Παγκόσμια πρεμιέρα για το VW T6.1

Μετά από συνολικά έξι γενιές, από το T1 στο T6 και μια πλήρη γκάμα επαγγελματικών και επιβατικών εκδόσεων (Transporter, Caravelle, Multivan και California) που διέθεσαν εκατοντάδες χιλιάδες μονάδες παγκοσμίως επί σειρά δεκαετιών, μια νέα γενιά βρίσκεται προ των πυλών. Πρόκειται για το νέο VW T6.1, που αναμένεται να λανσαριστεί από το προσεχές Φθινόπωρο, φέρνοντας μια νέα προσέγγιση στη σχεδίαση, κυρίως του εσωτερικού, πιο εξελιγμένη τεχνολογία καθώς και πολλαπλές «ψηφιακές» λύσεις που θα αναβαθμίσουν τις δυνατότητες του οχήματος.

vw 1233

Με το νέο T6.1 η VW προσδοκά να θέσει νέα πρότυπα σε ότι αφορά στην ασφάλεια του οχήματος, στην άνεση και ευχρηστία. Η όλη προσπάθεια βασίζεται στην αποδεδειγμένη ποιότητα, αξιοπιστία και αισθητική της τρέχουσας γενιάς T6, ωστόσο επιχειρούνται «επαναστατικά» βήματα εξέλιξης με νέα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και πολυμέσων. Μεταξύ αυτών, το «Cross Wind Assist» που θα περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό διασφαλίζοντας την ευστάθεια του οχήματος σε έντονες ριπές του αέρα και σε υψηλές ταχύτητες κίνησης.

Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστικές αλλαγές είναι περισσότερες καθώς ο κατασκευαστής υιοθετεί το πρότυπο «Digital Cockpit», δηλαδή ένα νέο ψηφιακό περιβάλλον που έρχεται να καλύψει τις ανάγκες του χώρου εργασίας του οδηγού. Έτσι, στο νέο Τ6.1, ο πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών είναι πλήρως ψηφιακός ενώ και το νέο σύστημα πολυμέσων «MIB3» περιλαμβάνει μεταξύ άλλων οθόνες 8 ή 9,2 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Το «MIB3» περιλαμβάνει και μια ειδική κάρτα SIM που διασφαλίζει την εφαρμογή μιας πληθώρας υπηρεσιών και λειτουργιών που απαιτούν σύνδεση στο διαδίκτυο ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα ελέγχου πολλαπλών λειτουργιών με τη χρήση φωνητικών εντολών.

vw 332

Για την κίνηση του νέο T6.1 η VW θα προσφέρει τον TDI 2,0 λίτρων σε επιλογές ισχύος 90 και 199 ίππων που καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων Euro6D-TEMP-EVAP. Αργότερα, μια έκδοση των 110 ίππων θα αντικαταστήσει τις προγενέστερες επιλογές των 102 και 114 ίππων ενώ διατηρούνται στη γκάμα οι κινητήρες BiTurbo των 150 και 199 ίππων οι οποίοι θα μπορούν να συνδυαστούν με κιβώτιο DSG (διπλού συμπλέκτη) και σύστημα 4κίνησης 4MOTION.

Τέλος, η γκάμα των επιλογών θα περιλαμβάνει και έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 112 ίππων, που σε συνδυασμό με συστοιχίες μπαταριών 38,8 kWh ή 77,6 kWh θα προσφέρουν αυτονομία έως και 400 χλμ.

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ