Ο γιγάντιος μεταφορέας αυτοκινήτων στο Μουσείο της Mercedes-Benz

banner-google-news

Ο μεταφορέας αυτοκινήτων στο Μουσείο της Mercedes-Benz γοητεύει πολλούς επισκέπτες και μόνο λόγω του μεγέθους του. Πώς μπορεί ένα τόσο μεγάλο και βαρύ όχημα να τοποθετηθεί σε έναν χώρο πέντε ορόφους πάνω από το επίπεδο του δρόμου; Αυτό γίνεται εφικτό από την κατασκευή του Μουσείου Mercedes-Benz και τα ολοκληρωμένα logistics.

Συνολικά, η έκθεση αποτελείται από πέντε οχήματα. Εκτός από τον μεταφορέα αυτοκινήτων, υπάρχουν τέσσερα επιβατικά αυτοκίνητα Mercedes-Benz. Ζυγίζει περίπου 6 τόνους. Εάν το τρέιλερ ήταν συνδεδεμένο, ο μεταφορέας θα μπορούσε να μεταφέρει μέχρι και δέκα αυτοκίνητα συνολικά. Η χωρητικότητα και η ευελιξία καθιστούν το μπλε επαγγελματικό όχημα αποτελεσματικό βοηθό logistics.

Mercedes-Benz 1624 3

Το Mercedes-Benz 1624, που μεταφέρει αυτοκίνητα, ανήκει στη λεγόμενη «Νέα Γενιά» φορτηγών βαρέων και μεσαίων φορτηγών (NG). Αυτή η γενιά κατασκευάστηκε από το 1973 έως το 1988. Ο κινητήρας ντίζελ έχει κυβισμό 12,8 λίτρων και παράγει ισχύ 177 kW (240 hp). Αυτό καθιστά το 1624 κατάλληλο για πολλές εργασίες εφοδιαστικής και παραγγέλνεται εκ των υστέρων σε ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών εκδόσεων. Σήμερα, τα Mercedes-Benz Actros και Atego είναι διαθέσιμα για μεταφορά μεγάλων αποστάσεων και διανομή.

Το αμάξωμα ενός μεταφορέα αυτοκινήτων με τους κάθετους ορθοστάτες και τις πλατφόρμες φόρτωσης φαίνεται πολύ σταθερό. Δεν είναι όμως σε καμία περίπτωση ακίνητο. Μεμονωμένα στοιχεία των πλατφορμών φόρτωσης μπορούν να ανυψωθούν, να χαμηλώσουν και να γείρουν. Αυτό είναι απαραίτητο για τη φόρτωση οχημάτων διαφορετικών μεγεθών σε δύο επίπεδα. Στους σημερινούς μεταφορείς αυτοκινήτων, πολλά υδραυλικά στοιχεία εκτελούν αυτές τις κινήσεις, οι οποίες μοιάζουν με μηχανικό μπαλέτο από έναν έμπειρο χειριστή. Η έκθεση του Μουσείου έχει μια υβριδική κίνηση: η ισχύς παράγεται από ένα κεντρικό υδραυλικό σύστημα και τα χαλύβδινα καλώδια τη μεταφέρουν στα απαιτούμενα σημεία μέσω τροχαλιών οδηγών και μπλοκ τροχαλιών.

cms22

Τα τέσσερα επιβατικά αυτοκίνητα πάνω στον μεταφορέα αυτοκινήτων στο Μουσείο είναι πλέον δημοφιλή και κλασικά. Μέχρι σήμερα, ένα αυτοκίνητο της Mercedes-Benz ξεκινά συνήθως το ταξίδι του πάνω σε έναν μεταφορέα αυτοκινήτων. Ένας μεγάλος αριθμός των επιβατικών αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Sindelfingen, για παράδειγμα, φεύγει με τέτοια επαγγελματικά οχήματα. Έτσι φτάνουν σε υποκαταστήματα και αντιπροσώπους και στη συνέχεια στον τελικό αγοραστή.