Νέο Renault Master : Πολυσύνθετο & αποδοτικό!

Το Master αποτελεί το φορτηγό που συνδέει τα ελαφρά με τα βαρέα οχήματα της Renault, με πληθώρα εκδόσεων και δυνατότητες αμαξώματος που καλύπτουν και τις πιο σύνθετες ανάγκες. Η ανανεωμένη γενιά έρχεται καλύτερη από ποτέ.

banner-google-news

Το 2018 ήταν η καλύτερη χρονιά από πλευράς πωλήσεων, για τα ελαφρά επαγγελματικά της μάρκας, με αύξηση 34% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Πουλήθηκαν παγκοσμίως 118.176 Master, 97.422 Trafic και 152.853 Kangoo.

2019 - Nouveau Renault MASTER

Η μάρκα ισχυροποιεί σταδιακά τη θέση της, όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και στην Λατινική Αμερική, στην περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού, ακόμα και στην Ν. Κορέα. Επιβεβαιώνει τη φιλοδοξία της να γίνει, σε συνεργασία με τον συνασπισμό Renault-Nissan-Mitsubishi ο πρώτος παίκτης παγκοσμίως στα LCV’s με περισσότερα από 2,5 εκατ. πωλήσεις. Ο στόχος για την αγορά της Κίνας είναι να ξεκινήσει με επτά οχήματα μέχρι το 2022, τρία από τα οποία θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Στο τέλος του στρατηγικού αυτού πλάνου «Drive The Future» το 2022, η Renault θέλει μεταξύ άλλων να έχει αυξήσει τις πωλήσεις LCV κατά 40% και να παραμείνει ο ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα προσφέροντας σχετικές εκδόσεις σε όλα τα μοντέλα της.

Μέσα στη χρονιά που διανύουμε, η ανανέωση της γκάμας ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων Renault αναμένεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις προσπάθειες του κατασκευαστή να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πελατών του. Τα νέα Master, Trafic και Alaskan που θα τεθούν σταδιακά στη διάθεση του κοινού αποκτούν ακόμα περισσότερο κοινή σχεδιαστική ταυτότητα ενώ η νέα γενιά Kangoo που θα λανσαριστεί εντός του 2020 θα δανειστεί αρκετά στοιχεία από το πρωτότυπο Kangoo Z.E.

2019 - Nouveau Renault MASTER

Δυναμική εμφάνιση

Με «φρέσκια» αισθητική στην εμπρόσθια όψη, νέο εσωτερικό, νέους κινητήρες και νέα συστήματα υποστήριξης του οδηγού το δημοφιλές Master επανατοποθετείται στην αγορά, συνεχίζοντας μια παράδοση στα μεγάλα βαν από το 1980. Με σχεδόν 350 διαφορετικές εκδόσεις διαθέσιμες, που διαμορφώνονται από τρία ύψη οροφής και τέσσερα μήκη αμαξώματος, το νέο Renault Master προσαρμόζεται απόλυτα στις ανάγκες του κάθε πελάτη. Σε εκδόσεις βαν αλλά και σε 7θέσια καμπίνα-σασί για αμέτρητες υπερκατασκευές καθώς και σε επιβατικές εκδόσεις μεταφοράς προσωπικού, η γκάμα Master έχει μια πρόταση για κάθε περίπτωση. Τα μεικτά βάρη κυμαίνονται μεταξύ 2,8 και 4,5 τόνους και ο ωφέλιμος όγκος των εκδόσεων βαν από 8 έως και 22 κ.εκ.

2019 - Essais presse Nouveau Renault MASTER au Portugal

Η Renault, προκειμένου να σηματοδοτήσει αυτό το λανσάρισμα εισάγει την ειδική έκδοση εξοπλισμού Red EDITION την οποία θα διαθέσει με όλες τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις αλλά και στη σειρά ηλεκτρικών οχημάτων Master.

Εξωτερικά, τολμηρές σχεδιαστικές παρεμβάσεις στη μεγάλη μάσκα, στα φωτιστικά σώματα και στο καπό έχουν συνθέσει ένα εξαιρετικά σύγχρονο και ενδιαφέρον αισθητικά αποτέλεσμα. Η πλήρως ανανεωμένη καμπίνα διαθέτει ανασχεδιασμένο ταμπλό, νέο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και πλήθος αποθηκευτικών χώρων με καλή εργονομία. Στα νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού περιλαμβάνονται το ενεργό φρενάρισμα, η αντιμετώπιση πλευρικών ανέμων, η κάμερα οπισθοπορείας, η προειδοποίηση τυφλών σημείων και η υποστήριξη στάθμευσης. Το τιμόνι είναι νέο, με μικρότερες διαστάσεις ενώ εντυπωσιακές σε χωρητικότητα (συνολικά ανέρχεται στα 10 λίτρα) και ευχρηστία φαίνεται να είναι οι λύσεις αποθήκευσης μικρών και μεγάλων αντικειμένων. Επίσης, πέρα από την αναδιπλούμενη πλάτη του κεντρικού καθίσματος έχει προβλεφθεί και ένα συρταρωτό τραπεζάκι, ακριβώς μπροστά από τον συνοδηγό.

2019 - Nouveau Renault MASTER

Έξι νέοι κινητήρες τεχνολογίας Euro 6d με απόδοση ισχύος από 130 έως 180 ίππους καθώς και ένας ηλεκτροκινητήρας 57 kW θα εφοδιάζουν τη γκάμα εκδόσεων του νέου Master. Όλοι οι πετρελαιοκινητήρες dCi χωρητικότητας 2,3 λίτρων φέρουν τεχνολογία Twin-Turbo συνδυάζοντας ροπή στις χαμηλές στροφές και μεγάλη ισχύ για βέλτιστη απόδοση, μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και περιορισμό των εκπομπών CO2 σε χαμηλά επίπεδα. Τη γραμμή κίνησης συμπληρώνουν ένα χειροκίνητο ή ένα ημι-αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων επιτυγχάνοντας μέση κατανάλωση καυσίμου από 7,8 λιτ./100 χλμ. και εκπομπές από 230 g/km.

2019 - Nouveau Renault MASTER

Σαν αστακός

Εν τω μεταξύ, εκτός από την αισθητική και μηχανική αναβάθμιση, το νέο Master έχει να επιδείξει ένα σύγχρονο τεχνολογικό υπόβαθρο με πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων να συμπληρώνουν τον βασικό ή τον προαιρετικό εξοπλισμό του οχήματος, ανάλογα την έκδοση. Τα κυριότερα από αυτά είναι τα «Front Park Assist», «Rear View Assist» και «Blind Spot Warning» που μέσω αισθητήρων και καμερών βελτιώνουν το περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού ενώ τα «Side Wind Assist» και «Active Emergency Braking System» υποβοηθούν το έργο του σε δύσκολες συνθήκες. Δεν λείπουν επίσης αισθητήρες φωτός και βροχής για την αυτόματη λειτουργία των σχετικών συστημάτων.

2019 - Essais presse Nouveau Renault MASTER au Portugal

Η έκδοση Red EDITION μπορεί να παραγγελθεί σε όλους τους τύπους αμαξώματος (βαν, καμπίνα-πλαίσιο, καμπίνα-πλατφόρμα) και συνδυάζεται με τον κινητήρα των 150 ίππων και 385 Nm ροπής. Εξωτερικά φέρει μια ξεχωριστή, χρωμιωμένη μάσκα και προβολείς LED ενώ εσωτερικά υπάρχουν ένθετα χρωμίου στους αεραγωγούς καθώς και ιδιαίτερες επενδύσεις καθισμάτων από ύφασμα ανθρακονήματος. Στο Master Red EDITION θα βρείτε επίσης ένα «κρυφό» συρτάρι εργασίας ή χαλάρωσης, έναν ασύρματο φορτιστή smartphone, αυτόματο κλιματισμό αλλά και αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων και υαλοκαθαριστήρων.

Ένα σύστημα πολυμέσων Medianav 4, με οθόνη αφής 7 ιντσών προσφέρεται από τον κατασκευαστή για την υποστήριξη των αναγκών επικοινωνίας και ψυχαγωγίας.

Στο χώρο φόρτωσης των εκδόσεων κλούβας, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει νέο σύστημα φωτισμού LED καθώς και νέες, εργονομικές χειρολαβές για την εύκολη πρόσβαση.

2019 - Nouveau Renault MASTER

Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση της ανανεωμένης γενιάς ονομάζεται Master Z.E., προορίζεται για αστικές διανομές και μπορεί να εξασφαλίσει από 80 έως 120 χιλιόμετρα αυτονομίας, με μέγιστη ταχύτητα τα 100 χλμ./ώρα. Ο ηλεκτροκινητήρας των 57 kW κατασκευάζεται στη Γαλλία και έχει δοκιμαστεί ήδη στο Kangoo Z.E. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 33 KWH διαθέτουν προηγμένο σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης και φορτίζονται πλήρως μέσα σε μόνο έξι ώρες. Το ηλεκτρικό Master Z.E. θα διατεθεί σε έξι παραλλαγές αμαξώματος, σε τρία μήκη, δύο ύψη, σε κλούβες χωρητικότητας έως 13 κ.μ. και δύο καμπίνες-πλατφόρμες.