Peugeot Bipper 1,3 HDi 80 : Μικρό και θαυματουργό!

Ένα επαγγελματικό όχημα "τσέπης", που βρίσκεται στο τέλος του κύκλου ζωής του αλλά που εξακολουθεί να συγκινεί για τους ίδιους λόγους που αγαπήθηκε και έκανε... καριέρα!

Με σύγχρονη σχεδίαση, μέσα και έξω, και κόμπακτ διαστάσεις, το Peugeot Bipper εξακολουθεί να αποτελεί μια ιδανική πρόταση για χρήση στην πόλη, ευέλικτο στην κίνηση και εύκολο στο παρκάρισμα. Πράγματι, το συµπαγές αµάξωµα του Bipper το καθιστά πραγµατικά εύχρηστο. Η πολύ καλή ορατότητα που προσφέρει η θέση του οδηγού, η εργονοµική θέση οδήγησης, η ποιοτική οδηγική συµπεριφορά του σε όλους τους τύπους διαδροµών, αστικούς, περιαστικούς, αγροτικούς, καθιστούν το Bipper φιλικό σε δύσκολες συνθήκες οδήγησης ή στάθµευσης. Αυτά ήταν άλλωστε τα βασικά χαρακτηριστικά που το έκαναν αγαπητό στο κοινό από τότε που παρουσιάστηκε, πριν από δέκα περίπου χρόνια. Υπενθυμίζουμε πως το Bipper ουσιαστικά ίδρυσε αυτή την κατηγορία των mini vanettes, μαζί με τα Citroen Nemo και Fiat Fiorino που εξελίχθηκαν από την κοινοπραξία των PSA (Peugeot-Citroen) και Fiat. Τα τρία αυτά μοντέλα, στην ουσία δημιουργήθηκαν για να ανταγωνιστούν τα minivans, δηλαδή τις επαγγελματικές εκδόσεις που βασίζονται σε επιβατικά αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας.Peugeot Bipper2 (Medium)

Τέρας…ευελιξίας

Το εξωτερικό στυλ διατηρεί το τυπικό σύγχρονο και δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου μέσω των ψηλά τοποθετημένων προβολέων, για τέλεια ορατότητα αλλά και προστασία των φαναριών. Ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας έχει πλήρως ανανεωθεί, είναι ενσωµατωµένος στο αυτοκίνητο και υπογραµµίζει το δυναµισµό του Bipper. Ο πίσω προφυλακτήρας αποκαλύπτει το χαµηλό δάπεδο του Bipper, διευκολύνοντας τις φορτοεκφορτώσεις. Tα πλαϊνά προστατευτικά κατά µήκος του αµαξώµατος σε συνδυασµό µε τους προφυλακτήρες, προστατεύουν το Bipper από τα συχνά µικροχτυπήµατα κατά τη διάρκεια της οδήγησης και ιδιαίτερα µέσα στην πόλη.

Peugeot Bipper4 (Medium)

Παρά το μικρό του μέγεθος, το Bipper προσφέρει ένα ελάχιστο ωφέλιμο όγκο 2,5m³ και ωφέλιμο φορτίο 610 κιλά! Ο χώρος φόρτωσης, κυβισμένος, ίσιος και επίπεδος, έχει πάτωμα με μήκος 1.523 μ. και μπορεί να φιλοξενήσει εύκολα ογκώδη αντικείμενα. Μάλιστα είναι προσβάσιμος μέσω του μεγάλου ανοίγματος 180° των πίσω θυρών με εργονομικές κάθετες λαβές.

Λειτουργική καμπίνα

Αξιοπρόσεκτη φωτεινότητα και ορατότητα χαρακτηρίζει το εσωτερικό της καμπίνας. Οι διαστάσεις του παρµπρίζ, οι µεγάλες επιφάνειες των παραθύρων µπροστά, τα καθίσµατα µεσαίου ύψους του οδηγού – συνοδηγού εξασφαλίζουν ιδανικές συνθήκες διαβίωσης για τα δεδομένα ενός επαγγελματικού αυτοκινήτου.

Peugeot Bipper5 (Medium)

Το εργονοµικό ταµπλό του Bipper, διαθέτει 12 χώρους αποθήκευσης µικροαντικειµένων για τους επιβάτες. Χρήσιµοι χώροι όταν πηγαίνετε στην εργασία σας, για τη µεταφορά χαρτιών, ντοσιέ, εργαλείων, τηλεφώνων και άλλων απαραίτητων αξεσουάρ της δουλειάς σας.

Peugeot Bipper10 (Medium)

Τα καθίσµατα σχεδιάστηκαν µε γενναιόδωρες διαστάσεις για να προσφέρουν άνεση κατά τη διάρκεια της ηµέρας. Κάτι ανάµεσα σε επιβατικό και επαγγελµατικό, τα εργονομικά καθίσµατα του Bipper διευκολύνουν την πρόσβαση του οδηγού και του συνοδηγού, εξασφαλίζοντας επάρκεια χώρων για το πόδια και τα κεφάλια.

Peugeot Bipper11 (Medium)

Στην καλή εργονομία συμβάλλει η απλότητα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας καθώς και η διαχρονικότητα των γραμμών που ακόμα και σήμερα -χωρίς αλλαγές από τότε που λανσαρίστηκε- φαντάζει επίκαιρη. Εδώ να επισημάνουμε ότι ο όμιλος PSA δεν προχώρησε σε κάποιου είδους facelift τόσο στο Bipper όσο και στο Citroen Nemo. Αυτή η απόφαση έχει επίπτωση σίγουρα στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου, κυρίως στα συστήματα άνεσης και infotainment.

Βασικός εξοπλισμός

Το Bipper διαθέτει αερόσακο οδηγού στο βασικό εξοπλισµό και αερόσακο συνοδηγού στον προαιρετικό εξοπλισµό, µε µηχανισµό απενεργοποίησης. Τέλος στον προαιρετικό εξοπλισµό ανήκουν και οι πλευρικοί αερόσακοι οι οποίοι ενσωµατώνονται στις πλευρές των εµπρός καθισµάτων.

Οι εµπρός θέσεις διαθέτουν ζώνες ασφαλείας τριών σηµείων µε πυροτεχνικούς προεντατήρες και περιοριστή δύναµης.

Για αποτελεσµατικό φρενάρισµα το Bipper διαθέτει δισκόφρενα στους εµπρός τροχούς, ταµπούρα στους πίσω τροχούς και ABS. Ταυτόχρονα το ESP εξασφαλίζει μια ιδεώδη ισορροπία στο αυτοκίνητο, στην περίπτωση – υπερστροφής ή υποστροφής, επαναφέροντας το όχημα στη σωστή τροχιά, πάντα μέσα στα όρια των φυσικών νόμων.

Ως βασικός χαρακτηρίζεται και ο εξοπλισμός που αφορά την άνεση περιλαμβάνοντας κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες. Φυσικά υπάρχει αιρ κοντίσιον, ασύμμετρες πίσω πόρτες και μια πλαϊνή συρόμενη πόρτα στην δεξιά πλευρά του αμαξώματος.

Η μοναδική διαθέσιμη έκδοση στην ελληνική αγορά κοστίζει σήμερα 17.300 ευρώ.

Μια επιλογή μοτέρ

Δυστυχώς τα χρόνια του αυτοκινήτου «φαίνονται» και στις δυνατότητες επιλογής που δίνει αυτή τη στιγμή ο κατασκευαστής για την γραμμή κίνησης. Στη χώρα μας το Bipper Van διατίθεται αποκλειστικά με τον turbo πετρελαιοκινητήρα 1,3 λίτρων που αποδίδει 80 ίππους και 200 Nm ροπής.

Peugeot Bipper13 (Medium)

Το εν λόγω μοτέρ είναι ικανό να κινήσει γρήγορα το ελαφρύ αμάξωμα και να προσφέρει οδηγική απόλαυση, εξαιρετικές επιδόσεις και άριστη σχέση κόστους-αποδοτικότητας. Συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, με την μεικτή κατανάλωση καυσίμου να κυμαίνεται, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, κοντά στα 4,5 λίτρα/100 χλμ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: HDi 80: Κύλινδροι/Βαλβίδες 4c / 16V Κυβισμός (κ.εκ.) 1.248 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 80/3.750 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/1.500 Μέση κατανάλωση (λίτ./100 χλμ.) 4,4 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 162 Ρύποι Euro 6

ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς. Μηχανικό κιβώτια ταχυτήτων 5+1 σχέσεων.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Εμπρός: Ανεξάρτητη ανάρτηση, γόνατα ΜακΦέρσον, γέφυρα αλουμινίου, ελατήρια/αμορτισέρ, αντιστρεπτική ράβδο. Πίσω: Ημιάκαμπτος άξονας, ελικοειδή ελατήρια, αμορτισέρ, αντιστρεπτική δοκό.

ΦΡΕΝΑ: Διπλό κύκλωμα, αυτορυθμιζόμενο σερβό υποβοήθησης. Εμπρός: Δίσκοι 257 χιλ. Πίσω: Ταμπούρα 228 χιλ.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ – ΒΑΡΗ (van): Μήκος 3,864 μ. Πλάτος 1,716 μ. Ύψος 1,721 μ. Μεταξόνιο 2,513 μ. Πρόβολος εμπρός 0,760 μ. Πρόβολος πίσω 0,591 μ. Μικτό βάρος: 1.750 κιλά Απόβαρο: 1.165 κιλά Ωφέλιμο φορτίο έως 585 κιλά Χώρος φόρτωσης (ΜxΠxΥ) 1,523 x 1,473 (1,046 στους θόλους) x 1,205 μ. Ωφέλιμος όγκος 2,5 κυβ. μέτρα, Καθίσματα 2 Δεξαμενή καυσίμου 45 λίτρα Ελαστικά 185/65 R15

 

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ