστικού σταθμού των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα ασφαλώς ενδιαφέρει την κυβέρνηση και εμένα προσωπικά ως ένα κορυφαίο θέμα ανάπτυξης, όχι μόνο της Αθήνας, αλλά και της χώρας και θα συμφωνήσω μαζί σας ότι η εικόνα των σημερινών σταθμών για αυτό που κάνετε και αυτό που είστε δεν είναι ανάλογη. Θα είμαστε μαζί και ιδιαίτερα τώρα που είχαμε την ευτυχία και την προσωπική επιτυχία να είμαστε η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που πήραμε την έγκριση για το νέο ΕΣΠΑ και μόλις χθες στείλαμε για έγκριση το νέο ΕΠΑΝΕΚ.

Θα είμαστε μαζί με το Υπουργείο Υποδομών σε στενή συνεργασία για να σχεδιάσουμε και νέα προγράμματα ΕΣΠΑ, πολύ γενναιόδωρα για να βοηθήσουμε και την τεχνολογική σας αναβάθμιση έτσι ώστε οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες στο μέλλον να εξακολουθήσουν να είναι άρτιες, πολύ υψηλού επιπέδου και περιβαλλοντικά φιλικές. Οφείλω να πω ότι η ανησυχία για τυχόν απελευθέρωση του κλάδου με αυτή την κυβέρνηση δεν πρέπει να υπάρχει. Άλλο πράγμα είναι οι διαγωνισμοί που πρέπει να υπάρχουν και άλλο να έρθει κάποιος, να πάρει την καλή διαδρομή και να αφήσει τους άλλους να προσπαθούν να τα φέρουν βόλτα με διαδρομές όχι καλές.

Τις δράσεις και τις προτεραιότητες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στον κλάδο των Υπεραστικών Συγκοινωνιών ΚΤΕΛ, παρουσίασε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας των Υπεραστικών ΚΤΕΛ στον Βόλο.

«Όταν πριν από λίγες μέρες ο πρωθυπουργός μου ανακοίνωσε την εμπιστοσύνη και τη στήριξή του, ένα πράγμα πήγε στο μυαλό μου: Πάλι μπλέξατε με τον Φάτσιο” είπε ο κ. Παπαδόπουλος.

Κάποιοι ζητούσαν τη διάλυση των ΚΤΕΛ, αλλά η συνεχής εξέλιξη, ο επαγγελματισμός που επιδείξατε, ο εκσυγχρονισμός, η βελτίωση των υπηρεσιών είχαν ως αποτέλεσμα την ευρεία αποδοχή των ΚΤΕΛ από το επιβατικό κοινό. Η προσφορά των χερσαίων μεταφορών σε άλλες περιπτώσεις δεν θα γινόταν καθόλου ή θα γινόταν υπό διαφορετικές συνθήκες εάν δεν υπήρχε η άριστη συνεργασία του Δημοσίου με τις επιχειρήσεις των ΚΤΕΛ. Ο λόγος είναι απλός, γιατί για πολλές γραμμές Υπεραστικών μεταφορών κυρίως για τις άγονες γραμμές δεν υπήρχε έντονο εμπορικό ή οικονομικό ενδιαφέρον. Λόγοι όμως δημοσίου συμφέροντος επιβάλλουν να εξασφαλιστεί το δικαίωμα του πολίτη στη μετακίνηση ανεξάρτητα από πόσο αποδοτική ή μη είναι μια επιβατική γραμμή. Αυτό γίνεται χωρίς καμία επιδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό σημείωσε ο κ. Παπαδόπουλος.