Νέο Toyota Hiace : Έρχεται το… ευρωπαϊκό Hiace!

Εκτός από τα επαγγελματικά οχήματα που προέρχονται από τη συνεργασία της με τον όμιλο PSA, η Toyota "τρέχει" και δικά της project, όπως το νέο Hiace που θα κληθεί να ενισχύσει την εικόνα του κατασκευαστεί στην Ευρώπη.

Ο «ευρωπαϊκός» προσανατολισμός ακόμα και των επαγγελματικών οχημάτων της Toyota εδραιώνεται με νέες αφίξεις που αφενός θα συζητηθούν και αφετέρου θα κληθούν να συνδράμουν στην αύξηση του μεριδίου του κατασκευαστή, κάτι που μέχρι σήμερα είχε αναλάβει σχεδόν αποκλειστικά το Hilux. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει ξεκινήσει ήδη από το 2016 μια μεγάλη προσπάθεια να βάλει ένα τέλος σε αυτή τη μονοδιάστατη παρουσία του στην ευρωπαϊκή αγορά ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Κομβικό σημείο αποτέλεσε η συνεργασία του με τον όμιλο PSA και το πρώτο όχημα που «γεννήθηκε» από αυτή, το Proace. Μέχρι το τέλος του έτους θα λανσάρει ακόμα ένα επαγγελματικό όχημα που θα βασίζεται σε αντίστοιχα των Citroen & Peugeot και μάλιστα σε μια κατηγορία που δεν είχε εκπρόσωπο.

2 (Medium)

Παράλληλα ωστόσο η Toyota ανέπτυξε μια εντελώς νέα σειρά μεσαίου/μεγάλου βαν για τις αγορές του εξωτερικού που θα φέρει το… βαρύ όνομα Hiace. Ένα Hiace, που δεν θα έχει καμία απολύτως σχέση με όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, καμία δηλαδή σχέση με το όχημα που υπάρχει εδώ και χρόνια στην αγορά και το οποίο θα εξακολουθήσει να διατίθεται στην αγορά της Ιαπωνίας.

Το νέο Hiace, που αποκάλυψε η Toyota τον Φεβρουάριο στις Φιλιππίνες είναι χτισμένο πάνω σε μια αναθεωρημένη πλατφόρμα που όχι μόνο ενισχύει σημαντικά την άνεση και την ασφάλεια αλλά έρχεται να συμβάλει στην ανθεκτικότητα και στις επιδόσεις του οχήματος. Βασίζεται στις ιδέες σχεδιασμού της TNGA (Toyota New Global Architecture) και χαρακτηρίζεται από την υψηλή ακαμψία που επιτυγχάνεται μέσω δομών πλαισίου σχήματος δακτυλίου. Έχει ετοιμαστεί ειδικά για να ανταποκριθεί σε πολλές και διαφορετικές ανάγκες χρήσης, με έμφαση στις εκδόσεις μικρών τουριστικών λεωφορείων και ιδιωτικών λεωφορείων που προορίζονται για τη μεταφορά προσωπικού.

6 (Medium)

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που μας δίνει ο κατασκευαστής, θα υπάρχουν δύο τύποι αμαξώματος. Ένα βασικό αμάξωμα με κανονική οροφή και ένα μακρύ αμάξωμα με υπερυψωμένη οροφή. Κύριο χαρακτηριστικό της καμπίνας των επιβατικών εκδόσεων θα είναι οι πολλαπλές σειρές καθισμάτων και η δυνατότητα διαφορετικών διατάξεων ανάλογα με τις ανάγκες. Μέχρι και 17 άτομα θα μπορεί να μεταφέρει η έκδοση ιδιωτικής χρήσης λεωφορείου «Commuter» ενώ η σύγχρονη εσωτερική διακόσμηση θα προσφέρει την απαραίτητη άνεση και λειτουργικότητα σε οδηγό και επιβάτες, με κύριο χαρακτηριστικό τους πολλούς και διάσπαρτους αποθηκευτικούς χώρους για μικρά και μεγάλα αντικείμενα. Την ίδια στιγμή, οι εκδόσεις κλούβας θα είναι σε θέση να φιλοξενήσουν, ανάλογα το μήκος αμαξώματος, έναν μεγάλο αριθμό παλετών.

7 (Medium)

Για την κίνηση του νέου Hiace θα είναι διαθέσιμοι, ένας πετρελαιοκινητήρας 2,8 λίτρων και ένας βενζίνης με χωρητικότητα 3,5 λίτρα.

5 (Medium)

Το όνομα Hiace είναι συνώνυμο της αξιοπιστίας για την Toyota, έχοντας διαθέσει περισσότερα από 6,24 εκατ. μονάδες σε περισσότερες από 150 αγορές. Η πρώτη του γενιά παρουσιάστηκε το 1967 και έχει γνωρίσει τεράστια επιτυχία στις αγορές της Ασίας, της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής.

 

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ